getaway in espoo???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Gyrus, 18.2.2008.

  1. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Samaa mieltä ja olis ollu parempi tai ainakin muiden turvallisuus paranis jos ääliö olis ajanu ittensä hengiltä :mad:
     
  2. Hd-hippi

    Hd-hippi Gearhead

    Tietenkään tätä mieltähän ei saisi olla, mutta ei tälle voi kuin nauraa.
    On siinä varmaan tosiaan poliisilla ollut ilmeet kun jätkä sudittaa paskarinkiä mitsubisillä poliisiauton ympäri :rotfl: :rotfl: :rotfl: .
    Tulee mieleen yksi mun entinen työntekijä ja tämä sattui -90 luvun alussa.
    Jätkä pyyhkäs bemarillaan hälytysajossa olleesta poliisiautosta ohi, sai sakot ja joutui oikeuteen jossa kertoi tehneensä tempun ihan vittuillessaan.??? :wink: Pojat on poikia. Ikuisesti. Ei sille mitään voi vaikka kuinka paheksuisi.
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Mä osaan juuri kuvitella päässäni miten otsasuonet on pullistelleet nähdessään kun toinen potkii mitsulla karkuun. onhan tossa huumorin hetkensä ja jannu on piru mielessä hakenut vielä kilpurin tallista (?) ja päättänyt höystää lisää....

    Osaan myös kuvitella tähän threadin vastaavien tosikkojen lynkkaustuomion kannattajien ilmeet kun lukee esim tätä :rotfl:
    Kateus voittaa kiiman tässä maassa aina sen todistaa nämä jeesustelijat tällä foorumilla.

    * kun haluaa ilmaista vihdettä kannattaa aina postata tänne jotain kieli poskessa ja lukea postauksia kuin piru raamattua.
     
  4. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Olen edelleen sitä mieltä, että autolla saa leikkiä, kun han EI VAARANNA MUITA ja on joku järki mukana... Tuossa sitä ei tapahtumaselosteen mukaan ole paljoa ollut... :eek:

    Ehkä mä vähän ylireagoin tuon henkilökohtaisen arvostelun suhteen, mut mua ottaa NIIN päähän tuollainen esittäminen ja euroopanomistajan leikkiminen, kun on rahaa... :argue:

    Eikä mun vani kulje noin kovaa.......... :rotfl: mut jos joku mulle bensakasia lainaisi, mielelläni tyypit laitteesta ottaisin, mutta oman harkintani mukaan "turvallisesti"... mä haen jännitystä elämääni muualta, kuin possuja kiusaamalla... :lol:
     
  5. MadMike

    MadMike Gearhead

    Muista tapahtuman selostajat...ymmärtävät turvallisen ja vaarallisen ajon yhtä hyvin kuin sika ymmärtää satelliitin päälle...ajavat itse maantiellä 60lasissa ja luulevat että se on turvallista esim.

    tod näk jannulla on vaan paljon velkaa..elä ole kade yhtään..tai noh kyllähän sitä itkee Jaguarissa mielummin huolensa kuin HKLn bussissa.

    Sudittelu/kuminpoltto on aina egon nostattamista....ei sitä muuten tehtäis.
    kevennystä ...
    http://www.youtube.com/watch?v=U9aAUd_7HfE
     
  6. O.J.

    O.J. 3rd gear

    Niin... :wink: mä en ainakaan tälle kaverille osaa kateellinen olla...

    Ja jos mä oikein ymmärsin, ne autot ei olleet sen, jamppa oli töissä jossain erikoisautofirmassa (tms...?) joka omisti noi autot. Tää jannu oli kaluston huoltaja, ja pääsi käsiksi avaimiin, milloin halusi. Sitä mä en ymmärrä, mistä ne veti, et se kaveri olisi liikenmies...? :eek: siis jos se oli pelkkä kalustoduunari... Ainakin tuon ko. firman tiedotteen mukaan...?
     
  7. MadMike

    MadMike Gearhead

    Enkä mä sanonut että lähdekritiikki on hyvä olla olemassa, enhän?

