blazerin tehostin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja coronetti, 14.12.2003.

  1. coronetti

    coronetti 1st gear

    moron. miksi ohjaustehostimen öljyt kuumenee niin vietävästi? autoon tehty juuri dieselöinti ja laitettu jarrutehostajaksi nestetoiminen. ohjaus pelasi jotenkin mutta sitten alkoi jäykistumään ja kuumentaa ne oilit.letkut ovat siinä järjestyksessä kuin vaneissa,aiheuttaako simpukka tämän?
     
  2. blazer 6.2

    blazer 6.2 1st gear

    Itellä myös dieselöity Blazeri...ohjaustehostin huusi kuin syötävä ääriäasennoissa ja nopeasti kääntäessä vonkui. Itte muka kuuntelin, että onkohan menossa vaihtoon vai mitä, kunnes reilun puolen vuoden tuskailun jälkhen sitten kolmas korjaaja hoksas kattoa, että oli kasattu väärin kiinni runkoon, eli korvallisen väärällä puolella rikat, mutterit jne...silimällä ei erottanu, että oli hihna vinossa, mutta sen verran kuitenki haittas, että tosihhanki nopiasti käännettäessä (tai paikalhan) piti melekosta ääntä. Ei onneksi ollu hajottanu mithän, vaan toimii nyt niinku pittääki.

    Öljyjä en kyllä kokkeillu, että kuumeniko vai mitä. No, ei ehkä sama vika tuossa sinun vehkeessä, mutta tulipahan tämmönen mielhen kun sattu itellä myös dieselöity olemhan.
     
  3. coronetti

    coronetti 1st gear

    jep,kiitos mutta nyt ei ainankaan voi olla tuo sama vika koska tehostin on tehtaan jäljiltä ja pelasi edellisessä vehkeessä mutta koneenvaihdon jälkeen rupesi oikkuilemaan.
     
  4. coronetti

    coronetti 1st gear

    ylös
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Veikkaisin että se hydro-boosteri lämmittää öljyt. Boosterin sisällä oleva tehostinmäntä saattaa olla vähän jumissa estäen kunnollisen läpivirtauksen kun ei jarruteta?? Se on aika yksinkertainen laitos avata ja tarkistaa. Siinä "puoliskojen" välissä on kumitiippari mikä kestää purkaamisen.
     
  6. coronetti

    coronetti 1st gear

    asiaa. jotakin tuollaista sen täytyy olla koska ne tosissaan kuumenee ne öljyt.kaikki uudet letkut teetin kun aikasemmissa oli jotakin jatkoksia niin meinasin vian johtuvan niistä, mutta ei auttanut. pumppu työntää öljyä hyvin.eihän bensan ja dieselin ohjaussimpukassa ole vaikuttavia eroja? eli avaamaan hydroboostia.
     
  7. Muistaakseni tiivistesarja maksoi about 60 euroa tuohon hydroboostiin.
     

Kerro tästä muillekin!