H-D:n hankinta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja paska-666, 19.3.2007.

  1. Jonde

    Jonde 1st gear

    KUN! :lol:
     
  2. madcow

    madcow 1st gear

    Osta ihmeessä 1200 kuutioinen

    Olen 168cm pitkä (lyhyt?!?) ja yllän hyvin ajamaan 1200 kuutioisella Sporsterilla. Sen takia ei tartte 883:sta hommata. vm.2007 on ruisku joten ei tarvitse sen ryypyn kanssa pelleillä...muuten kuin ajon jälkeen :rotfl:
     
  3. KST2

    KST2 3rd gear

    Eiköhän noiden sportstereiden ulkomitat ole samat.... 8)
     
  4. janski85

    janski85 1st gear

    sportster

    kyllä 1200 ja 883 on ero kuin yöllä ja päivällä,mutta eipä kannata paljon maksaa siintä jos tahtoo 1200,jos löydät edullisen 883 niin saa halvalla 1200 mäntä srj...katso hdcf sivuilta.ite alotin rautapäällä ja sittemmin ollut evo bigtviniä ja sportteja laidasta laitaan.nyt rakenteilla 1200 ja risat evo spora,saa kivasti tehoja noistakin viriosilla.ja runkomuutoksilla istuu isommallekin köriläälle..no nää on mielipiteitä,tässä omani:eek:sta suoraan bt esim kolari/taxfree,saa suht edullisesti.tässä aikaa rakennella ennen ajokelejä... :lol:
     
  5. jamba

    jamba Gearhead

    Sanon alkuun, että hyvä kun oot oikeeta pyörää hommaamassa! Valitset minkä tahansa, saat puoltavia ja kieltäviä lausuntoja. Ota just se jonka haluat! Mitä vanhempi, sitä varmempi, että tekniikka tulee tutuksi. Nää on kuitenkin yksinkertaisia vehkeitä, joten mitään ihmeellistä vikaa ei oikeastaan ole. Vanheman pyörän etuna on tietty status piireissä, on niinku vakavissaan harrastaja, uusiahan saa kaupasta. Lisäksi, jos aioit vähänkin rakennella mopoasi, ei ehkä kannata ensimmäiseksi tuliterää laitetta alkaa pilkkoa...
    Itse olen ajanut pannupäällä pitkin eurooppaa ja aina on kotiin päästy, -usein pientä huoltoakin tosin tehty. Perheessä oli vielä jokin aika sitten myös -86 883 spora, josta ei koskaan löytynyt pahaa sanottavaa. Ei siinä hajonnut laturikaan, vaikka jotkut väittää sen olevan ko. mallin heikko kohta. Tosin kaikkihan rikki saa, varsinkin huonolla pidolla!
    Lyhyesti: Osta se pyörä, josta pidät ja välitä paskat siitä mitä muut sanoo. Tervetuloa jengiin!
     
  6. paska-666

    paska-666 1st gear

    Kiitti Jamballe !!

    Nyt vihdoin -01 Custom Sporter alla, tankki, keula, takaiskarit modifioitu.Penkki työn alla, takavalot oottaa asennusta, pensiinisäiliön maalaus edessä, samoin tangon vaihto leveempään.

    Totta on et "paskaa" sataa niskaan kun jengi näkee et ostin "vaan " 883:n. Mut kyllähän tuo kuljettaa miestä ja kunnon röpöttelyn saattelemana, ainakin tuon viriputkiston myötä.

    Sulia teitä odotellessa....
     
  7. puavo the baboon

    puavo the baboon Gearhead

    vaikka onkin "vaan" 883 niinku mulla ni kyllä se iha hyvin paukuttaa johonkin kiinanpommiin verrattuna ja varmasti herättää kateutta köyhemmissä :rotfl: eräskin kaikkitietävä molopää oli töissä jupissu et oon ottanu taloa vastaan lisää lainaa et saan pyörän ostettua :poff: paskat,iha suoralla rahalla ostin! ja veikko kilkkensblaadi osti jonku iha uuden hondan vitun ruman endurokatupyöräsekasikiön mikä maxo 2 kertaa enempi ku miu spora ni silti kääkät oli miu moposta kateellisempia? :odroll: ja ainaki toistases on vauhti riittäny tossa 883:ssa.. istut pystyssä ku tatti ja koivet sojottaa eteenpäi ni on melkonen tuulenvastus,140km/h varmaa maximi mitä oon jostai rekasta ajanu ohi.. mut eihän harleytä osteta jos haluaa hurjastella,sillo ostetaan joku tupperware kaukalo jolla ajetaa vähintään kahtasataa peräsuolentähystys asennossa?! :rotfl:
     
  8. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Ei semmotteesta tarvi välittää, mä luulen se 883 osoittaa vaan että itsetunto on kunnossa eikä osta pyörää muiden mielipiteiden pohjalta.

