Blazerin lämmityslaite

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja paikkatakki, 19.9.2007.

  1. paikkatakki

    paikkatakki Gearhead

    Ei päivää ilman vahinkoa.

    Taisi laueta Blazerista lämppärin kenno. Käväisin kaupassa hakemassa huomiseksi aamiaistarpeita ja kotimatkalla ihmettelin kun rupesi vetämään tuulilasia huuruun... No, syykin taisi selvitä. Ainakin se vuotaa jäähdytysnestettä tuonne vänkärin jalkatilaan, eli taitaa olla lämppärin kenno moro.

    Minkälainen savotta tuo on rueta vaihtamaan? Hansilaslokeron jo irrotin, mutta eipä taida riittää. Pitääkö tuolta konehuoneen puoleltakin irrotella osia?

    Mistäs siihen kennon saa? Löytyykö keneltäkään takuuvarmasti ehjää käytettyä? Paljonko uudesta pitää köyhtyä?
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    K5 vai S(T)10 -kori???
     
  3. paikkatakki

    paikkatakki Gearhead

    Mä vähän ajattelinkin että jotain tuosta nyt jäi uupumaan...

    K5, ja vuosimalli -82. Dieseli, jos sillä jotain merkitystä nyt edes on.
     
  4. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    http://coloradok5.com/heatercore.shtml
     
  5. paikkatakki

    paikkatakki Gearhead

  6. Fargo

    Fargo Gearhead

    Ei se paha ole, letkut pois konetilan puolelta ja osa pulteista on läpi. Mahtuu tekemään kun irroittaa hanskalokeron, jos ilmastointi niin kanavat pois tieltä oikealta ja alhaalta.
     
  7. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Rockautolta vastaavan hintainen kenno suomeen rahdattuna noin $95, eli tullattuna ja verotettuna se olisi siinä 90-95€ paikkeilla.
     
  8. paikkatakki

    paikkatakki Gearhead

    Kenno on vaihdettu ja tovi vaihdon jälkeen ajeltukin.

    Hyvin tuohon kennoon pääsi lopunperään käsiksi. Hanskalokero ja tuhkakuppi pois haitolta. Sitten irrottelin vielä sisälokarinkin ja paikallistin hieman hitsaushommia... Noin pääsi helposti askartelemaan konehuoneen puolella. Ei tuo loppupeleissä paha homma ollut alkuunkaan. Harmi vaan ettei tullu yhtään kuvatusta otettua "projektista".

    Uuden kennon ostin "etelä-suomesta", makso kaheksankymppiä.

    Tänään kävin vielä sitten konttorillakin. Leimahan sieltä tuli. :)

    Tästä on hyvä jatkaa seuraavien korjailujen parissa.
     

Kerro tästä muillekin!