Etsintäkuulutus !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Street Rod Association ry', aloittaja Ape Hanger, 19.12.2006.

  1. Ape Hanger

    Ape Hanger 1st gear

    Hei kaikki höpönassut !

    Nyt olis apinakiikulla vakavaa asiaa....

    Veksi on jo n. vuosi sitten ilmoittanut, että ei halua enää jatkaa pj:n pestiä, vaikka aikookin olla edelleen aktiivisesti toiminnassa mukana mm. kerhokrääsän ja lehden osalta. Keskustelin asiasta hänen kanssaan viimeksi tänään.
    Kevätkokoukseen on vielä jokunen kuukausi aikaa ja nyt olisi aikaa etsiä sopivaa uutta puheenjohtajaa FSRA:lle. Nyt kaikki katselee ympärilleen ja miettii kuka se voisi olla, vai olisiko jollain itse halukkuutta.
    Kertokaa se esim. Veksille tai mulle tai jollekkin muulle - tiedon kanssa ei saa jäädä yksin.
    Työtaakkaa on aika hyvin pystytty jakamaan, joten pelko suuresta työmäärästä ei pitäisi olla este. Saunassakin pääsee varmasti ylälauteille, varsinkin jos uusi pj olisi nainen...
    Oma kantani on, että pj saisi olla esim. pääkaupunkiseudulta, mutta hyvät tyypit muualtakin kelpaavat. Ottakaahan muutkin kantaa...
    Muutkin hallituspaikat ovat yhtälailla auki keväällä.

    Veksillä oli muutama hyvä idea toimintaan liittyen, mutta hän kertokoon itse lisää...

    t. Jussi
     
  2. nash

    nash 3rd gear

    saakos udella, että kuinkas monta naisjäsentä tässä kerhossa on?
     
  3. boomboom

    boomboom Gearhead

    Saa! Ja jos vastaan jo ennen kuin utelet niin taitaa olla kokonaista 3 kpl varsinaisina jäseninä. Sitten on niitä joitakin jotka ovat ns perhejäseninä puolella jäsenhintaa ja loputon määrä niitä jotka muuten vaan hengaavat ukkonsa mukana kerhon touhuissa.

    Vexi
     
  4. boomboom

    boomboom Gearhead

    Saa! Ja jos vastaan jo ennen kuin utelet niin taitaa olla kokonaista 3 kpl varsinaisina jäseninä. Sitten on niitä joitakin jotka ovat ns perhejäseninä puolella jäsenhintaa ja loputon määrä niitä jotka muuten vaan hengaavat ukkonsa mukana kerhon touhuissa.

    Vexi
     
  5. nash

    nash 3rd gear

    eli mä olen yksi niistä kolmesta :odroll:
     
  6. boomboom

    boomboom Gearhead

    Näin on, onnittelen! 8)

    Vexi
     
  7. lake ender

    lake ender Gearhead

    Meilläkin asuu yks perheenjäsenkerholainen 8)
     
  8. Ape Hanger

    Ape Hanger 1st gear

    Naiset ovat olleet alusta alkaen kerhossamme kantavina voimina, vaikka varsinaisina jäseninä eivät olisikaan olleet. Vuosittain on joku arvon leideistä nimetty HotRod-mamaksi.
    Aika monissa natikoissa on tiskin takana lippulappu-rutiineja pyörittäneet nimenomaan naiset. Siitä heille tässä vielä SUURKIITOKSET !
    Ja olisiko se rodin rakentaminenkaan onnistunut ilman naispuolisten myönteistä suhtaumista....?

    Mutta nyt piti olla puhetta uudesta mahd. pj:stä. Topicissa jo pari hyvää ehdokasta mukana ? (En minä eikä veksi - me ollaan jo oltu)
     
  9. lake ender

    lake ender Gearhead

    Vasta vuoden mukana touhuissa olleena ja lähinnä sivustakatsojana en koe olevani kovinkaan hyvä ehdokas. Työ ja 2 pientä tenavaa kotona vie kyllä aikaa tehokkaasti ja omaa projektiakin pitäs keretä joskus harrastamaan. PJ:n tulis mun mielestä olla sellanen, joka on nähnyt pidempään tätä harrastusta ja harrastajia. Ei välttämättä kaikkien tuntema, mutta jollainlailla kuvioissa mukana pyörinyt jo pidemmältä ajalta.
     
  10. UGH!

    UGH! 1st gear

    VEEXIIIIIII!!!

