Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. tst

    tst Gearhead

    Kai siinä tuollainenkin menee: https://m.motonet.fi/fi/tuote/381452
    Laitoin ruohonleikkuriin kun en muutakaan löytäny.
     
  2. jake81

    jake81 Gearhead

    Mulla saattaa olla vielä tallessa ihan orkkis hana mikä jäi aikanaan pikkarista.
     
  3. tst

    tst Gearhead

    Onkos nuo Marjakankaan startit kiinalaisia vai mitä?
     
  4. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Ei lopu vastoinkäymiset.... venttiilikopa kannet vuotaa kunnolla.
    Käynti on ainakin tasaista uusilla suuttimilla. Käynnistyy heti ja käyy tasaisesti samantien.
     
  5. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Voisin sen lunastaa jos löytyy.
     
    jake81 tykkää tästä.
  6. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    No voihan perse..
    Nyt hävettää koneen kasaajaa.:oops::( Johonkin kohtaan tullu sitten liian vähän mömmöä.
     
  7. smgt

    smgt 3rd gear

    Minkälainen tiiviste siellä on? Eikai niihin mömmöjä tartte laittaa?
     
  8. Catrik

    Catrik 3rd gear

    RTV:tä jos haluaa ettei vuoda. Vaatii tietysti huolellisen asennuksen. Erittäin vittumainen purkaa myöhemmin, mutta eipähän vuoda oikein tehtynä. Tiiviste-tiivisteet on kai yleensä korkkia, isojen poikien foorumeilla sanovat että alkavat aina aina ajan myötä tihkumaan öljyä.
     
  9. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Varmaa korkkitiivisteet tulee en vielä niitä hakenu. Eikö ne pidä kun voitelee massalla ja naputtelee kopat suoraksi.
     
  10. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ne korkkitiivisteet vuotaa aika äkkiä. Tuppaavat pullistumaan sisään- tai ulospäin vuodessa-parissa ja kas kun onkin jatkuva palaneen öljyn käry auton ympärillä ja merkkaa parkipaikan.

    Tehtaan manuaalit ei anna edes ohjetta korkkitivareiden käyttöön, vaan painottavat perusteellista rasvanpoistoa ja hyvää moottoritiivistysmassaa. Venakoppien irrotus sitten tarkoitukseen suunnitellulla ulosvetäjällä.
    Onnistuu se tosin sopivasti kampeamalla ja katkoteräveitsellä, tms. ohutteräisellä välineellä leikkaamallakin.
     
  11. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mikäs se tollanen tarkotukseen suunniteltu ulosvetäjä on?
     
  12. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Kolmatta tuntia ollu polvillaa perse pystys vasta turbon puoleine tiiviste laitettu.
     
  13. tst

    tst Gearhead

    Taitaa olla kaikki kiinalaisia missä ei mitään merkkiä lue?
     
  14. jake81

    jake81 Gearhead

    Tohon tiiviste hommaan liittyen, mä kun purin koneen niin oli sikaliimaa joka välissä niin oli kauheen mukava irrotella osia. :D
     
  15. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Nyt ollu auto ajos pari päivää. Tänään huomasin että pölläytää kylmänä sini/harmaata savua kylmänä käynnistäes. Voisko pumpun ennakkon lisääminen autaa asiaan. Suuttimet ja hehkut on uudet sekä kylmäkäynnistys anturi toiminnas
     
  16. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Mikä olis helpoin ja nopein paikka ottaa releelle avaimesta katkeava kelajännite konehuoneen puolelta ?
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tuo taitaa olla ihan normaalia. Tuskin kannattaa huolestua. Joku pytty lähtee kuitenkin vähän myöhemmin kunnolla mukaan, ja sieltä pääsee pikkasen palamatonta sekaan.
     
  18. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Ennakkoa vähä lisäsin sitte lähti tosi terväsäti käyntii mutta käynti ääni oli hetke todella raakaa kilinää, Laitoin sitte takas myöhäisemmälle.
     
  19. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Mikä mahtaa säksättää moottorissa, kylmänä enempi kuin lämpimänä, moottorijarrutuksessa loppuu kokonaan. Kaasun asento vaikuttaa vähän ääneen, pintakaasulla pitää ehkä enempi ääntä kuin reilulla kaasulla. Nostaja tai suutin tulee itelle mieleen. Jos ois nostaja, loppuisko ääni moottorijarrutuksessa? Voiko suutin pitää ääntä että kuuluu hyttiin asti(sopis siihen että moottorijarrutuksessa katkaisee syötön ->ääni loppuu)? 6.5 ja sähköpumpullinen. Redlinea laitan säännöllisesti polttoaineen sekaan eikä ole vaikuttanut ääneen. Mistä alkais karsimaan vaihtoehtoja pois?
     
  20. smgt

    smgt 3rd gear

    autokäymään ja suihkunputkia löysätä yks kerrallaan. jos ääni häviää jossaki pytyssä niin siitähän voi jo jotain alkaa epäilee.
    tai sitte kuuntelee kepillä lohkosta ja suihkuista ääniä.
     

Kerro tästä muillekin!