Isot vanteet?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja toyopet, 4.1.2006.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

  2. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear


    Joo muutaman vuoden päästä noihin suhtaudutaan kuin teddykarvasiusutuksiin, levityksiin, spoilereihin, kylkiputkiin ja peränkorottamiseen taivaisiin, jotta banjo näkyisi.

    Surin sa kammoaa ja miettii, että mikä päässä vikaan tuolloin ja pieni osa nuoruuttaa nyt elävistä alkaa tuntea nostalgista kaipuutta ko vanteet mieleentuovaa nuoruuttaan kohtaan :rotfl: :rotfl:

    On olemassa sanonta hajuvesi lihapullaan.. Eli tyylillinen anakronologia. Itse en moisia 90-lukulaista vanhempaa pistäisi. Toinen pointti lienee ajo-omituisuudet? rattirenkaille suunniteltuun 50-60-luvun autoon kun tungetaan sikaleveät 40 -sarjalaiset alle orgis 78-80 sarjalaisten sijaan, voi miettiä, että mahtaakohan vedellä karusti Suomen uraisilla teillä..

    Eli taitaa vaatia koko alustan modernisoinin, jos haluaa autostaan ajettavan noilla vanteilla.
     
  3. dodgeman

    dodgeman Gearhead

    tosta cadillacista ja challengerista näkee,hyvänä esimerkkinä että näihin autoihin noi ei sovi
     
  4. Otto

    Otto Gearhead

    [​IMG]
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    [​IMG]

    Isoon farkkuun isot vanteet
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei oo, ei tuu, 15" riittää :soosoo:
    Mä oon sit kai sen verran nykyaikainen etten oo innostunut laittamaan mitään tollasia vanhan kärrynpyörän näkösiä rilloja auton alle :rotfl:
     
  7. TTA

    TTA 1st gear

    Oikein. 18" minimikoko. Kuvassa 22"... riittävä 8)

    [​IMG]
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei, kyllä lowtoysit on nätimpiä 15 tuumasilla rinkuloilla, leveyttä pitää sit olla enemmän ettei auto näytä kulkevan joillain sipulileikkureilla :wink:
    [​IMG]
     
  9. TTA

    TTA 1st gear

    Kuinka leveät nuo sun renkaat on? Vaikka taitaa se sutia noillakin :wink:
     
  10. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ei tossa oo nyt kun 15,5" leveät Mickey Thompsonin katuslicksit kun 16" oli maksimi mitä sai leimattua :-? Tolla taka-akselilla ja pyöräkoteloilla 16,5" olis ehkä kaikkein paras leveys, semmoset siellä on ollut kokeeks alla.
    Ja kyllähän se tahtoo sutia, tosin nelilinkkien jne. takia pitoa on aika hyvin saatu taka-akselille mut enempikin sais löytyä. Tästä kuvasta näkee aika hyvin että suht kohtuullisesti se kuitenkin "istahtaa" ja kohottaa keulaa lähetettäessä mut tiedä vaikka kunnon pidolla sais sen keulimaan 8)
    [​IMG]

    Ps. TTA onks toi sun pikuppi toi uudempi musta tossa kuvassa. Hieno (vaikken noin isoista fillareista tykkääkään) ja menee todella asialllisen matalalla 8)
     
  11. Hannu_L

    Hannu_L Gearhead

    Tuo on Lowtoyssin omistajan Tomin SS. Ilmajousituksella, tosin aika erinäköisenä nykyään ( toivottavasti jo ensi kesänä valmiina ). Tomi kertoilkoon itse lisää...
     
  12. TTA

    TTA 1st gear

    Heh, oliskin. Vastaavan osto on kyllä harkinnassa. Tosin pikkulohkokin kelpaisi. Hannu jo kertoikin auton omistajan.
     
  13. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mut katto tossa on kauhian korkealla, mahtuukohan se siltojen alta :eek: Tai no, auttaahan toi alustan madallus :wink:
     
  14. SRV

    SRV 1st gear

    Isot vanteet

    Laitoin yv:tä!
     
  15. 300 64'

    300 64' 1st gear

  16. SRV

    SRV 1st gear

  17. 300 64'

    300 64' 1st gear

    tässä kohtaa on pakko sanoa että kaikilla on oma makunsa.. niin kuin aina! 8)
     
  18. kuutio440

    kuutio440 1st gear

    Oon ihaillu tota Lowtoysin Ollin SS:ää pidemmän aikaa jo.. :) tossahan alkaa olemaan aika radikaalit ilmajouset jo, ainakin mitä noista sivujen videoista voi päätellä.. auto pomppii ihan.. :p Auto on siis täysin laillinen kaikkineen ilmajousineen.. eh?
     
  19. gal3902d

    gal3902d 1st gear

  20. weripuo

    weripuo Gearhead

    ei kyllä mene mun jakeluun. tämä vaan vahvistaa mun valintaani etsiä ltd pitkäkattoon 14" peltivanteita
     

Kerro tästä muillekin!