Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Mitä ajattelit että olis sopiva korvaus niistä?
     
  2. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Sieltä tulis samalla mulle moottori kun näytät majailevan samas läänis.. :D
     
  3. barracud

    barracud 3rd gear

    Auto on 1995 Subbari, lähinnä kokemusperäistä tietoa olisin halunnut kuulla. Sarjoissa on toisinaan mitä on... Itte tulee kuitenkin osat väännettyä.
     
  4. barracud

    barracud 3rd gear

    Itse itselleni vastaten: Haulla löytyy :D
     
  5. tst

    tst Gearhead

    Siihenhän se menis samaan pakettiin:D Meetkö lapuan kautta?
     
  6. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Ei pääse kun moottori puuttuu. Koukkaa sä paluumatkalla härmäs
     
  7. tst

    tst Gearhead

    Jaa mä luulin että haet sen koneen, mä en ainakaan justiin ehdi jyskylään mutta voin kysäistä tulisko se kone veljen rekan kyytis jos tarvetta.
     
  8. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Rahalla saa ja mersulla pääsee"pojat". Jos ei olis aika niin kortilla niin myisin teille kyytipalvelutkin.. :D
     
  9. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Iso tilaus niin eikös ne yleensä sisällä toimituksen:D
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  10. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Vielä vähän lisää niin ei pysty enää rahan houkutusta vastustamaan...
     
  11. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Laitat vielä penkit mulle kuormaa niin siinää on jo rahaa niin paljo että kuljettais jo vaikka kaemmaksikin....
     
  12. tst

    tst Gearhead

    TYC 106469 {#10465014, 10465385, 6469} Info [​IMG]
    Offset Gear Reduction; OE Manufacturer: Delco; Power: 2.5KW
    [​IMG]
    €91.52
    Onkos noista vaihteellisista kokemuksia, pyörittääkö paremmin?
     
  13. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mun käsitys on se, että suoravetoinen on kestävempi ja tehokkaampi ja välitysstarttiin vaihdettiin koska se on halvempi valmistaa (suoravetoisessa isompi moottori, enemmän kuparia, kestää paremmin lämpöä/starttausrääkkäystä).
    Käytön kannalta ei ole merkitystä onko startti välitetty vai ei, sillä on millä laadulla se on tehty. Kiinalaisista/no name starteista löytyy todella paljon huonoja kokemuksia, myös itsellä. Ebaysta n. 120e sis pk nimeton startti ja en todellakaan luottais käyttöautossa, vähän väliä jotain oikuttelua solenoidissa.

    Tuo linkkaamasi on mainitusti Delcon valmistama mutta aika epäilyttävän edullinen jopa Rockauton hinnaksi. Mikä sun nykyisessä startissa on vikana?
     
  14. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Toi suora startti on tehokkaampi jos kaapelit ja akut on ISOT, välitysmalli syö vähemmän virtaa eli pienemmät akut, planeetan ja kuulalaakerien takia ehkä jopa kalliimpi tehdä.
     
  15. tst

    tst Gearhead

    Akut on 50ah redtopit ja yritin vaihtaa 50 neliöisen plus kaapelinkin mutta solenoidin pääty lähti pyörimään mukana. Vielä toimii mutta ehkä syytä vaihtaa ja kunnostaa tuo startti sitten kaikessa rauhassa.
     
    Muokattu: 10.9.2016
  16. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Joskus vanhaan hyvään aikaan jopa solkkuun rai remppakitin.
    [​IMG]
     
  17. tst

    tst Gearhead

    STANDARD MOTOR PRODUCTS SS337 {#10456454, F3HZ11390B} Info
    [​IMG]

    €146.73
    Nykyään saa solkun hinnalla pari starttia :D
     
  18. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mä oon tosta solkusta laittanu parikin viestiä aspaan että haloo, tarkistakaapa hinta. On kuulemma oikea :D mistä tahansa muualta 20-30e.
     
  19. retox

    retox 1st gear

    Hep, mistähän suomesta löytäis ton downpipen tuon alkuperäsen tilalle? Myös tuo em lastu etinnässä kuhan sen koodin selvitän.. Ei tuo ulkomailta tilaaminen oikein nappaa vielä.. käytettykin kelpais.
    Ja mitä tuossa poikien keskustelua luin niin täälläkin on mahdollisuus tuoda romua jos joku tarttee. Hankaan kuorma autolla nelostietä etelä ruotsia myöten..

    -Tero
     
  20. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Martelius myy downpipeja.
    Kojopower ja Dtech tekee ohjelmointeja.
     

Kerro tästä muillekin!