Autotallinne [leluautot + kuva/-via]

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Pienoismallit', aloittaja Maria, 26.10.2006.

  1. Maria

    Maria 1st gear



    Tuo on sitten nätti..
    Mistä noita saa??


    Kuvat kannattaa laittaa vaikka Photobucketiin ja sieltä linkittää sitten tänne, niin että kopioit kuvan osoitteen (kuvan alapuolella kohdassa IMG) tänne ja linkität sen siis muotoon
    [ img ] w w w. kuvan osoite. com [ / img] ja välit tietty pois.

    Thumbnailin saat, niin, että
    [ url= w w w. kuvan osoite] [ img] kopioitavan kuvan thumb osoite [/img] [/url] ja taas välit pois.
     
  2. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Onhan noita kertyny die casteja ja vanhoja peltiautoja. Myyny oon kyllä nyt niitä kovasti poies ku ei oo tilaa....Taistelu emännän kanssa autot vs kukat. :lol: Oisko noita joku 60-80 vielä. Lähinnä 1:24 ja 1:18 kokosia 30-50 luvun pirssejä...Osa chopattu tai muuten raiskattu.. suuri osa palasina kaapeissa.
     
  3. S.A

    S.A 1st gear

    Pienoismalleja on vaikka miten paljon, on Häkkisen F1:siä, JJ Lehdon Lemans voittaja McLaren F1 GTR, on Ac Cobra 427, Hemi Challengeria, Cadillaceja, Buickeja, Mustangeja... 8) Hyllyllä siis.
     
  4. tuomio

    tuomio 1st gear

    Tuolta taisin omani ostaa. ei tietty mikään ihan ilmainen mutta onhan se kyllä hienokin. 8)

    http://www.multi.fi/~model/inde.htm

    tuolta tuotteet-->valmistajista ERTL.. sielä näyttäis olevan.
     
  5. Wolfheart

    Wolfheart 1st gear

    Huh, onneks meillä ei! Avovaimo on jo muutaman ostanu ja uhkas ostavansa joululahjaks '59 Buickin (tosin vaan 1:18 koossa, vaatinee siis vähän kouluttamista vielä (tai paremman työpaikan) että päästään 1:1 lahjoihin)... :rotfl:
     
  6. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :lol: Niin kyllä meilläkin emäntäki noista tykkää...Onha tuo noihin 1:1 linttoihin ja kustomeihin hurahtanu jo pentuna, mutta pitäs varmaan noita hyllyjä rakentaa hieman enemmän ku on tuo emännän kukka harrastuskin paisunu...
     
  7. Wolfheart

    Wolfheart 1st gear

  8. Ok, mä yritän.
    Vaikken tajunnu puoliakaan, olen liian vanha :poff:
    Antakaa mulle paperi ja kynä, niin mä voin ne piirtää :rotfl:
     
  9. Maria

    Maria 1st gear


    Eli kun saat kuvat sinne photobucketiin, niin muuta ei tarvitse kuin kopioida kokonaisuudessaan se osoite ja pasteta se foorumilla ja that's it.

    Eli kuvassa punaisen rinkulan sisällä oleva osoite..

    [​IMG]
     
  10. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tusina jenkkiautoja ja oma aarre vm62 euclid maansiirtoauto pienoiskoossa.lapsia kun ei ole niin ne kaikki on MINUN :D
     
  11. Annie

    Annie 1st gear

    Joo on niitä kertynyt ja jos joku niitä sorkkii niin tietää sorkkineensa nimittäin ne kun on ostopaketeissaan vielä hyllylläni.

    Parhaimmat löydät on natsisiwasta elikkästä lidlistä noita lava-autoja.
    1956 Ford,1955 chevy stepside,1957 chevy ja 1937 Ford...
    Sitten noita hot wheels tuotemerkin autoja...Viimesin löyty tarjoustalosta.Jopa nekin on vuosiluvutettu eli milloinka ne on sarjassa ilmestynyt.Se löytyy siitä pakkauksesta siis.
     
  12. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    http://i32.photobucket.com/albums/d44/f ... G_0101.jpg

    tollanen on autotallin hyllyssä 1/18 valmistaja Ertl. Aika hyvälaatuinen mm. konehuoneessa kaikki detaljit, toimivat ohjauslaitteet, jousitus ja jopa kardaani pyörii, avaimetkin virtalukossa! Kaveri oli tilannut sen jostain ja myi mulle - oli aika kallis, käytti heikkoa kohtaani hyväkseen :D
     
  13. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Niin ja kavereille kehuin että kävin just viikonloppuna ruotsista ostamassa corvetten! Tosin ei ihan täyskokoista vaan 1/18 tai oikeesti laivan myymälästä ostin (Viking/Mariella) - eikä ollut kallis 27€ Oli tarjolla 4-5 muutakin jenkkimallia...
    http://i32.photobucket.com/albums/d44/f ... G_4399.jpg
     
  14. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    Bburago?
     
  15. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    Itellä tossa hyllyssä 6 kpl 1/18, 1/16 ja 4 kpl 1/24

    1/18 (Bburago): Lancia Aurelia B24 Spider '55, Jaguar E-Type Conv. '61, MB 300 SL, VW "Käfer" Beetle '55, Dodge Viper RT/10, Ferrari F40 '87 ja oli Lancia Delta S4 mutta tippu lattialle ja hajos

    1/16 (Bburago): Mini Cooper

    1/24: Jeep Grand Cherokee '95 (Majorette), Ferrari F50 '95 (Bburago), BMW X5 (Welly), VW New Beetle '98 (Bburago)
     
  16. 2x4bbl

    2x4bbl Gearhead

    Piti tarkistaa pakkauksesta = Motor Max - Ja se hinta olikin 26€
     
  17. Oho :eek:

    Täytyy näköjään pienentää kuvakokoa hieman. :cry:
     
  18. Muutamia autoja, huomasin että jäi moni mainitsematta. Muisti pätkii
    tai sitten näitä on liikaa. :eek:
    [​IMG][​IMG]
     
  19. MustangGT

    MustangGT Gearhead

Kerro tästä muillekin!