BUICK SKYLARK 77 S/R etsintä kuulutus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja karhu01, 26.4.2014.

  1. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Löytyykö suomesta vastaavaa jenkkiä?
    Olen jo seittemän vuotta omistanu kyseisen auton ja nyt kaipaan kohtalotovereita ihan mielenkiinnosta ku ei näitä joka päivä tuu vastaan :Dhttp://www.albumini.fi/Albumi=WJU6ELB4
     
  2. Olds442

    Olds442 1st gear

  3. samppa78

    samppa78 2nd gear

    mulla on sr hb malli. 75 350 350. just sain tänään lattian uusiksi tehtyä. maali niskaan ajallaan ja tekniikka uusiin.


    edit: ja tiedän osia aika lailla koko autoon jos tarvetta..
     
  4. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Tere.
    Tästä on jo aikaa mutta onko takakylkiä tiedos mistään? alkaa pikkuhiljaa rupia syntymään kaariin :D Joko alkaa olemaan hb liikentees?. Toi omakin on jo pian läpikäynnin tarpees mut on aina jotain muuta...
     
  5. samppa78

    samppa78 2nd gear

    Moi sorry ei ole tullut käytyä hetkeen oodeellä..
    Mulla oli kyljet mutta vaihdoin ne muihin osiin.. tilasin aikoinaan south west traden kautta eikä ne olleet edes pahan hintaisia.
    Ajoin viimeviikolla ekaa kertaa☺ ja maalia pitäs edelleen saada pintaan.
     

Kerro tästä muillekin!