Hillman minx

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja Mokomakin, 13.2.2007.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    super minx-66

    [​IMG]
    mulla on tämmönen
     
  2. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Mulla olis 1 kpl MINX kromitekstiä jemmassa.
    On se ostettavissakin.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Harmillisen vähän on ollut tätä vanhemmalla katolla olevaa super-minxiä:

    [​IMG]

    Taannoin myytiin nettiautossa sellaista, missä oli jokin nissanin moottori, minkä nissanin sitten lienee, mutta se taisi olla koriltaan tämä vanhempi malli, joka minusta on hienompi.
     
  4. ursus2

    ursus2 Gearhead

    Porukoitten naapurilla olisi myynnissä Super Minx olikohan -65 mallinen,siisti kuin sika pienenä,menis varmaan museokilpiinkin tosi helposti.Osiakin kuulemma tulisi mukaan iso satsi.Pyynti oli muistaakseni jotain vähän yli 2000e.Jos jotakuta kiinnostaa auto tai osat,niin pistäkee yv:tä,oon tänään menossa sinnepäin.
     
  5. pas2

    pas2 Gearhead

    Mulla on tommosen Hillman Minxin muotoon ommeltu kangaspeite, jos jollain on hilman ilman peitettä. Ei maksa mitään: Nouto Porista.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hey pussihousu folks! Jos oikeen käsitin niin ylen teemalta tulee nyt lauantaina tai sitä seuraavana lauantaina Matti Ijäksen KATSASTUS. Tulee muitakin Ijäksen leffoja.
    Tullut ennen ja tulee taas. Mulle ei tule ylitarjontaa. Se leffa on meidän sisäpiirissä HILMA. Kattokaa ja taltioikaa nyky ninteidpihinne. Mulla on toi videona, mutta ei nauhuria enää. Nyky life sucks ass!
    Toi leffa, nin kuin Rootes Autot on mulle elämää isompaa.
    Katsokaa toi leffa ja taltioikaa se jälkeläisillenne. RÄYH!
    JES-58
     
  7. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Jep.

    Tuossa se filmin Hillman. Mitähän sillekin kävi ?

    http://www.youtube.com/watch?v=2HduUCie ... re=related

    Ja tuossa spoilerina Katsastus 2,5 minuutissa..

    http://www.youtube.com/watch?v=2w024aEV ... re=related
     
  8. pas2

    pas2 Gearhead

    Pienen hetken pysyy kyydissä vielä...
     
  9. universaldm4

    universaldm4 1st gear

    Muutama Minx ja Super Minx taltioituna. Jos jotain osia jäänyt nurkkiin lojumaan ylimääräisenä tarjoa... vaikka yyveenä. Ainakin 15" pölykapseleille ja Minx V - sarjan puskureille tarvetta.
     
  10. Tumi

    Tumi 3rd gear

  11. Lutra

    Lutra 1st gear

    tällainen voisi olla myynnissäkin (?). Jos kiinnostaa niin lähetä yksityisviesti.

    Museokatsastettu, alkuperäiskuntoinen, E-Pohjanmaalla tallissa.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Edit: On myynnissä. 3100Eur pyyntihintaan. Pitänee laittaa tuonne myyntipalstallekkin....joskus....museolaitteiden kanssa ei ole kiirus :) Jos nyt ostaa niin kerkiää kesäksi puunaamaan joka kolon ja nupin.
     
  12. hi ho silver

    hi ho silver 1st gear

    meillä on hilmann minx 1961 eli 3sarjalainen tais olla 1958-1961 tää malli.superminx onkin sitten isompi.meidän auto oli viimeksi esillä linnacruisingissa eilen.just saatiin siihen leima huomautuksitta ja se on ihan kiva kikotin päästellä meneen....huomoin herättäjä.varsinkin yli 50vuotiaat tulee avoimesti juttusille :D
    jos jollakulla olisi osia kyseiseen autoon tai tietoa osista olisin erittäin kiinnostunut ottakaa rohkeasti yhteyttä yyveellä tai numeroon 0409005539
    etuiskarit konepellin aukaisunuppi ja listojen nuolikoristeet pitäs saada seuraavaksi,mutta kaikki kiinnostaa
     

Kerro tästä muillekin!