Kaikkea sitä autojen eteen tekeekin!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja makke, 1.6.2005.

  1. MASI9

    MASI9 Gearhead

    MISSÄ! KERROTKO KOORDINAATTEJA? :rotfl: .
     
  2. Ruumis

    Ruumis 3rd gear



    Eiku mulle kerro eka!
    :p :odroll: :wc:
     
  3. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    No tuo Suonenjoen 30-lukulainen on kyl joku euroauto. 6-pyttynen Skoda? Olin jo sitä kertaalleen hakmassa, mut ei oo oikeen tietoo, et keneltä sitä vois kysellä. Lattiahan siitä puuttuu, mut muuten kovasti ehjä kori (pl keulan pellit puuttuu) Toiminut leikkimökkinä, mutta on ollu varmaan tyttöjen leikkipaikkana, koska lasit ehjät ja katto suora!!!
     
  4. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Entäs se kaiseri? Missähän kunnossa se mahtaapi olla? Vai ootko käyny kattoos? Missäpäin Varkautta se mahtaa löytyä?

    Mistä ihmeestä sä aina saatkin tietoos noita metsälöytöjä, ku itte oon yrittäny paikkakuntalaisilta kysellä, mut kukaan ei tunnu tietävän mitään. Luulis että esim. Rautalammilla löytyis vaikka mitä, kun siellä on aikoinaan ollu vissii aika kova autokanta, mutta kukaan ei tunnu tietävän. En jaksa uskoo että kaikki ois paaliinkaa menny. :odroll:

    Pitää varmaan lainata enskesänä oldsmobile custom cruiserilta Raisuu ja lähtee Rautalammin metsiin samoilemaan ja tutkia samalla kaikki autioladot. :rotfl:
     
  5. -TH-

    -TH- Gearhead

    eipä minulla ole oikeastaan hajuakaan metsälöydöistä täälläsuunnalla, en ole kovin kauaa asustanut nykyisellä paikalla.
    en ole hakenut näistä metsistä mitään....vielä.

    sukulaismies kyllä viime kesänä kertoi jostain skoodasta kun kerran taas tuli romuista puhetta....skodanraato pitäisi olla tässä melko lähelläkin, sillä kaise muistuikin mieleen.
    pitänee lähteä ens kesänä seikkailemaan metsäautoteille josko vaikka jotain löytäisi. pitäsi kai hommata joku isopyöräinen mopedi, jolla olisi helppo ajella ...


    minulla on jossain merkattuna parin 50-luvun moparin silloisten omistajien nimet ja autojen rek tunnukset, ne tosin ei ole ihan tälläpäin. kotterot tai ainakin toinen luultavasti voisi vielä löytyä.

    näiden metsäromujen bongaus olisi mukavaa touhua, mutta tahtoo vaan aika olla kortilla, ja aina jotain muuta olevinaan olisi tekemistä.
     
  6. MASI9

    MASI9 Gearhead

    En oo minäkään asunu täälläpäin ku vasta 4 vuotta. Mopoo oon aatellu kans, itseasiassa joku aikasitte hommasinkin Raisun raadon mutta tuli tehtyä se sitte tolle emännän siskon pojalle. Pitäis kait hommata itellekki, ni pääsis tonne mettään rymyämään, ja raatoja bongailemaan.

    Noi mopet kyllä kuulostais kanssa hyviltä, jos vielä paperitkii löytyis. Ja jos tarpeeks mielenkiintoinen autonraato löytyy ni kyllä sitä lähtee kattomaan vaikka useemman sadan kilsan päästä. Miten kaukana noi mopet ois? Ja minkäasteisia raatoja ne ois?
     
