Hawaii Five-0

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja petu54, 14.2.2010.

  1. petu54

    petu54 2nd gear

    Olettekos koskaan nähneet tai seuranneet tällaista poliisisarjaa?
    Sarjaa näytetty ympäri maailmaa vuodesta -68 eteenpäin 11 vuotta. Todennäköisesti ei kuitenkaan suomen TV:ssä. Mikä tässä sarjassa parasta on se, että poliisit ja kaikki hyvikset ajelee FoMoCo tuotteilla ja pahikset niillä, mitä nyt ovat saaneet käsiinsä. Pääasiassa chevyillä ja mopareilla.
    Eikä nuo muutkaan maisemat pahoja katseltavia ole, koska ovat kaikki kuvattu 60-70-lukujen Hawaijilla.
    Itse olen tähän mennessä katsonut viisi tuotantokautta läpi ja olen täysin koukussa sarjaan. Eli suosittelen muillekin vaikka tupakan korvikkeeksi jos ei muuhun. Kertokaa kokemuksistanne, jos olette katsonut, tai meinaatte katsella sarjaa..

    http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt. ... vies&&ref=
     

Kerro tästä muillekin!