Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Erska

    Erska 3rd gear

    Älä syytä amerikkalaista vaan suomalaista.
     
  2. Chevy_z28

    Chevy_z28 3rd gear

    Kiitos. Ehdotuksia otetaan vastaan. Auto kun on vielä usas, niin sieltäkin vois ne hankkia. Benzboys toimittaa koko paketin.


     
  3. crane

    crane 1st gear

    En mie syytäkkään vaan noita virkamiehiä,jotka suuressa viisaudessaan ei saa päitänsä pois perseistään :mad:
    Myyn kohta kämpän pois ja muutan akan kanssa amerikkaan ni ei oo huolia E-hyväksynnistä
     
  4. Älä nyt niitä tuhoa. Hae nämä http://kauppa.motonet.fi/web/guest/muut#query=48-5162

    http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat#query=48-4215

    http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat#query=48-4216

    toinen hyvä vaihtoehto vilkuiksi.

    http://www.motonet.fi/web/guest/varaosat#query=48-5850 Ja parkit noihin H 4 umpioihin.

    Reikä umpioon Ja nämät.

    http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query=43-2032

    Ja hiukan peltiä. Sitten säätömoottorit ja katkaisija rompparilta. Esim ford mondeossa on yksinkertaiset kytkennät. Ja katsastus mies on iloinen. Noin 70€ menee rahaa. Mitä rumemmat sitä rakentaa sen parempi. Ajattelevat ainaki itekkin et ei oo mitään järkee tässä touhussa. Ja ne helvetin E leimat löytyy :D
     
  5. crane

    crane 1st gear

    No nyt tuli asiallista neuvoa etelästä, minä kiitän ja aamulla ostoksille :lol:
     
  6. bilstein

    bilstein 1st gear

    paljon tuli kulut suomeen?





     
  7. Forwardlook

    Forwardlook 3rd gear



    Kävin Dodge:n Warren Truck - tehtaalla ja pitivät Suomalaisia ja EU-virkamiehiä vähä-älyisinä "Why would you want to do that"-tyyliin...on se kumma kun olisi loistava ja edullinen tuote joka eri optioilla helppo räätälöidä moneen käyttöön niin Euroopassa nousee seinä eteen. Kaikki valot pitää rikkoa ja huonontaa, kuorkkeihin järjetön nopeudenrajoitin, mitään ei voi vetää kun lähes 15.000 kilon vetokyky käytännössä tipahtaa 3.500 kiloon, pakuna ei voi tuoda kun yli 2,5 litraisille 25% tulli kaiken muun lisäksi..jne jne.

    Onko kukaan tuonut puolitonnista henkilöautona/pakuna? Taitaa tulla kovin kallis peli...etenkin yksityisyrittäjille suunnattu Ram Tradesman 390hp Hemillä, kromipaketilla ja sähköherkuilla olisi uutena 17.000Euroa luvatussa maassa...Suomessa sit varmaan 60.000????

    http://www.ramtrucks.com/en/2011/tradesman/
     
  8. Forwardlook

    Forwardlook 3rd gear

    No, vastaan itselleni. Löysin tullin sivulta vuonna 2010 tullatun 2008 mallisen Rami.in, 5.7 moottorilla...autovero 19.630 Euroa eli enemmän kuin uusi Tradesman USA:ssa...tuohon vielä tulli, ALV ja muu järjettömyys...taitaa 17.000 Euron auto olla 75.000 Suomessa, ei ihme että autokanta on Suomessa kun kolmannessa maailmassa....
     
  9. Chevy_z28

    Chevy_z28 3rd gear

    Konttirahti n 2100$, niiden palkkio 650$ ja sisämaanrahti taalan per maili. Hyviä vinkkejä mistä niitä vanteita/renkaita kannattaa ettiä??

     
  10. Aki_A

    Aki_A 1st gear

    Onnistuu toki :) ilmottele ku alkaa olla auto lähempänä, tosta mun ex valkosesta dodgesta josta oli linkkiä täällä näkyy ainaki maholliset takavalot :)

    35" renkaat pelkällä leveling kitillä vaatii ainaki juuri oikean offsetin vanteilta, vähänkään levittää liikaa niin raapii helposti jos vähänkään joustaa johonki suuntaan renkaat linkussa.
     
