Friday Drive-by Porissa 2009

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Ahis, 1.1.2009.

  1. Ahis

    Ahis Gearhead

    Joka kuun ekana perjantaina 20.00 tikkulan ABC:n ympäristössä kuten aiempinakin vuosina.

    Tämän vuoden eka jo huomenna!
     
  2. JPN73

    JPN73 1st gear

    Jumankauta, pitäsköhän pistää kiesit taas tulille, kun on nättiä kipakkaa ja ennenkaikkea kuivaa pakkaskeliäkin lupailtu !!!
     
  3. pas2

    pas2 Gearhead

    Eiksie kylmä ole?
     
  4. JPN73

    JPN73 1st gear

    Ei ole !!! :eek:
     
  5. Ahis

    Ahis Gearhead

    Ai et Poris kylmä? Höpö höpö. Karjaan evakosta vaan voi tuntua siltä. :lol:
     
  6. Ahis

    Ahis Gearhead

    Muutama aste on pakkasta, kuiva keli, kohta kujille caddyllä.
     
  7. jiipee60

    jiipee60 3rd gear

    Itse en päässyt tällä kertaa. Kiinnostaisi tietää, oliko nimimerkki tyly paikalla ja jos oli, millä autolla... :D
     
  8. Ahis

    Ahis Gearhead

    Tekis mieli valehdella että olihan se sillä "siipi"autolla kun et ite vaivautunut paikalle :lol: mutta rehellisenä myönnän ettei ollut tällä kertaa siellä. :-? Kymmenkunta autoa oli, pitkänmatkan palkinto lähti Loimaalle, tälläkin kertaa palkintona oli erinomainen seura :lol: Vanhin auto oli -55 letukka. Säälittävin mun caddy :rotfl:
     
  9. pas2

    pas2 Gearhead

    Oli siel kylmä vaiks auto onki lämmin vanha ooppeli.
     
  10. gremlin

    gremlin Gearhead

    Tarkennetaas tota kylmyytta, oli oikeen saatanan kylma :soosoo:
    Mutta sainko maa runner-up palkinnon vanhoissa autois kun Dodge on sentaan -79 malliva?
     
  11. DX

    DX Double Gearhead

    Taitaa olla jaettu sika, perskynäkin on -79, mie olin sillä liikkeellä,
    olinko mä sillä liikkeellä?
     
  12. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    Tai kyllä se vanhin olla -55 Chevy, mutta en tiedä, kait -79 taitaa mopariks olla jo tosi vanha... :rotfl: :rotfl: :poff:
     
  13. gremlin

    gremlin Gearhead

    Oikeen kun tarkkaan lukee noita aikasempia juttuja niin huomaa etta -55en sai jo ykkospytyn ja nyt on kova taistelu runner-up, eli KAKKOS-siasta :odroll:
    Mulla on rekisteroity alkuvuodesta, 00.00.79, pistappa paremmaks :poff:
     
  14. cutlass cruiser

    cutlass cruiser Double Gearhead

    No niinpäs olikin, päässy jo unohtuun kun melkein viikko oli kirjotuksilla väliä... :oops: ja vanhoja kirjotelmia ei lueta että mitäs siellä onkaan sanottu :rotfl: :rotfl:

    Joo mun on käyttis vielä pari vuotta tuoreempi, eli en laita paremmaks, varsinkin kun en ollu sillä liikenteessä vaan vielä tuoreemmalla käyttiksellä :poff:
     
  15. Ahis

    Ahis Gearhead

    Säälittävyydessä voidaan palkinto jakaa. :lol:
     
  16. gremlin

    gremlin Gearhead

    Aiku sano pahasti, jaa ei sanonukkaan, ei se mua koskenukkaan kun D200 on todellinen klassikko 8)
     
  17. Ahis

    Ahis Gearhead

    En mää ny pahasti tarkottanu sanoo :lol:

    Kai se klassikompi on kuin 200D, ehkä? :odroll:
     
  18. Ahis

    Ahis Gearhead

    Nyt perjantaina! Komeeta talvista keliäkin lupailtu...
     
  19. Ahis

    Ahis Gearhead

    kuhan ois kuski.
     
  20. blazer-80

    blazer-80 1st gear

    Ai nii, tääkin ois taas. :eek:
    Pittääpi kysellä tolta miehekkeeltä että mitä se meinaa, jos tultas pyörähtään. :eek: Sikälimikäli mä pääsen ajoissa lähteen töistä ja kerkiän itte. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!