Täällä yksi square body kanssa. -77 Suburban C20. 350+350 ja 14bolt full floater. Suomiauto joka päässyt vähän rapistumaan, nyt on päästy niin eteenpäin että ajetaan päivä ja korjataan/odotetaan osia pari viikkoa. Kaasarin idle pahasti rikkaalla säätämisestä huolimatta (Edelbrock 1405) ja aika paha driveline vibration 80kmh nopeudessa vaikka kaikki nivelet on vaihdettu. Jäähdytinkin hajosi viikko sitten....
Tällainen täällä. Tekniikkana LR4 4.8 Flex fuel+TH700. Melkoisen murheeton ja mukavan pieniruokainen käyttöpeli ollut.
Moottoria ohjaa GM:n oma -411 PCM. Turbiinilukkoa hoitaa B&M:n lock-up control-purkki. Hyvinhän nuo pelaa yksiin. Tosin tuo 700 vaihtuu kyllä 4L80e, kun kaivellaan vähän lisää voimaa pikkumoottorista.
Mä ostin tämmösen jo hieman mettää nähneen nappisilmä K5 blazerin: Ja sit siitä pikkuhiljaa kehitty tälläinen: Ja nykyään se on sit suunnilleen tälläinen:
No, jätit varmaan osan kattomatta. Valitettavasti näitä on kyllä hävitetty tällä vuostuhannella hirveitä määriä.
No joo, mutta noinniinku liikenteessä olevia. Ja oma kasa kuuluu siihen rytöosastoon. Maalaa garykin pinkiksi subbe sitten.
Koitin katella kuvaa pinkistä square-Subbarista, muta eipä löytynyt.. Lavureita kyllä ja GMT400-koppaisia sitten pilvin pimein.. Ei taida pinkkiä löytyä niistä maalikaupoista, joissa meinasin ostokset tehdä. Kyllä tuohon olis tarkoitus saada semmonen Desert camo-väritys joskus pintaan.. Tohon tyyliin..
Just tommonen aavikkovärinen K30 manuaalilla ja 632 moottorilla olis mun käsitys työmatka-ajoneuvosta.
Tässä muutama räpsy. Projektin aloitin syksyllä 17, steppari nyt tuossa kuosissa. Sisustaa päivittelen nyt tulevana talvena vielä.
Jfs-69 kuparinvärinen, mut ehdin kyl jo mun omistusaikana laittaa siihen sbc+th700:sen millä se lähti kiertoon.
Tuossa muutama kuva mun ex Scottarista. Perimätiedon mukaan suomessa jatkettu hyttiä, ja lyhennetty lavaa. 6 hengen vehje (2+4). 307+350 Alunperin diesel. Joku seuraavista omistajista dieselöi sen uudestaan. Myöhemmin näin sen halvalla myynnissä, mutta pitkällä verohännällä. Tuskin on enää olemassakaan? Tommonen oli mulle tullessaan: Pikku muutoksilla tuli ainakin mun mielestä paremman näköinen: K5 Blazerin katto sopi lavalle, kun nyrkki silmään. (taustalla pilkistää mun silloinen K5 Blazerikin) Sisusta oli ihan hienosti tehty.