Ford F250 7.3D

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja GM4WD, 13.9.2006.

  1. sisu

    sisu Gearhead

  2. sisu

    sisu Gearhead

    [quote="

    Oltiin Orlandossa kattoo kun ajoivat boxi-viritetyllä 6.4 duallyllä 11.4sek vartin. Kone avaamaton, vakio, ulkoiset muutokset rajoittuvat pakoputkeen.[/quote]

    Eli 6.4 saa noin 900-1100hp pelkällä boxi-virittelyllä? :wc: :rotfl: Tais matka olla 1/8 mailia!
     
  3. sepi74

    sepi74 1st gear

    Taas alko tää henkseleitten paukuttelu ja rami miehet ekana paikalla :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  4. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Hei kummiks miehet, päivittäkää tietonne(ja tekniikkanne 2000-luvulle)!!

    Nopein vakio( muutettu vakio pa pumppu) 6.4 PSD kulkee 10.66 VARTTIMAILIN

    http://youtu.be/9yzcHE1FMsw

    Nyt häipykää sotkemasta täältä, teille on oma osastokin..
     
  5. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Joo, Dötsimiehet on melko helppo saada mukaan, ei paljoa tarvitse. Duramax-herrat villatakeissaan ei lähde rahvaan mukaan. :rotfl:
     
  6. Panze

    Panze 3rd gear

    Ei ton mun toteamuksen ollut tarkoitus provosoida. Hienosti niistä cumminsseistakin saa kuiskimalla voimaa ihan kuten duramax koneistakin. Kaikista noista oon kuiskaillu ja jokaisesta on hymy tullut omille ja auton omistajankin kasvoille:) Onhan se oikeesti aika vaikuttavaa kun 6" korotettu isorenkainen mörkö menee 6sek 0-100km/h ja takana tuleva volvomies ei nää tietä mustalta savulta:)
     
  7. freeride

    freeride Gearhead

    nitroilla vedetty veto..ja on tohon tehty muutakin ku pumppu.mut ei siinä nopea taunus silti. :lol:
     
  8. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    Meijän isän Taunus voittaa teijän isän Fiiatin! Ja Simo Lampinen on paras, ettäs tiijätte.
     
  9. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Tämä video on selvästi vaikuttanut 3/4ton ja 1ton pikappien myyntilukuihin.

    2010 Ramia myytiin 75.867 kpl, Chevrolet 74.027, GMC 28.555 ja Ford 192.822.

    2011 Ram 93.009, Chevrolet 83.025, GMC 31.648 ja Ford 202.759.

    2010 Fordia myytiin 14373 kpl enemmän kuin muita merkkejä yhteensä. 2011 Fordin myynti romahti, niitä myytiin 4923 kpl VÄHEMMÄN kuin muita merkkejä yhteensä.

    Jos OD:sta olisi englanninkielinen versio, niin Fordin myynti loppuisi luultavasti kokonaan, onhan se kuitenkin ollut aina pikapeista kallein.
     
  10. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Eli 6.4 saa noin 900-1100hp pelkällä boxi-virittelyllä? :wc: :rotfl: Tais matka olla 1/8 mailia![/quote]

    Egr delete, putki, ilmasuti ja boksi, niin pitäisi mennä 12 puolelle varttimaililla. Tuohon kaasut niin pitäis mennä matala 12.

    Mitenkäs noi suomalaisen tötsien varttimailin ajat, vehkeitä on viritelty jo monta vuotta, mutta stripillä ei ole vissiin näkynyt?
     
  11. hzemax

    hzemax Gearhead

    Niijoo. Aattelin tos keskenää et missäsvaihees toi 500 hp ja 1000 hp
    ero oikeesti alkaa tuntuu? Varmaan vartilla eroo on, mut esim. Pikkiksis?
     
  12. hzemax

    hzemax Gearhead

    Kyä miä koitan omani hyvinkäälle viedä ens suvena
     
  13. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    Ei ne näitä vahvistettuja lootia ihan huvikseen myy. http://www.suncoastconverters.com/shop/category/dodge/

    Eipä silti, en tiedä osaisinko usuttaa ketään ostamaan upouutta 6.7 diesel Fordia. Ovat aika hintavia ja tekniikka kuullostaa kimurantilta, vaikka onkin liki 1100 nyyttöniä vääntöä vakiona. Mihin mä niin paljon tarviin? :eek: Olenkin usuttanut vaimoa hankkimaan uuden F150 pikkarin käyttikseksi, bensakoneella.

