Joo sellainen se vissiin on. Jostain syystä japanilaisissa on kauhean monimutkaisia moottorikoodeja. Amerikanpaavolle olis helpompaa kun olis yksinkertaisia kuten 426 Hemi tai LS-6 tai ZL-1 tai mitä niitä nyt olikaan mut joo, tuo se taitaa olla se moottorityyppi. Ilmeisesti sellainen perus-slant six.
Niin se on tietyllä tapaa perusmoottori. Tulikohan tuo G-moottori tuotantoon 80-luvun alussa. Se ykkönen on tavallaan sen sukupolvea kertova mutta g:tä ei ole tehty kuin 1G vrt. M-koneisiin joita on 7M:ään asti tai jotain R-moottoria 22R, mutta se on vähän epälooginen sarjanumero. Sitten viivan jälkeen tulee kannen tiedot ja muut eli F on semmoinen pappamallin talouskone, yleensä 4 venttiiliä/pytty. G olisi sitten tehomalli. Perässä sitten T=turbo, Z=mekaaninen ahdin ja E=ruisku.
Tämä kommenttina myös muihin kuviin että hienon auto. Ite olen ton tyylisiä myös harkinnut mm. Centuryä.