GM 230 cid + 3 vaihteinen manuaali

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja atn, 16.7.2008.

  1. atn

    atn 1st gear

    Terve

    -68 letukassani on 230 cid + 3 vaihteinen manuaali tekniikkana. Kytkin on ruvennut hieman luistamaan kun kiihdytää, eli remontti on tulossa ? Olisi mukava kuulla kokemuksia remontista, mikä kytkinlevypaketti olisi järkevin ostaa, siis hinta ja laatu olisi linjassa.

    us-parts 352€ ( LUK )

    racers place 230 € ( LUKAS 04-002 )

    Onnistuuko kytkipaketin vaihtaminen alakautta, vai pitääkö ottaa moottori pois ??

    Mitenkäs keskittäminen ??

    Olisin kiitollinen vinkeistä.

    -Antti-
     
  2. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Ravistiko kytkin nostettaessa? Jos ravisti, niin silloin kannattaa myös oikaisuttaa vauhtipyörän kytkinpinta ennen uuden levyn asennusta. Muuten kytkinremppa ei ole kovin pitkäaikainen onni.

    LUK:n kytkinlevy + paineasetelma -satsissa oli ainakin painelaakeri sekä muovinen "keskitystyökalu" = valos kytkinakselista mukana.
     

Kerro tästä muillekin!