Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Kyllä tavallaan. Akut kuormittuu tasasemmin ja pienemmät häviöt startatessa.
     
  2. palontie

    palontie Gearhead

    Niinhän se taitaa olla,taidanpa uudemmat kaapelit noin laittaa.
     
  3. oceanic7

    oceanic7 Gearhead

    Löytyykö Suomesta jälleenmyyjää kanttikoppa-suburbanin vetokoukulle? Ämeriikässä kyllä löytyy vaikka mitä (Draw-Tite yms.). Runko laskee loppupäässä joten uudemman koukku ei oikein käy. Laittaisin mielellään jenkkimallisen sillä irroitettavalla stubulla.
     
  4. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Yksi liitos vähemmän ja neliöitä enemmän, mutta yksinkertainen kaapeli riittää hyvin.
    Kahden kaapelin sovittelu sinne startin päähän lienee vähän työläämpää..
     
  5. palontie

    palontie Gearhead

    Niinhän se on,aika ahdas se paikka on.
     
  6. Catrik

    Catrik 2nd gear

    En nää mitään hyötyä kahdesta erillisesta kaapelista. Liitoksiahan siinä on sama määrä, eihän se siihen vaikuta onko sen kauimmaisen akun kaapelin toinen pää kiinni startissa vai toisessa akussa. Kokonaisneliöiden määränkin voi ihan vapaasti valita kumpaankin liitäntätapaan niin pieneksi tai suureksi kun haluaa.

    Haittoja sitten on, kuten Gary sanoi niin hankalempi saada kahta kaapelia startin päähän. On niin ahtaassa paikassa se mutteri että itse jätän sen akkukaapelin starttiin kiinni jos irroitan starttia.
     
  7. LUM-1

    LUM-1 3rd gear

    mää ostin kuukausi sitten ebaystä 268€ posteineen ja tulleineen omaan K10 -86seen 41938 Draw Titen muuten hyvä mut tuli jonku perkeleen Hundain kiinnitys-sarjalla piti sitte tehä itte ja 8kpl 9/16 tuumasten pulttien hinta suomessa ei oo iha halpa prkl. Myyjä ei vastaillu mitään kun kyselin millon saan oikeet pultit eikä Draw Tite mitään kun laitoin sinnekkin palautetta
     
  8. palontie

    palontie Gearhead

    Noin minäkin olen irrottanut startin kun on niin pirun ahdas paikka,riittä kun saa ährättyä sen tukiraudan pois.
     
  9. oceanic7

    oceanic7 Gearhead

    Kohtuullinen hinta? Itse tarvitsisin DrawTiten 75500 joka on vain Class III mutta joka paikassa melkein neljä sataa kaikkine kuluineen.
     
  10. LUM-1

    LUM-1 3rd gear

    184+61 ja tullit 60 eli 305€ eebaystä
     
  11. Karpov

    Karpov Gearhead

    Avasin toimivan puolen malliksi. 1 jousi oli oikein jousen spiraalin suhteen, mutta koukku väärää tietä. Siksi se nro 3 ei rullaa vasten pysynyt.


    Ihmettelen silti, että toi jousi on kokoajan ollut tuolla noin kun en ole jarruihin koskenut muuta kuin rumpua irrotelut ja putsannut.



    Vaan nyt se pitää, ei käsin pyöri rengas seisontajarru päällä.
     
  12. caprice305

    caprice305 Gearhead

    Oliko se siitä kynnyksestä, ettei päässy iholle? Tietää jatkossa osaa neuvoa ihan milleissä sen käsijarrun liikeradan?
     
  13. Karpov

    Karpov Gearhead

    Ilman , että kolmonen osuu rullaan on näköjään turha säätää jarruja tai mitään. Heti kun se otti rullaan kiinni niin rupes homma pelittämään. Rummussa mulla ei pykälää ollut ja sille en mitään tehnyt.
     
  14. ponu89

    ponu89 Gearhead

    Kävinpäs konttorilla näyttämässä pirssiäni ja konttorin setä oli sitä mieltä, että abs valo pitäisi olla toiminnassa. Noh, nopea vilkaisu mittariston taakse ja polttimohan sieltä oli nypätty pois.
    Abs valo syttyy ja sammuu kun auton käynnistelee, mutta syttyy heti kun ajaa parisen metriä. Vikakoodeja antaa tällä hetkellä ison nipun enkä saa niitä nollattua jotta saisin rajattua vikaa.
    Koitin siis A+H kytkettynä 2 sec ja irti 1 sec tyylillä nollailla useampaan otteeseen. Olisiko vinkkejä nollaukseen? Koodeja sylki : 23,37,65,67,68
    Autona -95 c2500
     
  15. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Onko toi sulla siis uus tulokas?
    Toimiiko lämppärin säätimet? Yks virtalukkovika hävittää lämppärin säätimet ja sytyttää abs valon. Tosin jos on vielä vanhalla sisustalla, niin ei sitä huonoo virtalukkoo...
     
  16. ponu89

    ponu89 Gearhead

    Juu, eihän tämä ole ollut mun hyppysissä vielä montaa kuukautta.
    Virtalukko on vaihdettu jo uuteen jostain syystä ja lämppärin säätimetkin toimii moitteetta.
    Taidan askarrella noiden antureiden kanssa näin alkuunsa jos vaikka niillä lähtisi toimimaan.
     
  17. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Katkinainen anturipiiri sytyttää vikavalon hetken päästä.
    Mulla on uus eteen nelikon anturi, joka hankittu ysikutoseen, mutta en kattonu meneekö takavetoseenkin. Kätisyydessä ei ole muuta eroa ku johdon välikannakkeen suunta.
     
  18. palontie

    palontie Gearhead

    väljä etunapa tekee myös tota abs-valon häiriötä.
     
    wilburi tykkää tästä.
  19. potti

    potti 1st gear

    Onko rockauton raidetangonpäillä käytännön eroa tilaako heavy duty vai daily driver osat? Lähinnä kestossa. Ja auto on -97 subbe 6,5 td
     
  20. Karpov

    Karpov Gearhead

    Mulla on halvimmat kiinalaiset kestäneet 30tkm joten kait ne daily driveritkin kestää ihan hyvin. Toki riippuu hintaerosta ja mitä oot valmis maksamaan.

    Kannattaa koko pötkö uusia samalla eli sisäpää ulkopää ja säätökappale.
     
    potti tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!