chrysler saratoga

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja jaketin, 16.11.2003.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta???
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Järkipeli. 2.5 litranturbolla.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    olenpahan vaan erimieltä,mutta makunsa kullakin.
     
  4. A-kuuppa

    A-kuuppa 1st gear

    Ite oon kytänny ilman turboa olevaa. Kun tuota turbollista ei ole matikkina.

    Muuten suht vähävikanen peli. Kääntösäde Monacon luokkaa tosin.
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mutta hei; mulla ei ookaa koskaan ollut tollaista. Ne on kai kuitenkin olleet iaka luotettavia laitteita eikä näytä olevan pahoja ruostumaankaan. Turbon ottaisin tietysti koska oon vähän kajahtanut, ja silmissä häämöttäis pikku muutoksia....
     
  6. jaketin

    jaketin Gearhead

    en ole vielä kunnolla perehtynyt autoon..siis turbo konetta ei saa automaatilla,harmi. onko se v6 jenkkikone vaiko mitsun ihme?
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Se V6 on mitsun ja chryslerin kimppahoito.
     
  8. jaketin

    jaketin Gearhead

    mitenköhän kyseisen koneen viritys onnistuu??+
     
  9. A-kuuppa

    A-kuuppa 1st gear

    Ikävä todeta, mutta kyllä se vee kuukka on ihan rehellinen mitsun kattila. Sama kattila on joissain Pajeroissakin. Kaikki alkuperäiset varaosat moiseen kattilaan tulevat mitsun paketeissa. Ja siinä on myös mitsun tyyppiviat....mm.venttiilin ohjaimet putoavat ajan saatossa..Ruiskujärjestelmä on Chryslerin. Tai no, oikeestaan Holley siihenkin on sotkeutunut. Virityksestä en osaa sanoa.

    Kattilan jatkeena on sitten täyselektroninen 4-vaihteinen automaatti. Kallis ja vanhemmiten suht´vika-altis.

    Saratogana tuo edustaa ns. parempaa mallia, joten varusteita on yleensä enemmän.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    kaikenlaisista helvetin vehkeistä tekin haaveilette.sairasta minun mielestäni.mukavampiakin harraste autoja on olemassa,ja helpompia.
     
  11. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei kai tuollaista harrasteautoks kukaan halua, mutta käyttöautona menettelee. Mitsun 3 litraseen kutoseen ei ole tarjolla hoppupalikkaa. Siks se turbo oliskin jees....
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    käyttöautoksi minäkin sitä "haaveilen". tosin automaatti saisi olla, mukavampi. tuo darttini, joka on nyt toiminut käyttöautona jo 15 vuotta kesät talvet,alkaa väsyy. nyt kun sen jossain välissä korjaan, niin ei raaski enää laittaa loskaa kyntämään....tuosta virityksestä sen verran, että ainahan mieli tekee lisää tehoa. tuota v-6 mallia pelkäsinkin, että liikaa on mitsua siinä. saattaapi olla arvokasta virittää,jos osaa löytyy. turbo moottoriin saisi kaikenlaista kivaa. http://www.minivan.comissa ne viritti vastavaa moottoria ja suht hyvältä näyttää..alkaa tuo vanhuus kolottaa luita, joten sen penkinlämmitys olis myös ihan kiva, löytyy saratogasta...
     
  13. Matti

    Matti Gearhead

    eikait se ole sillä iänikuisen vanhalla "taunuksen" v6:lla jonka mitsukan ukot kopioi?:)
     
  14. Matti

    Matti Gearhead

    mihinkähän maailma menee kun kaukoidänihmeetkin sekaantuvat jo kunnon autojen valmistukseen???
    joutuu varmaan sit tyytymään tuohon aataminaikuiseen darttiin ja kun luita alkaa kolottaa niin hypätä penkinlämmittimellä varustettuun perintö 99:iin:)
     

Kerro tästä muillekin!