Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. MrBubbles

    MrBubbles 1st gear

    Niin tottakai kaikki vaikuttaa kaikkeen. hiljaa ittekseni mietiin että saakos sitä painetta sitten pelkästään sinne turbiinilukkoon enemmän tällä orggisvenakoneistolla? tai siis vaihtamalla karan sinne. kun oma järki sanoo että jos kovin nostaa painetta niin alkaa oljy juosta vääriin paikkoihin? onhan näistä varmaan keskusteltu ennemminkin muttakun ei jaksaasi millään kaivaa.
     
  2. juice

    juice 3rd gear

    Epäilen ettei..tohon hintaan. Mulla on Pro Torquen Super Single ja lupasivat et 500-600hv kestää kunnon paineilla. Hintakin oli tosin aivan eri luokkaa......
     
  3. juice

    juice 3rd gear

    Eikä siinä mainittu että kauanko se kestää :poff:[/quote]

    Kyllähän se mahollista on.Tahtoo vaan olla et shift kiteillä ei semmosiin paineesiin päästä. Tyjäkäynnillä D.llä 80-90 PSI , Ilman convertterin lukkoa 140-150PSI ja Lukko päällä 175-180 ja kaasupohjassa turbiini lukossa 190 PSI.

    Tuolla asiasta jottain juttua:

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... p?t=119943

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... pressure''

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... 75&page=37


    hyvä pointti! :rotfl:[/quote]

    Vissiin ainakin vuoden "1-Year (No Questions Asked) Warranty."
    Kyllä kai yhden levyn läpi voi tuoda vaikka miten paljon tehoa (TopFuel dragstereissa 1500-2000hv) Sehän riippuu, niinkuin tässä mainittiin, paineista, myös materiaaleista ja toteutustavasta.[/quote]

    Niin tottakai kaikki vaikuttaa kaikkeen. hiljaa ittekseni mietiin että saakos sitä painetta sitten pelkästään sinne turbiinilukkoon enemmän tällä orggisvenakoneistolla? tai siis vaihtamalla karan sinne. kun oma järki sanoo että jos kovin nostaa painetta niin alkaa oljy juosta vääriin paikkoihin? onhan näistä varmaan keskusteltu ennemminkin muttakun ei jaksaasi millään kaivaa.[/quote]

    Kyllähän se mahollista on.Tahtoo vaan olla et shift kiteillä ei semmosiin paineesiin päästä. Tyjäkäynnillä D.llä 80-90 PSI , Ilman convertterin lukkoa 140-150PSI ja Lukko päällä 175-180 ja kaasupohjassa turbiini lukossa 190 PSI.

    Tuolla asiasta jottain juttua:

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... p?t=119943

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... pressure''

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... 75&page=37 :mad:
     
  4. juice

    juice 3rd gear

    SUPER SINGLE
     
  5. kvt

    kvt Gearhead

    Ihmetyttää näissä jenkkien jutuissa, että palikoden kestossa ja viriohjelmien tehon lisäyksissä puhutaan aina pelkästään hevosvoimista, kun ei hevosvoimat turbiineja ym. hajota vaan liian suuri vääntö.
    Onko tuohon olemassa jokin nyrkkisääntö näissä dieselkoneissa, että miten paljon tulee vääntöä milläkin hevosvoimamäärällä, vai miksei missään puhuta väännön lisäyksestä?
    Ihan silläkin jo tuo väännön lisäys kiinnostais, kun väännön lisäys nimenomaan tuntuu parhaiten persdynossakin, eikä niinkään nuo hevosvoimat.
     
  6. juice

    juice 3rd gear

    :rotfl:
     
  7. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Kyllä 727 vitusti voimaa vastaan ottaa,,, vaan se vääntö ja alhaalta...

    Ossit tieten sanoo et "eihä 727 oo sama ku re 47 tai jotain" Ihmeen paljon osia on samassa lootassa ko jossain CUMMINS boxissa :eek:
     
  8. Erska

    Erska Gearhead

    Emmää vaan tiä. Rattaita on vastassa, kolme poljinta ja keppi keskellä lattiaa.

