Finnish Suburban Drivers kokoontumis/miitti keskustelua.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja meze, 20.1.2008.

  1. MotoFan

    MotoFan 1st gear

    Lauantai on hyvä päivä.
     
  2. sub

    sub 1st gear

    lauantai ok :)
     
  3. 95Sub

    95Sub 2nd gear

    Juu sopii jos illemmalla näyttelyn jälkeen mutta muuten sunnuntai sopis paremmin tai perjantai ilta, kun on ihan varma et ihan tunnissa tai kahdessa toi miitti ei lopu on varmasti puheltavaa sen verran paljon, eli näillä näkymin lauantai ap tai ip ei kävis mulle.
     
  4. forssi83

    forssi83 3rd gear

    porista ois tulossa meiränki sudu ku kuiteskin menossa h&r kasaan tota toista autokerhon osastoa
     
  5. meze

    meze 1st gear

    Ihan vaan muistutukseksi kirjoittelen tähän ett onx enemmän Immeisii tuloos Miitinkiin??? :eek:
     
  6. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Miitingi

    Hi!

    Luultavasti tulijoita on enemmän ,kuin mitä nyt näkyy. Monella varmaan kuitenkin vielä vaikeaa "vahvistaa" tuloaan.

    Mitenkäs tuo aikataulu. Ilmeisesti menee iltapäivään,mutta... mihin aikaan silloin ?

    Mitenkäs olis klo 15-16 -> Ehtis pitkämatkalaisetkin helposti (ei tarvis niin aikaisin lähteä liikkeelle). Samoin nekin jolla lauantaille on ohjelmaa,asiointia tai työtä,ehtisivät ehkä mukaan. Siitä sitten olis helppo jatkaa iltaa joko turisten....kun tuntuu yleensä melkein aina tuota "juttua" riittävän tavattaessa,joten .... ja sitten nekin,jotka aikoo Tampereen ilta/yö rientoihin ja haluaa jatkoille, niin siitä sopivasti ehtis... :poff:

    Lasten kannalta tähän vuodenaikaan on aika vähän vielä vaihtoehtoja tai ohjelmaa ... joten olisko sitten kesällä paremmin sellainen koko perheen jutun paikka. :eek:

    Noo... nää on mun ajatuksia ja minulle muutkin ajankohdat sopii,mut ei mielellään kauheen aikaisin 8) vaan kaipa sieltä kommenttia/ehdotuksia tulee :wink:
     
  7. meze

    meze 1st gear

    Sittenhän voisi olla niin että järjestäisi näille Subbeille sellaisia vaellustyyppisiä reissuja, välillä poikettaisiin vaikeampaan (metsäkone) reitille jossa on hieman haastetta ja samalla saisi mudan lentämään......

    Eli jatketaan tänne sen verran että.........
    Kuvio voisi mennä näin.
    Aamulla lähdetään ajelemaan huonokuntoisia teitä ja jossain vaiheessa pidetään leiriytymis tauko(jos halutaan, jos perheitä mukana), ja sitten siirrytään taas tien päälle jonkun ajan kuluttua poiketaan ajamaan metsään esimerkiksi joku kiva muta reritti tai joku leppoisa metsäkone reitti jossa on aina näitä kantoja ja kiviä mutta ei liikaa, jos joku jää kiinni niin onhanmeillä mukana monta Subbea joilla veto onnistuu, ja sen metsäreissun jälkeen voisi paeta leirintä-alueelle tai motelliin/hotelliin rupattelemaan, ja tämän voisi toistaa parina päivänä peräkkäin esim.

    Minun mielipide on se että ei näillä varsinaista OFF ROAD maastossa mennä ainakaan näillä arki käyttö peleillä ja yleensäkkään arki kunnossa, tottahan tämän omanikin saisi suurella työllä OFF ROAD tykiksi mutta sitä en ainakaan henkilökohtaisesti ole tullut hakemaan kun tämän ajoneuvon hankin, päinvastoin jos aion mennä kunnolla metsään niin ostaisin lyhyen JEEPIN. 8)
     
  8. HRTP

    HRTP Gearhead

    muuten hyvä mutta pitää olla maanomistajan lupa että saa mennä edes ajelemaan noita metsäkone uria... :mad:
     
  9. meze

    meze 1st gear

    Juuri näinhän se on mutta järjestelemällähän nämä hommat ylleensä tuppaa lutviutummaa vai mitä? :eek:
     
  10. HRTP

    HRTP Gearhead

    yleensä kyllä mutta aina ei :argue: täälläpäin yritettiin saada tuommosta lupaa yhdeltä maanomistajalta jonka metsässä meni sellainen kärrypolku mistä ei oltu kuljettu varmaan viimeksi kuin 20vuotta sitten niin ei onnistunut mitenkään,ei vaikka yritettiin "ostaa" käyttöoikeus sille polulle :mad: olis ollut mitä mainioin paikka juurikin tälläisille autoille,leveyttä vajaa 3metriä ja tien päässä iso kääntöpaikka mutta tosiaan ollut käyttämättä varmaan sen 20vuotta mutta vieläkin säilynyt ajettavassa kunnossa :mad:
     
  11. MotoFan

    MotoFan 1st gear

    Tuo Treen näyttely näyttäis sulkeutuvan lauantaina klo 18. Oiskos järkevää järjestää kokoontumista lähelle tuota loppumisaikaa...? Kuitenkin näyttelykin ois kiva katella ihan rauhassa. Täältä vähän pidemmältä kun tulee, niin aikaa olis sitten paremmin sekä näyttelylle, että kokoontumiselle...
     
