Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Mä mistään mitään tiedä, mutta mitä noihin isoihin kuorma-autoihin (ja kärryihin) on tehty lavoja, niin esimerkiksi alleajosuojat sai olla maks. 30mm sisempänä kuin kuvio. Ja olikohan niin että lokarit sai olla kuvion tasalla, jos rengas ei ottanu lokariin kiinni.. Tiiä sitte miten ne menee kevyt kuorkkien kanssa. Ja saattaahan jokaisella katsastuskonttorilla olla omat tulkintatapansa
     
  2. villeri

    villeri 2nd gear

    [​IMG]

    itsensä huijaamista.... ehkä?? mut ketä kiinnostaa :poff: amerikan jimi lähetti fullerin kahvan ja 18mm rosterista tein kepin. täytyy vähä lyhentää päässä olevaa kierrettä kun tuli vähä tehtyä turhan pitkä.. josko sais lopulta ton keskikonsolinki paikalleen jossain vaiheessa.
     
  3. Lampa1

    Lampa1 1st gear

    Noniin.. Tänään tupsahti uusi v8 magazine luukusta. Lehdessä oli esittely ford f350 pikapista. Huomiota herätti että useaan otteeseen hehkutettiin että auto on maasto kuorma-auto jolloin vain taivas on rajana korottamiselle :eek: Onkohan kauhajoella asiat tosiaan noin hyvin vai vaikuttaisiko se että auton omisti :pinup:
     
  4. Pertura

    Pertura Gearhead

    Itseasiassa noista jutuista ei niinkään ole vääntöä tiedossa, vaan lähinnä siitä onko auto ollut muutoskatsastamaton vaiko ei. Lakikirjan mukaan ei tarvitse muutosleimata, eli mun mielestä ei auto ole siis ollut muutoskatsastamatonkaan. Mutta käräjillähän toikin selviää, tai sitten ei, mikäli hyvävelijärjestelmä toimii
     
  5. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Menee osastolle "eilen ei olis ollu mitää ongelmaa, mutta tänää eukko ei antanu, niin tänään on ongelmaa"
    :D
     
  6. Tanelim

    Tanelim 2nd gear

    Hohhoijaa 160eeroa sakkoa valoista. (aikasempi poistamis kehotus) On se kumma kun ei saa nähä...

    Jos valoissa ei ole mitään merkintojä niin eikös ne ole työvalot eikä lisäkaukovalot? Ei poliisi löytäny kirjainta mikä kertoo että valo on työvalo.

    Valothan on lavakaaressa ja syttyy erillisellä katkaisijalla missä on merkkivalo. Autoki on maastokuorkki eikä mikään hiluksi.

    Lailliset vai ei? kertokaa te. :eek:
     
  7. villeri

    villeri 2nd gear

    jos ne on eteenpäin niin siinä tuli se syy. eteenpäin näyttävät valot pitää suomen lain mukaan olla auton etupäässä eli etuakselin etupuolella.
     
  8. Ck

    Ck Gearhead

    Taitaa olla siellä kauhajoella omat säännöt :poff:
     
  9. Subbe99

    Subbe99 3rd gear

    Tuo kohta löytyy täältä: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2002/20021248
    Kohdasta 48.
     
  10. aakki

    aakki 3rd gear

    Naurettavan hitaasti ja epävarmasti edennyt maalausprojekti on poikinut muutamia sekalaisia kuvia.
    http://kuvablogi.com/blog/16487/4/
    Tuolta voi katella.
    Pikkuhiljaa hyvä tulee :)
     
  11. Rytari

    Rytari Gearhead

    korjataan sen verran että ton ylläolevan lakitekstin kun lukee ja vertaa tähän sun mainitsemaan sääntöön niin eteenpäin osoittavat
    ajovalot/ lisäkaukovalot täytyy sijaita siellä etuakselin etupuolella, työvalot saa kuormurissa olla sit just siellä mihin niitä tarvitaan laissa mainituin ehdoin ( tai muuta käyttöä) kunhan on se merkkivalollinen katkaisia, se kun kuorkissa on lakiin merkattu, eli laillisemmat valot ne lavakaaressa eteenpäin olevat työvalot on kun sun alustavalot jotka on lainmukaan siis väärin asennettu.
     
  12. Pertura

    Pertura Gearhead

    Onpahan muuten oikeastikin aivan v*tun hyvä väri. Lisäplussaa vielä entistäkin sutenöörimmästä sisustasta, tuoltahan saa oikeasti hätistellä pissaliisoja pois jos erehtyy teknoshellin parkkipaikalle. Otetaanko kisa kumman auto on ekana ajossa?
     
  13. villeri

    villeri 2nd gear

    mitähän vikaa mun runkovaloissa on? ne näyttää auton viereen jossa valoo tarvitaan ku peruutetaan pimeessä. ja miks sitten sora-autoissa ja turveautoissa jne on myöskin vastaavalla kohtaa valot jos kerran ovat niin laittomat. tosin ovat hiukan ulompana..
     
  14. Rytari

    Rytari Gearhead

    luiks yhtään mun tekstiä vai juutuitko vaan taas siihen omien valojen kohdalle... ne niklatut katkasiat... se vika niissä on, ei valo loista.. ennen kun oli semmonen vaatimus oikein valomääräyksissä että n2 pitää olla MERKKIVALOLLINEN katkasia.
     
  15. villeri

    villeri 2nd gear

    on niissä merkkivalo.. se syttyy silloin mun päässä olevaan mittaritauluun kun ne valot on päällä.
     
  16. Rytari

    Rytari Gearhead

    sanoppa se katsamiehelle... ja mitä jos joku muu ajaa sun autolla, vaikkapa varas joka ei tiedä sitä ja polttelee sit valoja laittomasti
     
  17. villeri

    villeri 2nd gear

    ei tartte semmosen ajaa mun autolla joka ei tiedä.
     
  18. MrBubbles

    MrBubbles 1st gear

  19. NoSmokeNoPower

    NoSmokeNoPower 2nd gear

  20. Lord of flies

    Lord of flies 3rd gear

    Jollain muullakin on näköjään saman moinen fiilis kun mulla :D
     

Kerro tästä muillekin!