    Kattelin meinaan viimme kesänä yhden harrikkakuskin tulevan erään liikkeen pihaan, kauempaa pyörä näytti ihan joltain Glidelta kun oli etupyörä paksu ja lokari myös, pleksit ja raudat, tuplatankit, matkapenkki, kolme ajovaloo, kovat laukut sivuilla ja takana ynnä muuta... Sitte kun se kaveri tuli siihen, rupesin kattoon että kuinkas on yhtäpuuta konneen alakerta oikeelta puolelta ja katos vaan, 883:nen se olikin... :eek:

    Ja varmasti oli pitkää siivua ajeltu sillä.
     
  9. paska-666

    paska-666 1st gear

    Ja taas keltanokka saa uusia ideoita. Oon luullu et esim. mökki reissut joutuu tekee rinkka selässä mut ilmeisesti tohon moppoon suapi sivut laukut ja pelit. Ja jos vaimo ja lapset lähtee mukaan ,hän saa kuskata farkulla lapset, koirat ja saunaoluet :D


    Ja eiku kataloogia selaamaan kun duunista pääsen...
     
  10. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Re: sportster

    No saisko kokeneemmilta nauvoja miten toi hugger ei näyttäis honda monkeyltä 185cm ja vähä yli sata kiloo ukon alla???
     
  11. paska-666

    paska-666 1st gear

    Hei vaik ajokausi vasta aluillaan mutta paljonkos tuon Sporster härpättimen muuttaminen 883 -> 1200 maksais kaikkinensa? Ja kannattaako tehhä vai ostaa suoraan isompi ??
     
  12. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Katselin joskus yhden mopokerhon pyöriä talvisäilössä ja istuin muutaman selkään. Jalat oli niin koukussa että ei mitään mahkuja ajaa siinä asennossa. Jos pyörässä oli siirtosarjat niin ei ne juuri asentoa parantanut. (2m, +100kg) Onko näissä jotain isompia malleja vai satuinko vaan istahtaan pikkupyörien selkään?
     
  13. 74

    74 Gearhead

  14. bootsi

    bootsi Gearhead

    Re: sportster

    Mulla pituutta 190 ja painoo karvan alta 100kiloo. Huggeri Sportser alla, siirtosarjat ja suora stonga, ja hyvin pystyy ajeleen.
    Jos susta "spora" tuntuu monkeyltä, niin täytyy sitten varmaan ostaa BossHoss. :odroll:
     
  15. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Juu ei täydy meni auto ja rahat jo tähän, itsellä mapam siisrtosarjat jotka kiinni moottorin kannakkeissa jotka on mulle aivan liian lähellä. Löytyy myös melkein suora stonga jota pitää ilmeisesti vähän korottaa, mut eiköhön nämä kaikki ole rakenneltavissa ilman pyöränvaihtoakin se kun oli jo työvoitto sinänsä.
     
  16. janski85

    janski85 1st gear

    HD-hankinta

    JOO,ITELKI HUGGERI,MUUTETTU JÄYKÄKS,TAKANA 230 EDESSÄ 160 JA AKSELIVÄLIÄ 200 JA RISAT...ALKAA NÄYTTÄÄ ISOMMALT KUN MANKI...PITÄNEE LAITTAA FOTOJA KUN SAA NIPPUUN...
     
  17. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Selkä ja ajotyyli sotivat jäykkää vastaan viimme kesä sen näytti :D .Laita ihmeessä kuvia johonkin näkösälle, se 160 etunakki on jo leveä chopper tyyliseen pyörään(itellä 130 eikä ole chopperi)
     
  18. janski85

    janski85 1st gear

    hd

    joo,laitetaa kun on sen aika :odroll: hyvin se siihe istuu..levee keula rumpujarrull,enpä minkään tyylin mukaa tota rakenna,tehny mikä omast mielest näyttää hyvältä..kesäks pitäs ajoon saada..
     
  19. Rock-man

    Rock-man 1st gear

    Tuli sitten vihdoin ja viimein hankittua HD. Eli -91 Sportster. Ja sillä pienemmällä moottorilla. Kyllä 883 riittää vallan mainiosti, tähänkin asti on ehtinyt paikasta toiseen 350 cc Aprilia Tuaregilla, ei sekään kulje ku jotain 140 kmh. Ja parempi niin, tykkään ajokortistani omassa lompsassani, en niinkään virkamiehen työpöydänlaatikossa...
     
  20. kippis

    kippis Gearhead

    ostin seitkeet luvun rautapään pari päivää sitten 8)
    hajos samantien :rotfl: (80km jälkeen) :rotfl: :rotfl:

    kipinä hukku 130km/h vauhdissa!
    syyllinen löyty hetken päästä ja nyt on koneet taas kunnossa, kiitos eräälle harrastajalle jolta löyty varaosat nurkista.

    tarviipa jatkaa varovaisesti taas ajeluja.

    niin siis yksi sokka irtosi puoliksi sieltä kärkien takana olevasta mötikästä ja rikkoi sen ohuen ja pitkän pultin siitä keskeltä joka pitää niitä paikoillaan.

    rockn roll !

    tuossa kuva ... http://kuvablogi.com/nayta/1231354/
     

Kerro tästä muillekin!