Hammastangon rasva

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja niclas, 26.9.2014.

  1. niclas

    niclas Gearhead

    Mitäs tököttiä tuollaiseen vanhaan 74 Opelin tehostamattomaan hammastankoon pitäisi tunkea, oisko jokin Mos2, taikka ihan Laakerirasva ok?

    Suojakumit kun irroitin, niin sieltä valui ihan öljyä.. :-?
     
  2. reynolds

    reynolds 3rd gear

    Olen laittanut hammastankoihin samaa rasvaa,kuin murrosnivelissä käytetään...Öljyä siellä ei kuulu olla,se öljy mikä sieltä valui...On luultavasti aikojen saatossa erottunut rasvasta....Toki voihan se olla,että joku aiempi seppä on sinne ihan öljyäkin laittanut :odroll:
     
  3. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Olssin simpukkaan olen laittanut kuorma-autojen paineilmajärjestelmissä käytettävää vaseliinia (tai niin olen antanut itselleni kertoa). On sillä vissiin joku nimikin, muista nytten. Pysyy sisällä ja talvella yhtä kevyt pyöritellä kuin kesälläkin.

    E. Tuo esim. vois olla http://www.mobil.fi/Finland-Finnish-LCW ... -222.aspx#
     
  4. niclas

    niclas Gearhead

    Jees, kiitoksia. Tuota erottautumista itsekkin epäilin, pitääkin fikkarilla katsoa vielä hammastangon sisäseinämät että ei ole täynnä kovettunutta rasvaa..

    Taitaapi löytyäkkin tuota XHP:ta varastota, tai ainakin vetarivaseliinia.
     
  5. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!