Chevrolet Astro

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Jome, 7.4.2008.

  1. Jome

    Jome Gearhead

    Astroista on aikasemminkin ollut paljon juttua, mutta aloitan silti uuden.
    Minkälainen on 300tkm ajettu astro? Mikä laatikko noissa yleensä on? Käyttöpeliks tarjottiin vaihdossa, onko järkevä hankinta?
     
  2. electra1

    electra1 Gearhead

    Onhan näistä jauhettu tääl vaikka millä mitalla... hakua vaan peliin. Yksilöitähän ne on, lähes järkiään ajettu vähintään se 300tkm. Omassa + 400 tkm lasissa...hyvin pelaa ja kulkee kun muistaa huoltaa ja hoitaa :lol: Helmat ja takapuskin yleesä lahoja, digimittarit ei pelaa täysillä ( helppo korjata !) perät voi huudella, näitä perusjuttuja. loota varmatoinen 700 r4 jne...
     
  3. JiiP

    JiiP 1st gear

    Mitenkäs ton automaattilootan kanssa, kannattaako vaihdella öljyjä, mikäli hyvin toimii ja öljy punaista?
     
  4. Rocker

    Rocker 1st gear

    Kyllähän litkujen vaihto kannattaa aina :)
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Kannattaa. Oman Astron tikku näytti punaista, mut huollossa asentaja tuumas, että oli korkea aika vaihtaa, oli melkoista mömmöä tullut ulos. lootan vaihtohetki ja herkkyys muuttu selkeesti paremmaksi. Vähän jäi v:tuttamaan ettei tv-valvea saatu vaihdettua, kun oli tullut väärä osa. Ongelma ilmenee esim risteyksessä, kun lähdet hissukseen liikkeelle ja loota on joko jättänyt isompaa pykälää tai jo vaihtanut sille. Kun sitten laittaa lapun lattiaan, niin laatikko ei vaihdakaan pienempää, vaan jurnuttaa sillä samalla vauhtiin. Toi eroaa kickdown-ongelmista siinä, että esim 0-100 täyskaasulähdössä loota pelaa moitteetta.
     

Kerro tästä muillekin!