Chrysler Sebring 2006 keskuslukitus.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja buthead, 22.4.2013.

  1. buthead

    buthead 1st gear

    Hei, onko kellään mitään vinkkejä, kun keskuslukituksen kuskin puoleinen ovi ei mene kaukosäätimellä lukkoon tai auki avaimella toimii normaalisti, muut toimivat hyvin. Omasta mielestä vika on moottorissa. onko hyviä vinkkejä ja onko moottorin vaihto iso duuni. :D
     
  2. olssi81

    olssi81 Gearhead

    Työläin homma on varmaa irrottaa ovipahvin kiinnikkeet ehjänä.
    Itse moottori on siinä samassa osassa kun salpa. Taitaa ovikatkaisijakin olla mahdutettuna samaan laatikkoon.(sisävalonkatkaisija)

    Omasta vanhemmasta sysleristä jouduin korjaan kaikki keskuslukon moottorit. Oli moottorista hammaspyörän hampaat kuluneet. Sai kuntoon kun laittoi hammaspyörät/hammastangon vähän eri asentoon. Oli aika työläs. Ei ollut tarkoitettu purettavaksi.

    Mutta noita moottoreita saa purkuautoista aikas sopivasti. Eikä luulisi ihan heti hajoavan.

    Edit: Niin voihan siellä olla oveen menevät johdot murtuneet poikki. Kannattaa tutkia tuleeko moottorille asti sähköä sillon kun pitäisi.
     
  3. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Samallaista vikaa oli myös minulla tosin oireita oli enemmän. Syyksi paljastui poikenneet johdot kuskin oven ja karmin välissä. Minulla oireet alkoivat apukuskin ikkunasta sekä keskuslukituksen ovinapista. Kirjoittelinkin muistaakseni siitä tuolla Crysler foorumilla.
    http://aijaa.com/j0psDS

    Onko tuttu sivusto. Kohtalaisen asiallista jutustelua.
    http://chryslerclubfinland.com/
     
    Muokattu: 26.2.2016
  4. Suburi95

    Suburi95 Double Gearhead

    Kiitos cdv70 hyvästä kuvasta! Miten tuo liitin irtovaa tuolta auton puolelta? Olis paaaljon helpompaa puuhata uusia piuhoja kiinni kus saisi irralleen koko liitoksen.
     
  5. cdv70

    cdv70 Double Gearhead

    Harmi etten osaa neuvoa, miten liitin irtoaa. Itse kolvasin johdot tuossa ahtaassa oven välissä.
     

Kerro tästä muillekin!