Hengenvaarallisia osia halvalla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja MH, 14.6.2013.

  1. MH

    MH 3rd gear

    Osuipa tuollainen juttu silmiini. En tiedä onko täällä asista keskusteltu,mutta ei haittaa vaikka tulisi kertausta.
    Eli halvat rattiputket saattavat sisältää muovisia osia, jotka rikkoutuessaan aiheuttavat ohjauksen menetyksen.

    http://www.lvvta.org.nz/documents/suple ... olumns.pdf

    Hoffman group:ia muutenkin "kehutaan" aikapaljon.
    Helix,Auto löc, Aurora instruments ja mitä noita olivat kuuluvat samaan konserniin. Eurolla saa euron osan, mittarin toimimattomuus ei ole välttämättä vakavaa, mutta ohjaus ja muissa alustanosissa ei välttämättä kannata ostaa kaikkein havinta kiinalaista.
     
  2. Motorhead

    Motorhead 1st gear

    fransmanni on tuonkin tempun tehnyt.olen itse nähnyt 206 pösön mistä oli rattiakselin ristikko katkennut kesken ajon... :rotfl:
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Muistan lukeneeni että Nissanilla hankittu samoja ominaisuuksia.. :rotfl:
     
  4. el borrachitos

    el borrachitos Gearhead

    Mulla meni ´96 Suburbanista alle 5tkm ajettu oikea etunapa poikki moottoritiellä,aiheuttaen sen, että etufillariin tuli aika riski haritus metsähallitukseen päin.
    Kohtalaista vikurointia oli ilmassa.Olin sillä hetkellä vasemmalla kaistalla,eikä onneksi muuta liikennettä ollut.Siististi päädyttiin tienposkeen. Mutta aamu tai iltapäivä ruuhkassa olisi voinut olla ainekset vähän isompaankin tapahtuma ketjuun.
    Osan myynyt varaosakioski hoiti kyllä asiansa mallikkaasti,ei voi moittia :cool:
     

Kerro tästä muillekin!