  11. Erska

    Erska 3rd gear

    Voi perkele. Menin ja käänsin voimaruuvia sun muita pikkuvipuja pumpusta... Törkee ero... Ei oo pumppu vielä tapissaan ja eikä oo fuel pinniä ja 3200 governor springiäkään... Menee kun sika pienenä ja kolmosella lähtee perä irti kuivalla! :eek:

    Isompi ero kuin lastutetusta 24 tappisesta tuplaturboseen... :eek:
     
  12. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Jees. Tosin on muistettava, että lähtökohta on vaan 160 heppaa. Mut ei se mitään, kun tehoa saa lisää 50 % ihan vaan ruuvaamalla ja tuplattua taskurahalla. Ja autokin painaa tonnin vähemmän kuin uudemmat. 8)
     
  13. Ck

    Ck Gearhead

    . Kaikki valot pitää rikkoa ja huonontaa, kuorkkeihin järjetön nopeudenrajoitin, mitään ei voi vetää kun lähes 15.000 kilon vetokyky käytännössä tipahtaa 3.500 kiloon, pakuna ei voi tuoda kun yli 2,5 litraisille 25% tulli kaiken muun lisäksi..jne jne.
    [/quote]

    Kysyitkö muuten että kelpaako e-hyväksytyt valot siellä vai tarviiko vaihtaa dotit?
     
  14. laundrybros

    laundrybros 3rd gear

    Oletan termin 'tradesman' tarkoittavan liiketoiminnan harjoittajaa joka yrittää nokkia leipänsä ajan jatkumossa ohikiitävästä hetkestä rehellisesti ja ajankuvan asettamin, laillisin keinoin.

    Veroratkaisuja askarrellaan pohjolassa kreikkalaisilla perusteilla ja vain aurinkoisen sään vallitessa, oletus ratkaisuun lähtee tilastosta ja verokertymästä laskennallisen keskiarvon perusteella. Aasiassa valmistetaan riittävän hyviä, vajaavetoisia pakettiautoja yrittäjän kaikkiin tarpeisiin, tästä ovat todisteena jokainen talvella asianmukaisesti kunnossapidetty tienpätkä ja vaihtarina huo... eiku vientiosatut tehtaat. Tilasto on laadittu yhdessä koko euroopan ihanuusyhteisön alueelta ja sitä ei sovi kiistää. Lisäksi on hienoa näyttää koko Etelä-Euroopalle että meidän maassa halveksitaan kritiikittömästi vehkeitä joiden CO2-päästömäärä ylittää maapallon liikennetoimittajien "kiva vehje"-kynnyksen.

    Yksittäinen leipäänsä tienaava yksilö, työnantaja tai edes kansakunta ei saa ratkaisuun vaikuttaa koska on kiistaton näyttö keskimäärin kolmen senttimetrin lumikuormasta. Tällä näytöllä yksikään tavaran kuljettaja tai osaamisella jalostettavaa tavaraa odottava asiakas ei voi olla vajaavetoisella, pienipyöräisellä missään olosuhteissa kusessa.

    Isopyöräisiä siviilihirviöitä ei kaupungeissa tarvita koska kunnossapito on verorasitteen kertymänä hoidettu tilastollisesti hyvin, smartilla ja hiasella pärjää mainiosti. Taajamien ulkopuolella yrittävät voivat ostaa traktorin, siellähän on tapana niillä etelän uutisten mukaan päämäärättömästi ja turhaan ajella. Faktoja tai lähdeviitteitä tähän on turha linkittää koska oodeen mahdolliset ituhipit ne muutenkin tietävät. Nyt kyykkyyn kaikki itku ja valitus koska meillä on euroopassa keskimäärin suu vehnäsellä.

    Karu, yhteiskunnallinen painostus edellyttää vaihtamaan tuo sigussa mainittu mallisarjan pienin nykyaikaista hetken kulttuuria paremmin suosivaan. En alistu, koen että tuolla samperin vekottimella on nyt ja tulevaisuudessa paukkuja osoittaa sekä todistaa olemassaolonsa oikeutus työhön myös vakiona ja ilman savua.

    :D
     
  15. villeri

    villeri 2nd gear

    voihan kansipahvi..... :odroll: :x

    hmm... saakos suomesta jostaki niitä arp kansinauloja tohon cumimäntään? vai pitääkö vaan ostaa amerikan jimiltä suoraan..

    jaa racers placesta näyttäs saavan.. 564e
     
  16. freeride

    freeride Gearhead

  17. crane

    crane 1st gear

    Kyllä tässä nyt yhen kuukauden jaksaa ootella,et saa noilla valoilla leiman taas.
     
  18. Paljos oli paineita että meni pahvi?
     
  19. villeri

    villeri 2nd gear

    2.4bar on edelleen. eikä se sillain ole menny ku vois kuvitella. viimesen 2 vuotta se on vuotanu vettä ulospäin siitä etukulmasta mutta nyt on pahentunu kun kelit viilentyny.

    toimin samalla victor reinz kansipahvin koeponnistajan kun vaihdan pahvin.. tammer diiselistä haen huomenna marinesuuttimet kun olivat sielä tarkastuksessa (oli pirun hyvät. sepille terveisiä :lol: :lol: 8) ) ja timppa kaupitteli samalla victor reinzin tiivistesarjan. arpit täytyy vielä tilata..
     
  20. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

Kerro tästä muillekin!