Huikea eka jenkkiautokokemus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Futurage, 10.10.2008.

  1. MadMike

    MadMike Gearhead

    huikeimmasta en tiedä mutta eka on voinut hyvinkin olla 1928 Reo Speedwagonilla.
     
  2. VSQ

    VSQ 1st gear

    No eka oli vuonna -66 ku isoisän mukana uutta Mustangia ostamassa.
    Huikeimmat kokemukset liittyy ehkä J. Vellamon autoihin.. :wink:
     
  3. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Ei mitään tietoa auton tämänhetkisestä tilasta tai paikasta.
     
  4. Fireball

    Fireball Gearhead

    Elää ja voi hyvin Kemissä, tuolla A-bodyt ahtimella topicissa tais olla kuvaakin
     
  5. jotu63

    jotu63 Gearhead

    10 vuotiaana vuonna-73 faijan kanssa miniä katsastamassa Lahdessa Niemen rannassa. Meitä ennen oli katsatus vuorossa Dodge Polara 1960 punainen liekit keulilla voi vee et se oli hieno.
     
  6. Big_Easy

    Big_Easy 1st gear

    Oma eka jenkkiautokokemus tais olla joskus 90-luvun puolivälissä serkun isän '60(?) avo Dodgen Phoenixin kyydissä, Oli se vaan mahtavaa. Jenkkiautokuume tosin iski vasta '97 tai '98 kun kotia oltiin ostettu V8-Magazine, sehän tuli luettua veljen kanssa monta kymmentä kertaa kannesta kanteen. (Itse asiassa niin monta kertaa, että kannet lähti irti :odroll: senkin jälkeen sitä lehteä vielä luettiin)
     
  7. Traveling man

    Traveling man 1st gear

    Jossakin -80 luvun taitteessa sain oman tartuntani hopeisen Corvette Sting Rayn kyydissä. Nahkapenkit, kromattu vaihdekeppi ja se ääni kun auto pörähti käyntiin!
    Kuskina ja omistajana samainen Tabe Slioor josta jo tämän viestiketjun ensimmäisessä jutussa kerrotaan. Montakohan harrastajaa hän on sytyttänyt?

    Onkohan auto vielä ajossa?
     
  8. Futurage

    Futurage Gearhead

    Oliko Tabella vielä se sama hopeanvärinen pusero jossa oli kartiot etupuolella ? Olin 5-vuotiaana itse Taben Corvetella saadun koeajolenkin jälkeen ehdottanut äidilleni samanlaisen kartiopuseron hankkimista..
     
  9. rainbow6

    rainbow6 3rd gear

    Enon vihreällä Dartilla tai Aspenilla, ei pysty muistamaan tarkkaan. Mutta siitä se sitten lähti.
     
  10. astm

    astm 1st gear

    en muista kuinka vanha olin(ehkä joku 6-8v), mutta eka kokemus on serkun faijan nappiautomaatti avo dodge phoenixin kyydissä katto alhaalla...

    just cruising 8)
     

Kerro tästä muillekin!