B&W-35/C3

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Capri26i, 31.7.2002.

  1. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    kaveri osti uuden C3:n Capriinsa ja sai Borg&Warnerin Model-35 automaatin kylkiäisenä. molemmat on täysin ehjiä, BW:ssä on tehty tuet turbiinikopan ja lootan väliin?!
    Kumpi noista on järeempi? B&W kuulostaa ainakin mun korvassa KESTÄVÄLTÄ. B&W:ssä on ainakin paljon painavampi turbiini ja siin on isot jäähytys rivat ja kiintee starttikehä..? Eli siis kumpaa kannattaa käyttää jos tykkää rääkätä autoo ja onks BW35:ssä yhtämonta vaihdetta?
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    B&W on pikkuisen "tukevampi" ja sitä on käyttänyt V-8 koneessa ainakin AMC ja nelosessa mm. Volvo mutta ei niiden kestävyyksissä paljon eroa ole. Molemmat pystyy vahvistamaan samoilla kikoilla.

    Ai niin molemmissa 3-pykälää
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    siis onkos tuossa b&w lootassa sama pulttijako ja käy tuohon foordin perään myös suoraan?
     

Kerro tästä muillekin!