Kokeilin söötsiä, ei löytynyt mutta jos on vastaava niin poistakaa! Kertoilkaapa millaisella kalustolla hoidatte off season ajot? Perusteluitakin voi laittaa. Itellä nyt -01 neon ja -93 106 pösö ajossa talven yli. Meillä molemmat vanhemmat kolmivuoro työssä, siksi tarvii kahta autoa. Toinen siis selkeä kauppakassi ja kakkoshyrrä, yllättävän hyvin on ranskalaiseksi hommansa hoitanut. Neonista oli kokemusta jo ykköskoppaisesta ja tämä uudempi painos myös osoittautunut taloudelliseksi, mukavaksi ja luotettavaksi kulkineeksi. Lämpöä riittää ja muutenkin talviominaisuudet kohdallaan. Takalasi ja peilit sulaa nopeasti. Penkinlämmittäjiä ei ole mutta en niitä ikinä ole oppinut käyttään edes niissä autoissa missä ollut.
211:sella E-Mersulla läpi vuoden päivittäiset siviili- ja työajot. Joskus rouvan MC-Koppiksella, mutta harvoin.
Kyllähän aiheesta on ennestäänkin keskustelua: viewtopic.php?f=29&t=122578 Itsellä 10-11. (tai jotain siihen suuntaan) talvi meneillään paripyöräavolavalla, koska tuo täyttää lähes täydellisesti kaikki kuljetustarpeeni.
tuolla 1996 gmc sierra sle k2500:sella pöristellään...fiilis pohjalla mennään kokoajan autoilussa ei ehkä taloudellisesti kannattavaa mutta " life's too short to drive boring cars!"
W124 Mersu 250D -90. Mennä louskuttaa vuodesta toiseen, lähtee käyntiin kelillä kuin kelillä ja lämpeää nopeasti. Vaihdan sitten kun mesestä aika jättää - ei kai vielä moneen vuoteen
w124 -92 300td mersu. 530tk ajettu ja enenmmän kuin tyytyväinen vanhaan sotaratsuun.Muuten ois varmaan w211 mese mutta 69 stingray söi kaikki rahat.
1991 sedan Capricella (ympäri vuoden ajelen sillä). Nyt on jo kahdeksas talvi Caprice kyydillä, kolmas tällä nykyisellä.
Allekirjotuksen Camryllä on päästelty jo 13 vuotta, joista viimeset vuodet ajeltu pelkästään talvisin. Hyvä talviauto ku lämpöä piisaa ja lähtee kyllä käyntiin kovallakin pakkasella vaikkei roikkaa ois nähnykkään. Tänään hain taas vuodeksi leimaa. Ei tuosta raaski näköjään luopua. Eihän tuo kaksisen näköinen enää ole ku ruostepeikko vähä päässy pintapelteihin iskemään, mut pohja on kyllä sitte miltei ruosteeton. Aika vähillä korjauksilla selvinny tuon katiskan kans koko aikana.