IC tyrkyllä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kaksipyöräiset', aloittaja MaxHeadroom, 12.9.2016.

  1. MaxHeadroom

    MaxHeadroom Gearhead

    Tämä ei varsinaisesti ole myynti-ilmoitus ;)

    Minulla on ollut säilössä n. 30 vuotta käyttämättömänä vm. 1970 IC Planeta /Jupiter merkkinen 350 cc moottoripyörä, jonka aikanaan lunastin isoisän kuolinpesältä. Isoisä ei sillä paljoa ehtinyt ajella. Käytin sitä pari kertaa kokeeksi aikanaan ja sitten se vain "unohtui" ladon takanurkkaan. Se on edelleen rekisterissä, mutta ollut pysyvästi poissa liikennekäytöstä tuon ajan. Jokunen vuosi takaperin tajusin tyhjentää bensasäiliön, ja samalla totesin tankin sisäpuolelta hieman rispaantuneeksi..

    Jos nyt joku haluaa sen lunastaa, niin olen kypsä siitä luopumaan... ja sehän on sitten melkein uudenveroinen, paitsi, ja kuten jo aiemmin tuli ilmi, se aikanaan jäi seisomaan ilman kunnollista valmistelua, joten sen käyntiin lähdöstä ei ole takeita.. saattaa toimiakin, mene ja tiedä.. osa osista on otettu sisälle lämpimiin tiloihin niiden säilyvyyden takaamiseksi.

    Joka tapauksessa, jos joku haluaa siitä minun kanssa jutella lisää, mieluiten vakavassa ostomielessä, ottakoon yv.:llä yhteyttä, poristaan sitten asiasta lisää.
     

Kerro tästä muillekin!