    Dodge sen sijaan tarjoaa ehtaa crew cabia niin ikään ehdalla 8 jalkaisella lavalla, jotain mitä ei voorti ole tarjonnut sitten -97, muistaakseni.
     
  14. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    Aivan, kävin kurkaa viime US-reissulla heinäkuussa uutta Scorpiota ja näytti huolestuttavan täydeltä pick-upin konehuoneessa. Siellä viel pärjäis mut mites sit täällä kun ei ole dealer-vekostoa apuna.

    Minä saan osat toimitettua mut kuka sen huoltaa ja korjaa..?


    Edelliseen keskusteluun:

    Mites vakio-osinen, avaamaton Dodge menee vartin, eihän se kulje mihinkään vakio-osilla... Siihen pitää vaihtaa 1/4 mottia et alkaa kulkemaan...

    Ja jos käytte lukee esim Spartanin forumilta, kun esim 6.4 virittää ohjelmalla niin täytyy ensin laatikon kanssa käydä tietynlainen sarja kiihdyttelyja läpi jolla opetetaan laatikolle kasvaneet tehot.
    Jos sitä ei tee niin voi ajaa kyllä mut laatikkorikon mahdollisuus kasvaa.
     
  15. freeride

    freeride Gearhead

    joo noi uudet kotkotukset on kyllä järkyttävän näköisiä konehuoneesta merkistä riippumatta.meinasin aikoinaan phordin 7,3 ostaa mut mä kauhistelin jo sitäkin osamäärää :lol: ja päädyin sitte cummeliin,siinä kun on 40% vähemmän liikuvia.ja viimenen niitti oli cummelin helppo ja halapa viritettävyys verrattuna v8 dieseliin.mulle kelpais vanhanliiton ford crewcab cummelilla varsin hyvin tai miksei vähä uurempiki mut alle 00 kuitenki.

    tommonen olis komee,sääli ettei toi jannu koskaan rakentanu valmiiks tota.

    http://www.competitiondiesel.com/forums ... hp?t=48763

    [​IMG]
     
  16. ZxKimmo

    ZxKimmo Gearhead

    Kyllä pitkää lavaa saa crew cabiin, vai mitä tarkoitit.
    http://www.ford.com/trucks/superduty/

    Mulle on tulossa tuommoinen 6.7, pitäis olla ensi viikolla suomessa. Onhan siinä kaikenlaista pilliä ja kelloa, mutta pahimmat saa kyllä deletoitua. Harkitsin ensin 2008 6.4:sta, mutta hintaero kaikkine kuluineen on loppujenlopuksi aika pieni ja auto on kuitenkin kolme vuotta uudempi, voi olla sitten joskus helpompi myydä.
     
  17. Powerstroke

    Powerstroke Gearhead

    ^ No niimpä saakin! Mahtavaa. Jossain vaiheessa oli mun mielestä toisinkin (ehkä), mutta väliäks sillä. Onnittelut hankinnasta, on massiivinen peli kaikella tapaa!
     
  18. hecatti

    hecatti 3rd gear

    mukaan lähdetään jos tarve vaatii, mut on tää niin hauskaa luettavaa :rotfl: et toi kummelin "täydellisyys" rönsylee tännekin :rotfl:
    Panze hoi, tsekkaa yv...
     
  19. lettumika

    lettumika 1st gear

    Onks kellään ollu ongelmia vaihteen asentotunnistimen kanssa. Ajoin lätäkköön , roiskas kunnolla ja seuraavalla kerralla 2h päästä ei starttaa. Teki samaa viimesyksynä, vaihdettiin asentotunnistin, auttoi tähän asti. Mutta aika "oudonnäköinen" kun melko paljaana kuitenkin on vaihteiston kyljessä. Kävin ruiskuttaa crc:t, pitää huomenna mennä koittaa. Onneks alle mahtuu :D
     

Kerro tästä muillekin!