  12. artsi75

    artsi75 1st gear

    joku vois pystyttää paikalle jonku maamerkin, lipun tai jotain, että näkee jo kauempaa mihin suunnata. en kyllä tiedä millainen parkkialue siellä on mutta varmaan suuri. lauantai ilta sopisi minulle vallan mainiosti, kaukaa kun tulen.
     
  13. kane

    kane 1st gear

    Onko kellään piiskaa (niikun erikoiskuljetus johtoautolla kun mittaa sillan alituksia vaimiksiseon :D ) johon laittais jonkun merirosvolipun...
    Tai FSD lipun...

    Ketä lähtee pk-seudun suunnalta Tampereelle, saadaanko jonkinlainen letka tehtyä? kojo, Joe Hunt, Topi? Muita...? Olishan se hauskaa mennä "muodostelmassa".
    Ehkä T:reelle parkatessa voisi ottaa jostain sivummalta paikan jonne päivän kuluessa mahtuisi viereen ja vaikka sanoa ohjaajille että GM C/K Subbe+ Pickupit kerääntyy...

    Vai ollaanko kaikki ajoissa jossain sovitulla huoltsikalla ja ajetaan näyttelyyn letkassa?
     
  14. meze

    meze 1st gear

    Mä voisin alkaa kehittelee sitä FSD lippua.....Käviskö tämä http://kuvablogi.com/nayta/iso/img942667.jpg malli lippuun???
    Voisin sen lipun sitten laittaa vaikka pitkän ongen päähän kiinni, siis meinaan semmoista 2mx2m halkasijaltaan, siinä ois kyllä haastetta mut ei sitäauta kun kokeilla. 8) 8) 8)

    Mä oon tulossa täältä etelästä.
     
  15. 95Sub

    95Sub 2nd gear

    Alkaako paikka ja aika olla varmistettuna eli sopiiko näin:

    Siis 26.04.2008 klo n.17.00 eteenpäin Tampereella Lahdesjärven ABC "huoltamo" joka sijaitsee osoitteessa Automiehenkatu 39, Pirkkahallilta n.4-5 km Jyväskylään päin

    http://www.abcasemat.fi/verkosto/liikennemyymalat/tampere

    Rakennuksen vasemmalla puolella raskaankaluston "pysäköinti alue" jonka laitamille varmaan saatais rivistöä aikaiseksi koska muuten parkkialue on tehty pikkuautoille.

    Lipusta sen verran, että ei kai sen väliä millainen se on jos joku viittsii sen vaivan nähdä että sen tekee, vaikkakin itse olen yksinkertaisten linjojen kannalla, liekeistä tai risteistä en niin perusta, tärkeintä on saada porukka koolle. Jotka haluaa saa olla paikalla aiemmin ja myöhemmin tulevia ei ammuta.
     
  16. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    :)))

    Jep ääni tälle ehdotukselle ja toki rekvisiittaa voi kukin laittaa miten haluaa :poff: Uudistaisin nyt kuitenkin sen "nimimerkki" lapun laittamisen sinne jonnekin kuljettajan puolen alakulmaan,niin olis kaikille helpompaa edes jotenkin tunnistaa porukkaa. :eek: Eihän sen tarvitse olla kuin tussilla tai kynällä laitettu lappunen. :D

    Ja ehkä nyt kannataisi linkittää tuolta Subbe topiikista viite tänne,jotta nuo uudetkin mukaan tulleet löytää nämä tiedot. :wink:
     
  17. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    joo, on se hyvä laittaa lippu korkeelle että näkyy toikin kaara :rotfl:
     
  18. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Vielä miitin tiimoilta

    Se letkassa ajaminen varmaan sinänsä olis hienoa,mut voipi olla käytännössä vähän hankalaa kaupunkialueella. :odroll: Noiden parkkien löytäminenkin näille näyttelyn lääheisyydessä on varmaan oma juttunsa :eek:

    Sitten voi myös virkavalta alkaa kiinostua...jos onnistuu tulemaan enemmä porukkaa paikalle...vaikka tää nyt onkin "satunnainen" tapaaminen. Subbella liikkuvia nyt vain
    " S A T T U U " osumaan samaan aikaan ...samoille kulmille :poff:
    Ja onhan tuo itse tapahtuma Tampereella hyvä syy olla siellä paikanpäällä.

    Mut kyllähän porukka voi yrittää osua samalta suunnalta tulevina ja jotenkin "sovittella" liikkumista samoihin aikoihin...onhan se varmaan hieno näky :D :D :D
     
  19. 95Sub

    95Sub 2nd gear

    Saas nähdä eksyykö semmonen liekitetty kullanruskee Subbe tonne miittiin vai nähdäänkö ABC:een liepeillä pyörimässä liäkitetty Rami :lol:
     
  20. kane

    kane 1st gear

    :rotfl: niimpä... kun näyttää nää meidän jutut niin kiehtovan vaikka sillä se Dötze... ei se malta pysyä pois... :poff:
     

Kerro tästä muillekin!