Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Työkaverin auto, muistaakseni kehui että myi pois. Mut kysyn ja varmistan asian kun nään Markoa.
     
  2. Temutin

    Temutin 1st gear

    kiitosta etukäteen...
     
  3. El kamina

    El kamina 3rd gear

  4. Temutin

    Temutin 1st gear

    :eek:
     
  5. A.McBill

    A.McBill Gearhead

    Vissiinnii tarkotti jotta, ei oo myynnissä enää.
     
  6. v-v

    v-v Gearhead

  7. '68Hearse

    '68Hearse Gearhead

    Johan näit Impaloit ja Belaireja päivittäises elämäs rovitsussa ympäri vuoden.8)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. mörkö

    mörkö Gearhead

    Hähää.
    Just katottiin Rouva Mörön kanssa Impalat/Belairit Nettiautosta....
    Kyllä niitä siellä oli, joten siitä vaan halukkaat ostamaan.

    Menenkin kohta asentamaan uutta virtalukkoa 63 Belairiini, eivät kauheita kustanna uudet tuolla Amerikan maalla. Hubbardilta tilattaessa, kestää vaan noin viikon ja mitä vaan saa. :rotfl:

    En pidä itteäni minään hirveänä merkkifriikkinä, eniten vaan noi 60-luvun Letukat (varsinkin isot) silmää miellyttävät.... 8)
    Melkein väittäisin, että ei kannata tämmösen tavanomaisen köyhän muuta merkkiä ruveta harrastamaankaan, Tyylikkyys ja käyttökelpoisuus ovat omaa luokkaansa.
    Käypi joskus sääliksi jotkut ihailtavan sitkeät sissit, jotka vaivoja säästelemäti kasaavat jotain eksoottista harvinaisuutta ja loppujen lopuksi kyllästyvät ynnä myyvät pilahintaan seuraavalle samanlaiselle... :odroll:
    Jokainen tekee tietysti omat valintansa, ei vaan mene elo hukkaan, kun Letukalla ajaa (pääsee ajamaankin).

    Taisin muuten nähdä tuon 67 farmin Porvoossa tässä talvella, varsin vankka värkki.
     
  9. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Pakko heittää -68:lla pikku lenkki aurinkoisen kevätpäivän kunniaksi

    [​IMG]
     
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D On se sutjakka laite tuo '68!
     
  11. mörkö

    mörkö Gearhead

    Joo, melkein kuin 67.... :rotfl:
    Just starttasin avaimesta meijän 63 Belkkua tossa pihalla, ja olis varmaan lähtenyt, jos olis ollu bensatankki kiinni. Täytynee putsata se sisältä jollain kettinkillä ja vaihtaa koneeseen öljyt, jonka jälkeen kiva vähän kaasutella.
    Jarrutkin uupuvi, mutta Us-partsista löytyy uutta Bendixiä... :rotfl:
    Kiva se on korjailla autoa, johon uusia osia saapi helposti niin paljon kun pystyvi tilaamaan.. 8)
     
  12. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Tuli vaihdeltua vähän kalustoo, eli -73 Impala lähti Naantaliin ja tilalle hommasin -66 9 hengen Impala farkun, saman mikä roikku pitkään täällä myynti palstalla.
     
  13. mirage

    mirage 3rd gear

    hieno hankinta! KM-mittaristo ja kaikki!
     
  14. Antti the Mato

    Antti the Mato Gearhead

    Vähän on päässy jo ns. laulukuntoon, mut jos tän kesän menis noin ja ens talvena alkais pistelemään arvoiseensa kuntoon.
     
  15. brain error

    brain error 2nd gear

    605

    Sain vihdoin laitettua ton 605 ohjauksen 63 Belairiin ja täytyy sanoa että hyvältä tuntuu.Pidempää testiajoa tosin täytyy vielä odotella kunnes kelit paranee.Ensituntumat ovat kuitenkin että ratin kierokset väheni orkkis seisemästä puoleen ja koska uusin myös nivelet niin välykset poistui kokonaan :D Mutta jotta kaikki ei olisi niin yksinkertaista että pulttaa kiinni vaan,niin tässäpä pari vinkkiä toimeen ryhtyvälle.
    1.Viilaa bracketistä muutama milli tilaa kallistuksenvakaajalle niin siihen ei tarvitse muuten kajota.
    2.Valitse pumppu mahdollisimman pienellä hihnapyörällä,tilaa on vähän.
    3.Simpukkaa on sekä kartio että o-rengas junttureilla,varaudu pieneen jumppaan sopivia etsiessäsi.(kartiolla olevia putkia/letkuja tuntuis olevan paremmin saatavilla)
    4.Käytä myös ohjausakselin alapäätä luovuttaja autosta,siihen on mukavampi koneistaa orkkisakselin yläpää kun se on ns.kokoonpainuva.Lisäksi siinä on mukavamman kokoinen rättinivel.
    Ei muuta kuin touhuamaan.
     
  16. T5

    T5 Gearhead

    Re: manuskat

    Olisikohan kellään tiedossa, onko tuota shop manuaalia enää ladattavissa mistään? Latasin sen aikoinaan, mutta jäi vanhan koneen uumeniin.
     
  17. chevy56

    chevy56 1st gear

    delet
     
  18. T5

    T5 Gearhead

  19. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  20. v-v

    v-v Gearhead

Kerro tästä muillekin!