blazer tehostimet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja coronetti, 8.2.2004.

  1. coronetti

    coronetti 1st gear

    moro. tarttis apuja pikasesti, nimittäin laitoin autooni simpukan kiinni ja kokeilin jättämällä hydrobuustin toiminnasta pois,pelasi moitteettomasti kunnes kytkin hydrobuustinkin,auton kun lyö käyntiin niin jarrupoljin painuu lujasti pohjaan eikä liiku mihinkään,eikä ohjaus pelaa kunnolla,sitten hydrobuusti taas pois käytöstä ja pelkkä simpukka kytkettynä ei pelannut sekään enää,olisiko kaiken aiheuttaja painepuolen kanavassa simpukassa oleva venttiili??
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    putket ristissä??
     
  3. coronetti

    coronetti 1st gear

    omasta mielestäni putket on oikein,pumpulta paine hydroboostin koneenpuoleiseen ja kuskinpuoleisista "rintapeltiä lähempänä" paine simpukalle, siihen missä paineventtiili.hydroboostin paluu ja simpukan paluu t-haaralla takaisin pumpulle. oikein pitäs olla. mikä hitto vetää polkimen pohjaan???
     

Kerro tästä muillekin!