holley "kusee" toisio puolelta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja buick455, 24.6.2009.

  1. buick455

    buick455 Gearhead

    Elikkäs jää tiputtamaan toisiopuolelle bensaa vaikka kone sammutettu?
    ja taitaa tiputella käydessäkin.
    Kyse siis 600 alipaine kaasari. Mistäs ettimään vikaa? kaiketi ei oo normaalia.
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    bensapinta vois tuollaista ainakin tehdä, jumiutuva neulaventtiili.

    korjaussarjan käyt hakemassa, vaihdat tiivisteet yms. ja säädät pinnat kohdilleen.
     
  3. F-body

    F-body Gearhead

    Neulaventtiiliä kanssa veikkaisin. Helposti jää roskat väliin ainakin kumikärkisiin neuloihin. Huonolla tuurilla uimuri rikki ja on sisältä täynnä bensaa. Bensapinnan säätö kannattaa tarkistaa tarkistusreijän alalaitaan. Voi alkaa toimimaan jos polkaiset kunnolla toisiotkin auki koneen käydessä. Bensapinnan laskiessa neulaventtiili saa löysiä ja roska voi irrota uimurikammion pohjalle. Jos ei auta niin ainakin oli hetken hauskaa :D .
     
  4. pas2

    pas2 Gearhead

    ääni neulaventtiilille.
     
  5. Joe Hunt

    Joe Hunt Double Gearhead

    tutki myös em.juttujen lisäks riittävä lämmön johtumisen estäminen;siis kunnon voileipätiivari imusarjan ja kaasuttimen väliin!
     

Kerro tästä muillekin!