Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Onneksi Olkoon Tero! Bubbletop American Car Shown top10 listalle, hieno juttu! :D
     
  2. 63S88

    63S88 Gearhead

    Onnea myös täältä, vaikken paikalle päässytkään!
     
  3. Tero59

    Tero59 3rd gear

    Kiitosta vaan, ite en ollut edes pystiä hakemassa kun oltiin syöttämässä tota uusinta perheen projektia pit-stopilla - eli ei ollut ylimielisyyttä :D

    Tuolla ei ilmeisesti jaettu mitään luokkapalkintoja, mut tietääkö kukaan annettiinko palkinnot jossakin järjestyksessä vai kertoivatko vaan että seuraavat 10 autoa oli tasavertaisia?
     
  4. v-v

    v-v Gearhead

    Itekkin tuli bubblea kuolattua ja korvat höröllään kuunneltua kun Tero kerroit autosta jollekkin pukumiehelle. En vaan uskaltanut tulla juttelee.


    AUTO ON KYLLÄ HIENO
     
  5. roku65

    roku65 Gearhead

  6. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Väärän värinen ja väärällä moottorilla, toi saattais jäädä vielä "järkevään" hintaan.
     
  7. 63S88

    63S88 Gearhead

    Laitetaas vielä lisää onnitteluja:
    Hyvää nimipäivää Tero!! T:V&T
     
  8. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Jotenkin ilkeän näköinen:
    540cid
     
  9. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Juu, onnea Teron vanhemmille onnistuneen nimivalinnan johdosta!
    Näytti olevan ACS:ssa GM-Cruisersin osastolla varsin edustava kattaus sinisiä full-size letukoita esillä........ :D :D 8)
     
  10. v-v

    v-v Gearhead

    Apuva. Minkä mittaset pitäs olla PG:n kickdownin vivut? Auto siis -62 impa, vaikkei sillä väliä ole.
     
  11. Rane 66

    Rane 66 Gearhead

    58 Sport Sedan

    Kaverini isällä oli joskus kuuskyt luvun alkuvuosina täällä etelä-savossa 58 bel air sport sedan. rekkari numero oli OB 485. Mitähän tälle on mahtanut tapahtua? Kuviakin oils mahdollista saada.
     
  12. SRV

    SRV 1st gear

    Tä!!? :eek:
     
  13. SRV

    SRV 1st gear

    :eek: :wc:
     
  14. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  15. sami

    sami Gearhead

    ja toi ei oikeen tollasenaan mun mielestä sovi...
    Pitää tehdä jotain kori ja alusta muutoksia lisäks että saa sointumaan 63 kopan kanssa. Kori on jotenkin liian särmikäs tolle pyöreelle katolle.
    Toki vain mun mielipide.
     
  16. Stout

    Stout 3rd gear

    Re: 58 Sport Sedan


    Minkä värinen tuo -58 on ollut? Ja kuva olisi todella kiinnostava nähdä.
     
  17. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mun mielestä sopii oikein hyvin ja olis pitänyt saada jo tehtaalta:
    http://www.youtube.com/watch?v=rjIKa28sW5I

    Tosin tekeminen ei välttämättä onnistu pelkästään kattotolppien kiinni hitsaamisella kuten kirjoitit.
    :odroll:
    - Jani -
     
  18. v-v

    v-v Gearhead

    Niin niin
     
  19. sami

    sami Gearhead

    Missäs kohtaa mä niin oon sanonu?
    Sulla on melko raivostuttava pilkun viilaus tyyli... :odroll:
     
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

    Äläs nyt...
    RockHQ sanoi että:
    "Ostetaan: 61-62 bubbletop katto+tolpat"

    Sä sanoit että:
    "Pitää tehdä jotain kori ja alusta muutoksia lisäks että saa sointumaan 63 kopan kanssa."

    Johon totesin että:
    "tekeminen ei välttämättä onnistu pelkästään kattotolppien kiinni hitsaamisella kuten kirjoitit"

    Missä meni pieleen, vai tarkoititko kenties jotain muuta?
    Hymiöstä päätellen otit kuitenkin huumorilla.... vai? :eek:

    Mun mielestä 63 Bubbletop on Jees!
    :D
    - Jani -
     

Kerro tästä muillekin!