    Noilla referensseillä mies pääsee vakituiseksi ahtaajaksi alta aikayksikön...
    Samalla kaikki kyydissä olleet pääsee myös vastaaviin hommin jos ei ollut.

    Näinhän yksi 1960 mallisen Corveten tuhoaja täälläpäin eteni ko uraan aikanaan.
     
  8. spinneri

    spinneri Gearhead

    Spinneri Magazinen asia ei normaalisti ole uutisoida tämän tyyppisistä tapauksista, mutta haluamme tuoda julkisuuteen nyt muutamia faktoja, jotta erilaisilta perättömiltä huhuilta katkeaisi siivet.

    Kuljettaja, vuonna 1985 syntynyt mies, ei itse omistanut kyseisiä Mitsubishi Lancer Evo IX -autoja, vaan toimi autot omistaneen Oy UGS The Different Adventure Ltd -nimisen yrityksen palveluksessa. Hän on vastannut yrityksen kalustosta – mukaan lukien tapahtumaan liittyvät autot. Yritys on mitä ilmeisimmin irtisanonut kyseisen työsuhteen. Iltalehden käyttämä ilmaisu "liikemies" on saamiemme tietojen perusteella perätön. Kyseessä on enemmänkin ollut normaali työntekijä.

    Emme ole saaneet Espoon poliisilta vielä vahvistusta, mutta saamiamme tietojen mukaan kuljettajaa epäillään tässä vaiheessa muun muassa törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

    Oy UGS The Different Adventure Ltd on yritys, joka palvelee yksityishenkilöitä, jotka kaipaavat hieman rallihenkisyyttä vaikkapa arkea piristämään.


    Tokaisi,

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  9. MadMike

    MadMike Gearhead

    Kuullostaa ihan että on spinnerin mainostaja..
    mihis nää muut asiakastilaisuuden ammattilaiset on unohtunut kuten Tino Raunon poika Aaltonen, Eagle Racing, RRE etc etc etc ...


    Nyt Firmalla tosin on osuva nimi ja slogan joka muistetaan
    :lol:

    PS Ylläri että firman sivuilta löyty Rentalin linkki...
    Koskahan Rental "kaatuu" ja joku muu jatkaa toimintaansa?
     
  10. spinneri

    spinneri Gearhead

    Ei muuten ole :wink:

    Jos tästä tapauksesta haluaa jotain hyvää etsiä, mainittakoon sellaisena se, että henkilövahingoilta vältyttiin. Kuin ihmeen kaupalla. Kuljettaja oli puhaltanut alkometriin 0,3 promillen lukemat – ei siis juridisesti ole syyllistynyt liikennejuopumukseen. On sitten ihan eri asia, kuin paljon tuo promillemäärä on vaikuttanut kaverin harkintakykyyn yms.


    Kertoili,

    Jari Sjöman
    Spinneri Magazine
     
  11. MadMike

    MadMike Gearhead

    Enhän sitä väittänytkään....ihmettelen vaan....
     
  12. Putte

    Putte 1st gear

    Sanoilla on selkeä ero. Näissä autoharrastushommissahan oltava vähän hullu, ei tätä muuten jaksaisi, mutta tyhmä ei kuitenkaan saa olla. :soosoo:
     
  13. MadMike

    MadMike Gearhead

    mutta armeijassa saa olla tyhmä mutta ei tykkimies ;-)
     
  14. Putte

    Putte 1st gear

    Osui ja uppos. :rotfl:
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Jaahas ja sitten onkin lähdettävä pölönä tienpäälle.... mä ajan yötä pitkin kiitolinjallain... :lol:
     
  16. jylhä

    jylhä 1st gear

    vedä mutkat suoraks.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Varo menemästä Norjaan, ettet tipu vuonoon. :rotfl:
     
  18. jylhä

    jylhä 1st gear

    ja pidä betonijauhot pytyssä!
     
  19. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    voi vittu sun päätäs. ammu siihen luoti.
     
  20. iak

    iak Gearhead

    8) Aika räkätappi, ei voi muuta sanoo ! :soosoo:
     

Kerro tästä muillekin!