Drag race sisärenkaat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja triniemi, 21.5.2009.

  1. triniemi

    triniemi Gearhead

    Olis tarvetta takarenkaisiin sisäkumeille. Rengas on 32x14x15, vanne 14" tai 15" leveä, täytyy tsekata vielä. Esim. Summitillahan näitä on in stock, mutta jos joku tietää olisko näitä jollakin Suomessa (tai Ruotsissa?) hyllyssä, niin laittakaa viestiä.
     
  2. Käkö

    Käkö Gearhead

  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Myös Persåkersilla vois olla.
     
  4. triniemi

    triniemi Gearhead

    Kiitoksia, pistäkää vaan lisää jos tulee mieleen. Tai jos on ehjiä käytettyjä niin nekin kiinnostaa.
     
  5. Fireball

    Fireball Gearhead

    Mulla roikkuu tallin seinällä tämmöset BF Goodrichit kuin
    15"/12" LT truck For use with bias or radial ja käytin niitä
    joissain palloissa, mut meniköhä ne vaihtoon ton venttiilin takia, oisko säännöt vaatinu erilaista kiinnitystä mutta on nää kyllä ruuvattavat. Nyt ei kyllä muista miks ne jäi yli. Joutilaat kumminki.
     
  6. Slow66

    Slow66 1st gear

    Moi Mikko,

    mulla on yksi pari uusia M/T drag race sisärenkaita täysin jouten (tilasin joskus yhdelle yksinkertaiselle Cup-mestarille muttei tarvittukaan). Muistaakseni M/T:n numero 9558, ja nää saa nimellistä korvausta vastaan.
     
  7. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Sitten jos joku tarvii myöhemmin noita sisäkummeja, niin RP toimitti mulle yhden reilussa viikossa.
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Mika, älä hukkaa niitä nyt tässä välissä mihinkään, varmaan viikonloppuna selviää kuviot. Olisin soittanu, mutta en löytäny äkkiseltään sun numeroa.
     
  9. crt.rp

    crt.rp 3rd gear

    M/T sisäkumit ois uudet hyllyssä

    Oon kylässä ja isäntäväeltä salassa netissä,mut soita tai txt 0505580073 ku ehit ni kattelen mitä ja mitkä ne oli 31/16x15" sliksiin ne oli mulle tulossa,vaan ei tullutkaan ja jäi hyllyyn.T:Jani
     

Kerro tästä muillekin!