Ford 8.8

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Gary Grand, 11.7.2018.

  1. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ongelmana vetoakselin pituus:
    Akseli on 1988 LTD Coyntry Squire:n alta ja lukoton, 28-rihlaisilla vetareilla.
    Pöydällä makaa akseliin käypänen lukkomurikka 31-rihlaisille vetareille.

    Nuo 28-rihlaiset vetarit on Yukonin taulukon mukaan 31" pitkät. Vastaavan pituisia 31-rihlaisia löytyy vain Customina.
    Onko tuossa akselissa vetarin pituuteen vaikutusta lukkomurikka vs. lukoton?

    Tietty olisi mahdollista ostaa 28-rihlaiset sisuskalut lukkoon, mutta kun hintaa niillä on enemmän kuin yhdellä vetarilla niin mieluummin nuo tymäkämmät vetarit sitten..
     

Kerro tästä muillekin!