Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. wilburi

    wilburi Gearhead

    Hyvä :D
     
    palontie tykkää tästä.
  2. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Onko joku muuten perehtyny siihen, miksi K1500-K2500LD malleissa on yläpallo tukivarren yläpuolelta kiini ja vissiin K2500HD-K3500 sama nivel on tukivarren alla kiinni? Tai ainakin joku ton tapanen jakauma niissä on...
     
  3. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Mahtaako nk. kissanpäänstefan vaihto vaatia jotai poppakonsteja?14 pulttinen.
     
  4. Ftw-

    Ftw- 2nd gear

    Kävin tänään kiusaamassa katsuaria sen penkkiasian suhteen ja samalla varmistin että tohon saa laittaa kovan lavakatteen. Penkit saa laittaa,meinas että joutuu maksamaan autoveroa vaikka se on täyden veron autona tuotukkin ja kaksikäyttöautoksihan se muuttuu. kovan lavakatteenkin saa laittaa. nyt kun oon parisataa tolla ajellut niin lämmöt ei nouse kovin paljon 70 yli joten varmaan termarin vaihto. Outo "tärinä" vaivaa myös 40-60km/h ja 80km/h tuntumassa. Täristää koko koria eikä merkitystä rullaako vapaalla tai onko veto päällä. on siis 6.5 vapari c2500 fleetside ja ilmeisesti th700
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Mulla oli kartaania nojattu johonkin, kaarella. Sai tunkattua suoraksi.
     
  6. rodhot

    rodhot Gearhead

    -96 TD Suburban missä siirtopumpun releen ohjaus puolen plussa kadoksissa. Mistä löytyy lähtöpää? Virtalukko?
     
  7. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Ei sitä käytä ku virtalukon starttiasento. Tai saatto ysikutosessa olla jo tietskaohjaustakin, kun se taitaa primeroida ja jälkikäyttää pumppua. Muuten pumppu taitaa vielä tuossakin saada sähköt öljynpainekytkimeltä.
     
  8. jarona

    jarona Gearhead

    Startatessa emc eli aivot hanskalootan takana antavat virran,
    öljynpaineanturi jatkaa antamista kunhan käyntiin lähtee.
    Näin olen sen pähkäillyt ja kaaviosta ymmärtänyt.
     
  9. jarona

    jarona Gearhead

    Kato, kerrankin ollaan melkein yhtämieltä Jussin kanssa..:D
     
    palontie, Gary Grand ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  10. rodhot

    rodhot Gearhead

    Hetken toimi n.viiden sekan ajan kun virrat käänsi päälle. Mielellään jättäisi alkuperäiset kytkennät toimimaan.
     
  11. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Niin se kuuluu toimia. Startissa taas herää releen kautta ja ku lähtee käyntiin, niin öp-kytkin jatkaa.
     
  12. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Vaihda siihen öp anturi.. Mieluiten jokin muu kuin punaisesta paketista..
     
  13. rodhot

    rodhot Gearhead

    Vaihdettu ja pitää vaihtaa myös itse pumppu kunhan saapuu.
     
  14. tst

    tst 3rd gear

    Menikös K2500 95 jarrukenkien säätö niin että ruuvimeisselin kahvaa alaspäin kampeamalla kiristyy kumpikin puoli?
     
  15. rade

    rade Gearhead

    Mitä eroa on 6.2 diesel moottorin vin koodeilla C ja J .? Olen tilaamassa pakosarjan tiivisteitä ja Rockauto antaa kaksi vaihtoehtoa J ja C vin egine.
     
  16. Catrik

    Catrik 2nd gear

    Onko sähköisestä syöttöpumpusta mitään etua mekaaniseen nähden? On nyt tuo -97 vanin moottori tuossa ja ei mitään käryä mitä kaikkea tuo pumppu vaatii toimiakseen, vai vaihdanko vaan mekaanisen? Tarviiko esimerkiksi oman mittariston, virtalukon tms?

    Ja sopiiko -86 6.2 pickupin moottoriin sama pumppu ja suutinputket? Kyseinen ajossa oleva moottori vuotaa dieseliä jostain välistä niin ois helpompi vaihtaa koko pumppu uusittuun, jos sen kuitenkin hommaa tuota 6.5 moottoria varten.
     
  17. Gary Grand

    Gary Grand Gearhead

    Eipä taida kyllä pakosarjan tivarissa olla mitään eroa..o_O
    C-koneessa on alkujaan EGR-imari ja vähemmän syöttöä pumpulta.
     
  18. rade

    rade Gearhead

    Varmaankin liittyvät siihen egr- systeemiin. Laitoin pakoputkista myös tarjouspyynnön Marteliukselle niin hekin kysyivät kumpi moottori J vai C.
     
  19. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    En muista varmaksi kumminpäin kiristy ja löysty, mutta samaan suuntaan ne molemmat toimii jos vaan on oikein kasattu
     
  20. Mika.T

    Mika.T 3rd gear

    Sähkönen pumppu vaatii sen oman ecunsa ainakin ruiskutusennakon säätöön. Ja vaatiko se ecu toimiaksensa sen asentoanturin kampiakselille, vai riittääkö sille pumpun sisäisen optisen anturin signaali.
    6.2ssa ei taida olla edes paikkaa tuolle kampuran anturille, saati kampiakselilla "haittoja" joita anturi laskisi.

    Sitä en tiedä onnistuiko mekaaninen suoraan vaihtaa sähkösen tilalle.
    No ainakin jakopäänkopan vaihtamalla käy.
     

Kerro tästä muillekin!