Janne Kutjan töitä maailmalla.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja JanneK, 7.9.2006.

  1. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    Nämä sinun kuvat ja muut on jotain aivan uskomatonta :eek:
    Tuommoisia kuvataiteilijoita Maailma kaipaa,keep it up and :wink:
     
  2. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Kiitos!

    Muutamia töitä on taas livenä nähtävillä AmCarShowssa, tulen myös itse olemaan paikalla.

    -Janne
     
  3. JanneK

    JanneK 3rd gear

  4. JanneK

    JanneK 3rd gear

  5. JanneK

    JanneK 3rd gear

  6. JanneK

    JanneK 3rd gear

  7. JanneK

    JanneK 3rd gear

  8. Lakustom

    Lakustom 1st gear

    Janne,komia juttu sinusta uudessa Gasoline Magazine.

    Tervesiä Lasse Mäenpää
     
  9. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Kiitos, vaikka en ole vielä juttua itse nähnytkään. Saahan nähdä millon se kulkeutuu mun käsiin.
     
  10. platuart

    platuart Gearhead

    Laatikollinen Gasoline-lehtiä, jossa kahden aukeaman juttu Jannen töistä tupsahti tänään tontille. Postitetaan tilaajille perjantaina. Myymälä auki torstaina klo 18-21. Sieltäkin sen voi noutaa...
    www.platuart.com
     
  11. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Jesh!! Vihdoinkin sain oman kappaleen tosta Gasoline magazinesta. Haastattelusta selviää hieman meikäläisen näkemystä custom-autoista.
     
  12. JanneK

    JanneK 3rd gear

    American Car Showssa taas kuvia esillä, en ole itse paikalla näillä näkymin kuin torstaina ja maanantaina.
     
  13. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Katsahtakaahan uusin Spinneri.
     
  14. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Tämmönen näyttely on juuri avattu Helsingissä:
    http://www.sttinfo.fi/pressrelease/deta ... guageId=FI

    Mun jutut on aihepiiriltään vanhoihin autoihin liittyviä, järjestäjän toiveesta.

    "Patentti- ja rekisterihallituksen Innogalleriassa on esillä kymmenen suomalaisen, eri puolilla maailmaa ajoneuvojen suunnittelun alalla työskentelevän muotoilijan luonnoksia. Näyttelyssä esittäytyvät Antti Savio, Eero Kankainen, Heikki Naulapää, Janne Haveri, Janne Kutja, Jarno Lehtinen, Jouni Silfver, Jussi Timonen, Pasi Paananen ja Timo Suomala.

    Innogallerian ikkunanäyttely on esillä 15.12.2008 saakka Helsingin Kampissa osoitteessa Olavinkatu 1.
    Innogalleria pidetään avoinna sopimuksesta ja näyttelyä esitellään sopimuksen mukaan. "
     
  15. JanneK

    JanneK 3rd gear

  16. Juppee

    Juppee Gearhead

    Uusimmassa "Kustoms Illustrated" (issue #19) pari aukeamaa Jannen töitä.
    Hyvä Janne!!!

    Pystyyn skannattuna 1 ja 2
     
  17. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Onnittelut Jannelle "spreadista"!
     
  18. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D Hienoa!!
     
  19. JanneK

    JanneK 3rd gear

    Kiitos, kiitos! Oli Luke näköjään painanut tekemäni kolmekutosen myös postituskuoriinsa, kysymättä tosin. Ei sitä lupaakaan olis ollut niin vaikea saada. Hyvä juttu kuitenkin että sai hieman näkyvyyttä veden takana.
     
  20. katti

    katti 1st gear

    A-Bomberstuliaiset vihdoinki kehyksissä ja seinällä. Ja hyvältä näyttää :)
     

Kerro tästä muillekin!