1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Rockmaple

    Rockmaple 3rd gear

    Motonet. Arkki tiivistepaperia mistä leikkaat. Tai voi sen varmaan sopivalla massallakin tilkitä.
     
    Ranee tykkää tästä.
  2. Akimbo

    Akimbo 1st gear

    https://www.instagram.com/p/BYGTR9TFdqx/

    ;)
     
    Cumminski, sisu ja Swoop tykkäävät tästä.
  3. Swoop

    Swoop 2nd gear

  4. Sisulta olisi kiva nähdä video kiihdyttämisestä paikaltaan kierrosten noustessa 1500rpm ja siinä pidettäisi mittaristo kuvattuna.
     
    Muokattu: 14.9.2017
  5. sisu

    sisu 3rd gear

    Voin ottaa videon, mutta voi mennä hetki. pitää hommata tai huollattaa suuttimet, ainakin yksi vuotaa oikein kunnolla läpi.
     
    dodge ram pystyputket tykkää tästä.
  6. Cumminski

    Cumminski 2nd gear

    DTechin tuotteita voin suositella. Koneessa olleet nyt muutaman vuoden eikä onkelmia. Ja saa runkoineen samalla hintaa mitä monesta liikkeestä pelkät kärjet.
     
  7. tsipi

    tsipi 1st gear

    Tuli eilen laitettua tuo 3k gsk kitti tuohon omaan laitteeseen. Pitää kyllä sanoa noin 3 kilsan testilenkin pohjalta ettei tota modia oo turhaan kehuttu. "snappier to drive" kuvaa kyllä hyvin. Oli märkä tie ni ei nyt silleen saanu vielä kuvaa ku ei oikein löytyny pitoja... Mustaa ei tosin vieläkään näkyny, joten seuraavaks pitää alkaa kajoamaan afc:n säätöihin..
     
  8. korpsela

    korpsela 1st gear

    Sisätilan pistoketta pitäs asentaa. Mistä kohtaa kannattaa 3gen tarjota läpi, onko valmiita läpivientejä?
     
  9. RotkeDamn

    RotkeDamn 1st gear

    Onko tuo kuin vittumainen homma tehä tuo kuvernööri jousien vaihto ihan ilman mitään speciaali taitoa. Eli onko siinä isokin perkelöitymisen riski asennuksessa?
     
  10. kiljunen

    kiljunen 1st gear

    Jos työkalut pysyy kädessä ei oo vaativa juttu. Noin parissa tunnissa tekee rauhassa. Itse tein homman afc kannen ja platen pois ottamalla. Netissä usein neuvotaan tekeemään pumpun kyljestä.
     
  11. tsipi

    tsipi 1st gear

    Juu minä tein pumpun kyljestä. Youtubesta löyty ihan hyvä video, mistä pääs jyvälle hommasta. Eipä siinä oikein muuta pelkoa oo ku et jos menee puottamaan jonku nippelin pumpun sisuksiin. Hyvä magneettionkija ja ainaki tuosta kylki reiästä sai aika tarkkaan katella homman keskelle reikää, että sai romut tulemaan ulos. Reikä on vähän turhan tarkalla tuon ulomman lätkän suhteen. Muuten vaan merkkiä tuohon pidätin mutteriin, ja ite otin tönärin hännällä mitan kuinka syvällä mutteri on.

    Toinen puoli meni sitte jo melkein silmät kii ja rutiinilla.
     
  12. Cumminski

    Cumminski 2nd gear

    ^Tossa varmaan auttaa jos saa otettua romua pois eestä vaikka jos tekee muutakin sinneppäin, kuten alipainepumppu tai tehostin tai se tönärikotelon kannentiiviste? 2 genun moottorin vasen puoli on ku viidakko, en tajua miten se noin on suunniteltu ku letkut ja piuhatkin risteilee miten sattuu ja laitteita on kylki täynnä. Kiire ollu suunnitella auto moottorin ympärille? :D
     
  13. tappokinnas

    tappokinnas 2nd gear

    Joko porukka on testaillut jn turbiinejaan? :)
     
  14. musta pässi

    musta pässi 2nd gear

    Loota valmistunee tänään jos viimeinen oikea osa tulee tai voi posti tietysti senkin hävittää. No, siitä on vielä matkaa ainakin minulla ennenkuin se on paikallaan. Vetolevykin on jossain land of hope and gloryn ja Kouvostoliiton välillä vissiin, kun ei ainakaan meillä ole vielä. Kaikenlaista muutakin vielä tekemättä ja näköjään elämässä on muutakin tehtävää ja velvoitettta kuin autoremonttia. Ainakin perheeni mielestä.....

    Täytyy sen JN-Tradingin turbiinin ainakin olla parempi kuin originaali. Tuo alkuperäinen on varmasti paskin mihin olen ikinä törmänny missään autossa, millään vuosikymmenellä. Se on varmaan suunniteltu niin että luistaa niin saatanasti että laatikko varmaan kestäisi. Tai sitten suunnittelija on ollu kännissä. Täällä vissiin niitäkin joilla on jo vuosien kestotestit takana turbiinista. Niiltähän se parempi tieto tulee......
     
    Cumminski tykkää tästä.
  15. tappokinnas

    tappokinnas 2nd gear

    Mielenkiinnolla odottelen tuloksia, kun mullakin lienee siellä vakioturbiini paikallaan. Kärsin sen 700 itse ainakin heti jos tuntuu siltä että kannattaa.
     
  16. Yamato

    Yamato 1st gear

    Mikä turbiini alkaa puremaan kunnolla jo 1500rpm paikkeilla?
     
  17. Nimimerkki

    Nimimerkki 1st gear

    Löytyisikö Bosch:n pumpulle varaosanumeroa ja paikkaa mikä myy näitä?
     
  18. jadke

    jadke 1st gear

    No aikamoonen mehulinko tuo ja turbiini olis kannattanut kyl sijoittaa kunnolliseen heti eikä tähän. Eli en itte ainakaa oo tyytyväänen tuohon. 1 stallinen versio siis mulla.
     
  19. tappokinnas

    tappokinnas 2nd gear

    Kuinkas paljon sulla on voimaa koneessa? Nätkin ainakin vannoo billetin nimeen mun auton suhteen enkä mä oo hänen puheisiin joutunut kertaakaan pettymään. Mutta hyvä saada tottakai oikeita käyttökokemuksia tietoon.

    Uudet valot tuli heitettyä tänään keulalle ja en voi olla kun tyytyväinen. Pirun hienot omaan silmään ja valoteho hyvä. Nyt näkee.
     
  20. jadke

    jadke 1st gear

    Ei tuos oo ku plate vaihdettu ja syötöt sen mitä se antaa. Mut jos meinaa liikenteen seassa kiihdytellä niin melkeen saa kaasupohjas kiihdytellä muuten ei oo asiaa tielle ilman jot olis kilometri aikaa kiihdytellä
     

Kerro tästä muillekin!