Eikö Summitille kelpaa raha?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Rockmaple, 18.1.2010.

  1. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Oon yrittänyt tilata Summitilta muutamalla kympillä tavaraa. Siihen asti menee hyvin, kunnes Verified by Visa systeemiin oon syöttänyt pankkitunnukset, ja tulee ilmoitus, että palataan takaisin liikkeen kotisivuille. Sen jälkeen ei mitään, häviää jäljettömiin koko tilaus, eikä ole tilitä lähtenyt fyrkat. :eek: Useamman kerran oon yrittänyt, aina sama lopputulos. Ei toimi debitillä eikä creditillä. Tänään tuli postissa uusi korttikin, ei toimi. Verkkopankin (Op) sivuilta en löydä sellaista kohtaa, missä kortin voi aktivoida verkkomaksuihin tai mistä selviäisi ettei sitä ole aktivoitu. Siellä kyllä lukee, että kortti on liitetty Verified by Visaan. Rockauton ja muutaman muunkin firman tilaukset on onnistuneet, mut niissähän ei oo ollut tuota Verified...-juttua. Mitä teen väärin??
     
  2. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    Muistaakseni joskus samanlaisessa tilanteessa olen joutunut muuttamaan maksun ajaksi tietokoneen tietoturva-asetuksia alemmalle tasolle (Elisa f-secure)
     
  3. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Olikohan niin et ei huoli enää ulkomaisia visa kortteja?
    pay pal varmaan toimis?
     
  4. palotila

    palotila Gearhead

    Mulle kävi sama homma, verified by visa ei hyväksynyt maksua tossa joulun alla. Kokeilin maksaa toisen pankin Mastercardilla , ja viuh heti meni läpi. Mun mielestä toi verified by visa on viritetty pankin toimesta liika herkäksi, pankki yrittää minimoida omia riskejään.
     
  5. dallas

    dallas Gearhead

    kerran oon tilannu summitilta ja koneen tietoturva-asetuksia piti tosiaan jotenkin muuttaa sen maksun ajaksi kun ei muuten onnistunu.
     
  6. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mastercardin kanssa ei ole ollut mitään ongelmia vaikka tässäkin tarvitaan se lisätunnus kortin omien koodien lisäksi.
    Summitilta tullut säännöllisesti paketteja.
     
  7. CAM67

    CAM67 Gearhead

    Täällä myös ongelmia Summitin tilausten kanssa.
    Olin eilen "livechatissä" Summitin kanssa ko. aiheesta, väittivät ettei tilissäni ole vikaa ja hyväksyvät kyllä myös ulkomaiset kortit... ei vaan mene tilaus läpi...

    Ehdottivat tilaamaan puhelimitse, faxilla tai sähköpostilla.

    Mitä asetuksia pitää koneessa muuttaa? Ponnahdusikkunoiden esto on ollut pois päältä tilausta yrittäessä.
     
  8. vitoni

    vitoni 1st gear

    viikko sitten jälleen tilasin summitilta ja sama homma, ei tunnistus onnistunut, soitto nordean tekniseen tukeen ja kertoivat näin, mene -

    > työkalut->internet asetukset-> sieltä välilehti "tietosuoja"->sieltä "lisätiedot" ohita automaattinen evästeiden käsittely, sitten ensimmäisen osapuolen evästeet ja ne täytyy hyväksyä, hyväksy kolmannen osapuolen evästeet, sekä salli istunnon evästeet aina, tämän jälkeen käytä sekä ok, voi olla että tietokone täytyy käynnistää uudelleen. mulla ei tarvinnut.

    tokihan se verkkokäyttö täytyy olla päällä.
     
  9. jankinnu

    jankinnu 3rd gear

    Summitilta on tullut kaikki paketit kivutta ja Visaa olen käyttänyt. En ole huomannut mitään eroa, vaikka on tullut tilattua eri koneilta eri paikoilla.

    Käyttöjärjestelminä kotona Win Xp ja Vista + Norton Antivirus 2009. Selaimena käytän Mozillaa.
     
  10. tha022

    tha022 Gearhead

    Visalta sanoivat että verified homma on niin herkkis että ei mene läpi jos et pudota turva asetuksia. Medium level on liikaa pitää olla alin mahdollinen.
    Soittelin sinne samojen ongelmien tiimoilta.
    ...paketti on matkalla jo kun hieman raotti palomuuria.
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei kelvannu ainakaan viime vuonna paypal maksu suomesta :eek: .
     
  12. KooKoo

    KooKoo Gearhead

    tyypillistä Explorerille, jolla oletuksena asetukset tiukalla. Jos käyttää esim. Firefoxia, oletusasetuksilla onnistuu.....eikä Firefoxiin "tartu" niin helposti kaikenlaista ryönää verkossa liikkuessa...
     
  13. Mil

    Mil Gearhead

    Sama ongelma oli.
    Tietoturva-asetukset ja salli evästeet. Johan pelas...
     
  14. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    [​IMG] Eipä tullut mieleen kokeilla muilla selaimilla. Chromella meni läpi että heilahti. Kiitos vinkeistä.
     
  15. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    :oops:
    joo tais ollakin juuri näinpäin,
    ite koitin kans ennen joulua ja ei visa toiminut, ja sit koitin paypalia ja sitä ei tosiaan hyväksy jenkkilän ulkopuolelta.
    ja edelleen mennään vain hatarilla muistikuvilla :rotfl:

    mut aikaisemmin on visa toiminut ok :eek:
     
  16. CAM67

    CAM67 Gearhead

    Google Chrome toimi täälläkin, ilman mitään muutoksia suojauksiin.
    Kiitos!
     

Kerro tästä muillekin!