    Kuulemma sillä Cumminssien pieksijälläkin on Dodgen laatikko paikallaan kun Allison ei toimi... :eek:
     
  9. Jos joku kärsii myös vuotavasta jäähdyttäjästä niin tuolta http://www.rwiamerica.com/ Rahti 89 dollaria ja jäähdytin 190 dollaria. Veroja tulliin 45 euroa. Eli alle 250 euroon kaikki. Tilauksesta 4 päivää niin sai jo hakea tullista. [​IMG]
     
  10. Pertura

    Pertura Gearhead

    Cumminssin kanssa oikea suuruusluokka taitaa olla 1:2 hevosvoimien ja jalkapaunojen suhteeksi.
     
  11. simu_l

    simu_l Gearhead

    Mulle tuli vuojenpäivät sitten suomi osanmyyjältä spectra premium jäähdytin, 450e + paikalliset toimituskulut...
    Meinas naurattaa, ku nyt tietää tuon ulkomailta oston helppouden... noh, tuo oliki viimenen osa jonka suomesta toho autoon ostin :D 8)


    Edit: rockauto on halvempi paikka, pikasesti vertailin samoja osia.
    Edit2: vaan rahdissa näkyy olevan isoja eroja... vaatii enemmän tutkimista.
     
  12. Toi oli halvin paikka rahteineen mitä löysin. Rockauto ja summitilla törkeet rahtihinnat isoille tavaroille :mad:
     
  13. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Mä tilasin Rockautosta toissa talvena syylärin, ja sille jäi hintaa hieman vajaa 290€. Tosin onhan nuo rahdit sinä aikana noussu.
     
  14. Dotke

    Dotke 1st gear

    Nyt ois vaihettu molemmat etunavat, kaikki pallonivelet ja vetarin ristikot
    6 tuntia vierähti mukavasti. Alapallot oli tiukassa ja ne teetti eniten hommaa myös takas laitossa.
    Otin rasvattavat pallot ja ristikot, eipä niissä nytkään ollu mitään ihmeellistä, mut kerralla kaikki niin ei tarvi olla ihan heti niitä aukomassa

    lämmityspillit jos on niin eipä tarvi pahemmin murjoa
     
  15. Jhd

    Jhd 1st gear

    moro

    kysymys dodge ram 3500 -02 nopeudenrajoittimen ohituksesta. eli ilmeisesti kardaanissa joku tunnistin minkä pois ottamalla myös rajoitin poistuu?
    vai olenko ihan hakoteillä? yritin selata aiempia viestejä ja käyttää hakua mutta en löytänyt vastausta. eli voisiko joku valaista kiitos
     
  16. bilstein

    bilstein 1st gear

  17. Softail_200

    Softail_200 1st gear

    Laskin laatikkoöljyt tänään pois, puhtaalta näyttivät ja eipä mitään mujuakaan ollut kopan pohjalla. Tosin suodatin oli aika epämääräisen näköinen, olihan sillä jo 50tml takanapäin :D
    Huomenna sitten Hy-Gard pohjaiset sekoitukset sisään. Ilmeisesti 50/50 sekoitussuhde oli hyväksi havaittu?
     
  18. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    Mun mielestä tuo seisoi useasti Laitilassa(ainakin viimeisen vuoden), raumalle päin menteässä vt8:n vasemmalla puolella olevan autoliikkeen pihassa, ja joskus se tuli traileri perässä ja hla kyydissä vastaan.

    Jotenkin käsitin että se ois ollut sen autoliikkeen "vetojuhta?" Varmaksi en sano, mutta siellä sen olen ainakin useasti nähnyt.
     
  19. jallu81

    jallu81 3rd gear

    edesmenneen? mrj-racingin vanha miina.. pyöris turussa muutama vuos sitte ja oli ainakin silloin pirun siisti. ja ehjä :D
    ja joo, oli tosiaan siin autoliikkees myynnissä. ryöstöhintaan..
     
  20. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    [​IMG]

    siin olis suodattimia jos joku haluaa ostaa
     

Kerro tästä muillekin!