  7. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Se on pikemminkin niin että minä sen hommasin mutta sie rakensit sen...
    Saat lainaan jos et kierrätä konetta paljoa :rotfl:
    KUN SE KIERTÄÄ 11000!
    etkä aja sitte ylinopeutta! :-?
    mä annan sitte köyttä mukaa että voit sitten vetää raisulla ne raadot poiski sieltä! :rotfl:
     
  8. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Tai ainakii hommasit osia siihe Raisuun. Mite sillä oikee pääsee ylinopeutta? :rotfl: Sori meni taas ohi aiheen. :oops:
     
  9. BigRed

    BigRed 1st gear

    tuli jokunen viikko takaperin ajeltua rautalammilla aivan ihme mehtäteitä, erään pajan näköisen rakennuksen pihassa näkyi olevan jos jonkin sortin romuja, joku ihan hyvännäkönen rodiaihiokin sieltä silmään pisti, liekkö siellä maatumassa vai väsääköhän ukko itse? tuntui muutenkin että lähes joka pihassa oli joku aihio pressun alla?

    leppävirralla ikänsä asunut työkaveri kertoili että sieltäkin löytyisi jos jonkinlaista vehettä metsistä maatumasta? kukaan käyny tarkemmin tutkailemassa?

    olis joskus aika asiallinen reissu lähtee porukalla tsekkaamaan lähiseutujen metsäraadot, ihan muuten vaan. :lol:
     
  10. -TH-

    -TH- Gearhead

    leppävirralla on eräs paikallinen roippeen keräilijäksi kai tulkittava ukko, sillä on tavaraa paljon, mutta häiskä on klassinen esimerkki "en myy tai jos myyn niin hintaa on sen verran että tuntuu" luultavasti ukko luulee saavansa romut mukanaan monttuun kun se aika koittaa....eli käytännössä romumies on ainoa joka hyötyy, tosin parempi kai sekin on kun ei mitään.
     
  11. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Tavataako lauantaina tai sunnuntaina johonki aikaa Teboililla, ni lähetää kattoo. :lol:
     
  12. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Niin, ja jos jollekki romumiehelle radot joutuu joskus, ni toivottavasti sellane sitte ymmärtää jotain niiden "romujen" päälle.
     
  13. BigRed

    BigRed 1st gear

    sunnuntai olis jees, joskus aika aikaseen lähtee niin on koko päivä aikaa kierrellä valosassa? vielä kun sais vähän lisää vihiä kaiken maailman raadoista, niin ei tulis pelkkä tynkä rautalammin kierros. :-?
     
  14. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Jep, hyvä. Mä oon innolla lähdössä :lol: . Sovitaanko aikaa ja sen sellasta lähenpänä loppuviikkoa? :eek:
     
  15. BigRed

    BigRed 1st gear

    joo, niin tehdään. pitää kilauttaa lopummalla viikkoo ja suunnitella tarkemmin sitten. :p
     
  16. MASI9

    MASI9 Gearhead

    Oooolrait. :rotfl:
     
  17. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Saanko tulla raipalla mukaan?
     
  18. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Hehe!

    Rusty scrap diggers CC:n Suonenjoensedun alajaoston sääntömääräinen syyskokous! :rotfl: 8)

    Hyvähyvä!!!
     
  19. rusty rocket

    rusty rocket Gearhead

    Tänään sitten tuli käytyä tuolla Kangasalan seudulla ajelemassa ja hakemassa yksi pelastuksen ansainnut ajopeli talteen :lol: mikä tämä laite sitten oikeastaan on, no sepä on Fiat kuussatasen lisenssi malli, Neckar Jagst 770 8) hieno laite kaikinpuolin, mitä nyt hieman peltiä vaatii lattiaan ja helmoihin, niitä kun ei käytännössä ole ollenkaan, tai olihan ne, mutta jäivät maahan kun nostettiin koria hieman siitä makoilupaikasta :lol: ja olihan se aikas operaatio saada peräkärrylle, mutta tiimityönä sujuu vaikka mikä tahansa 8) Thänk juu Wicked_One ja muu tiimi, oli tosi hieno reissu ja semmoisen voisi tehdä pian uudestaan :wink:
     
  20. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    On kyllä pirun hyvää juttua täällä noista suo projekteista sun muista ,että alko oikeen poltteleen esim. ton pölärin tarina ,minkä löysin siskolikan maatalon 30 luvul rakennetun piha saunan purujen seasta.... eli ensikesänä tulenkin vierailemaan ja kaivelemaan varmasti joka päivä... heh heh kiitoksia vaan teille........Sielt puruist löyty myös... fiat 600 osia .... ym sälää... täytyypä alkaa raportoimaan mitä kaikkea löyty ja kuvia napsimaan... Aukes näköjään silmät ,kun luki tämän topikin.... 8) [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!