Hottentotti kuztommoinnista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja risuparta71, 14.1.2009.

  1. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    nyt näyttää risuparta vahvasti siltä, että taidetaan olla ihan vaan kaksin tän perversiomme kanssa... :(

    mutta positiivisuuden nimissä todettakoon, ettei sentään tarvii olla ihan yksin! :D

    olkaamme siis tiennäyttäjiä tälle sivistymättömälle kansalle! :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  2. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Kyllä täälläkin oltais tulossa paanalle, jos vaan saisi auton ajoon... Taitaa taas siirtyä Hottentotti-ajelut siihen kuuluisaan ens kesään, niin kuin jo monena vuonna on käynyt. :mad: kuus vuotta on jo homma viivästynyt...
     
  3. Capri2000GT

    Capri2000GT 1st gear

    Mulla toi lievä hottentotti ajossa 8)


    [​IMG]
     
  4. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    koitetaas ny... määki vihroin sain tollasen kuvahässäkän itelleni luotua....

    http://kuvablogi.com/nayta/1896245/

    kuraläppää ja antennia ja muutamaa muutakin pikkujuttua uupuu vielä...
    :D
     
  5. juro the dog

    juro the dog 1st gear

  6. juro the dog

    juro the dog 1st gear

    nostetaas taas tääkin esille....

    mitkäs on tulevaisuudennäkymät? :eek:
     
  7. risuparta71

    risuparta71 1st gear

    Onko uusi sairastuneita? Tää voi olla tarttuvaa... :rotfl: :poff:
     
  8. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    Perä on sitten tarpeeksi ylhäällä, kun bensatankin pohjaan maalattu etelävaltioiden lippu näkyy kunnolla.

    :eek:
     
  9. Remu63

    Remu63 1st gear

    Kyllä vähän oireita ollut :oops:
    Onko projekti edistynyt tai peräti valmis? Kuvia?
     
  10. spike

    spike Gearhead

  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kyllä mullakin on näitä oireita ollu jo siitä, ku tenavana näin näitä "peräylösjakylkiputket" -laitteita. Sain vihdoin hommattua tuon allekirjotuksen valiantin joka on rakennettu tuohon asuun 70-80-lukujen taitteessa. www-napin alta löytyy kuvia. :wink:
     
  12. Liimanhaistaja

    Liimanhaistaja 2nd gear

    "tauti" havaittu myös tääläpäin,-65 suomi-musse työstön alla,Wolfrace slotit asiaan kuuluvilla renkailla,"uusi" käyttämätön l-88 scooppi,LA-puhelin,piitkä antenni,80´ rundimittari,c-kasetti soitin,fhra member tarra, jonkinlainen jenkkilipputeema tankissa ja valkoinen taka-aksila ex-omistajan käsialaa, :D kylkiputket uupuu vielä,merkitty jopa otteeseen aikoinaan. eiköhän tää kesäksi baanalle 8)
     
  13. max

    max Double Gearhead

    Kaikkeen tähän liittyy "asiantunteva" kovaääninen selittäminen,kuinka pukinsarvet virtaavat paremmin kuin huonot peltisarjat,

    Saastelaitteet poistettu ja kone muuttui laakista rajuksi!!!!

    Räyskälän kisoissa auton heijaaminen puolelta toiselle joskus jopa 4 hengen voimin suoritettaessa burnista.

    On niin kova kone ettei käy tyhjäkäyntiä,ja venajouset pitää vaihtaa joka toinen viikko.

    Peter Malvikon vittuileminen asiakkaalle vauhtiputkan tiskillä.

    6-71 blowerin numerot tulevat hihnapyörien vetosuhteesta;uskottavahan se oli kun "asiantuntija " näin sanoi.
     
  14. Remu63

    Remu63 1st gear

    Hienoa :) Aika lailla tuon tapaista suunnitteilla,ei tosin ensi kesäksi ehdi.
     
  15. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

  16. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  17. Rod&Kustom

    Rod&Kustom 2nd gear

    Hienoja, tai ainakin "hienoja" noi 80-lukuiset svedukikottimet. Sit kannattaa muistaa, et vanteen halkaisija ei 80-luvulla yleensä kasvanut juurikaan, vaikka leveyttä tulikin olla paljon, eli halkaisijaltaan 14" on useimiten riittävän suuri. Ja tietysti kunnolliset renkaat, kuten legendaarinen Pos-a-Traction, tai muut vastaavat puolivyörenkaat, jotka viimeistelevät ajonautinnon huippuunsa etenkin silloin, kun perä on riittävän korkealla. Eikä myöskään takavalojen tuplaamisesta ole haittaa. Päinvastoin 80-lukuinen katu-uskottavuus lisääntyy huomattavasti.
     
  18. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Olipas komeeta juttua ja kuvaa tuolla svedusivuilla! Olis hienoa saada pikku päivitys myös kotomaamme eilispäivän hottentoteista!

    Asiaa sivuten lainaan topikkia hiukan. Itselläni on tallissa tuollainen kasarivani joka kaiken muun pikku hifistelyn lisäksi kaipaa ilmiselvästi sellaisia 1970/80-luvun täysikokoisia kylkiputkia jotka lähtevät etupyörän takaa ja päättyvät takapyörän eteen, ja joissa oli sellainen reijitetty suojapelti päällä. Niitä aikoinaan myytiin joissakin suomen ekoissa hottentottitarvikeliikkeissä ja saattaapa olla omassa arkistossa jopa katalookia jossa tollasista olis kuvia. Eikai ne muotisuuntausten jälkeen ole sentään mihkään romuihin heitetty?
    Jos jollakin löytyy talliromujen takaa kyseisenlaiset röörit niin kaupantekoa voisi ehkä ajatella?

    [​IMG] :)
     
  19. Remu63

    Remu63 1st gear

    Komeita svedurakennelmia :D Ei nyt ihan kaikki tosin ehkä.
    Olihan noita täälläkin paljon.Tässä yksi malliksi Porvoosta.
    [​IMG]
    Tässä tosin ei ole väreillä iloiteltu.Rinnewood,toi sun vani on kyllä hieno säilymä 80-luvulta ja ilman muuta kaipais sivuputket jotta olis täydellinen.
    Siinäkö ei ole ollutkaan vai onko jossain vaiheessa "päivitetty" autoa muodikkaammaksi ja poistettu?Kuvia muista säilyneistä tai nykyisin rakennelluista olisi mukava katsella.
     
  20. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Garaget kuvista löytyi tämäkin Ooppeli, joka oli 30 v. sitten kowa sana. Ei ollut mahdollista silloin tehdä omasta noin härskiä. Nyt nurkista löytyisi tarvittavaa rekvisiittaa. Pitäisköhän... :poff:

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!