    ..mullakin olis yksi; mites jos toi virka olis ns kiertävä, esim vuosi- kaksi vuotta ja vaihto. Ei tulisi mitään elämän mittaisia pestejä, tiedä vaikka tulisi vapaaehtoisia käsi pystyssä vastaan että minä, minä, minä..
    Ja vieläpä näiden alueellisten alajaostojen mukaan eli vuoronperään Tampere, Helsinki, Pohjanmaa, Etelä-Karjala jne. Näitähän riittää :D
     
  11. nash

    nash 3rd gear


    Minäkin oon tällänen uus tulokas, kohta vasta vuoden kuulunu kerhoon ja eka oma rodi kovasti työnalla 8)
     
  12. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Keväällä tulee pari vuotta täyteen jäsenenä mut ei ole vielä hyvää tuntemusta kerhonjäsenistä. Vuosia mukana ollut konkari olis hyvä, mutta ei mikään kaavoihin kangistunu. Tietenkin nuorikin pj on hyvä jos intoa piisaa hommaan. Kyl kokeneemmat sit neuvoo jos menee vaikeeks.
     
  13. Ape Hanger

    Ape Hanger 1st gear

    Itse olin pj:nä ekan viisi vuotta ja Veksi nyt toiset viisi. Pesti saisi ainakin oman kokemuksen mukaan olla luokkaa 2-3 vuotta ja sitten vaihtoon.
    Vuosi on liian lyhyt - siinä pääsee juuri sisään.
    Tuo kiertävä systeemi oli mielessä, kun ehdotin, että uusi pj voisi olla pääkaupunkialueelta. Sielläpäin on kuitenkin paljon jäsenistöä.
    Pj:n ei tarvitse tuntea kaikkia tai heti koko systeemiä. Ihan varmasti pääsee perille hyvinkin nopeasti, kuinka homma toimii ja porukkaa oppii tuntemaan. Paljon ottaa, mutta enemmän antaa. Tukena on kuitenkin hallitus, jossa on mukana niitä konkareitakin.
    FSRA:lla on talous kunnossa ja natikat hoituu aina vuoronperään. Veksi on lupautunut hoitamaan edelleen lehtipuolta ja kerhokrääsäosastoa. Vaiston Pekka ja minä olemme mukana säädös ja lakiasioiden hoidossa. Kuosmasen Timppa toivottavasti jatkaa kirstunvartijana.
    Alun alkaenkaan emme ole halunneet mitään "sisäpiirikerhoa" ja siksi oma kantani on, että uusi pj saisi olla mieluiten joku uusi.

    Ensi syksynä vietämme 10-vuotisjuhlia Porin natikoiden yhteydessä. Lupaan kirjoittaa kevään Rodiatoriin jonkinlaista "historiikkia" - kuullostaapa mobilistiselta termiltä !? Homma alkoi joskus Räyskälän leirinuotiolta....
     
  14. nash

    nash 3rd gear

    mitäs tuon puheenjohtajan tehtäviin sitten kuuluu?
     
  15. Ape Hanger

    Ape Hanger 1st gear

    Karrikoituna potkia muita persauksille, että hommat tulee hoidettua.

    Käytännössä kuitenkin kirjoitella ja postitella sillon tällöin esim. jäsenkirjeitä. Näyttelyosastojen tai arpajaisten yms organisointia jne...
    Pj.n pitäisi miettiä toimintaa ja ideoita muutaman vuoden päähän - kerätä ja imuroida niitä ideoita jäseniltä jne...
    Itse asiassa työnjako on sovittu aina hallituksessa, mitä kukin tekee.
    Yleensä pj on myös yhdistyksen äänitorvi ja yhteyshenkilö muihin organisaatioihin.
    PJ vaikuttaa aika paljon siihen, millaisena FSRA näkyy muiden silmissä.

    Hommaa on varmasti, mutta ei ole tarkoitus, että pj tekisi kaiken - se käy liian raskaaksi, varsinkin kun työ ja perhekin pitäisi muistaa.

    Veksi voisi vielä täydentää omaa näkemystään.
     
  16. UGH!

    UGH! 1st gear

    Haa! Selvää kiinnostusta;)
     
  17. nash

    nash 3rd gear

    Höpö...höpö :odroll:
     
  18. Karva

    Karva Gearhead

    Tehkää Chevy-53 :sta PJ, hänel kun on järki päässä, saattepahan vaihtelua ... :lol:
     
  19. supo

    supo Double Gearhead

    Toivottavasti löytyy tähän hommaan sellainen kaveri joka on aidosti kiinnostunut hommasta. Siten jatkaisi samaan malliin tätä hienoa harrastushaaraa eteenpäin kuin edelliset puh.johtajat apureineen!! Terv.Yksi hurahtanut savolainen
    Ps. Niille kaikille jotka ovat olleet vaikuttamassa uusiin rak/prosentti lakiin niin toivottavasti Joulupukki muistaa teitä jollakin mukavalla lahjalla. Alkaa olla Rottelon rakentaminen "helppoo hommoo" tosin ei onnistu vieläkään netissä tai baari tiskillä!!!
     
  20. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead


    Kiitos luottamuksesta Karva, mutta tällä hetkellä en pystyisi suoriutumaan kunnialla moisesta tehtävästä. Alkaa olla PAKKO käyttää kaikki liikenevä aika tuon koulun loppuun saattamiseen. :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!