Kenelle uskaltaa viedä Hydramaticin huoltoon ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja BonneMan60, 1.11.2003.

  1. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

    Bonnevillen hydramatic vuotaa öljyä ja kaipaa huoltoa, lootaa ei kuulema uskalla kuitenkaan antaa kenen tahansa laitettavaksi, on kuulema melko hankala joten onko kokemusta ko.lootan huollattamisesta , kenelle kannattaa viedä ?
     
  2. Cadirock

    Cadirock 1st gear

    Eli nähtävästi sama Hydramatic kun käkkylässä
    olisko silloin American Power oy Hämeenlinna

    http://www.americanpower.fi

    Tiedän että jotkut Cadillac hemmot on käyttäneet täällä ja kehuneet... itellä ei mitään kokemusta tästä firmasta.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Cadirock 2003-11-01 21:27 ]</font>
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pekka Nätkin korjaa myös noita Porissa. Ymmärtääkseni on myös niitä harvoja jotka oikeasti ymmärtää noiden päälle jotain.
     
  4. KPS

    KPS 3rd gear

    Nätkin sanoi laittelevansa niitä, ja yhtään ei oo kuulemma tullut takasin purnaamaan. Hintakaan ei ollu aivan mahdoton, oiskohan ollu koko homma jotakin 1500 euroa?
     
  5. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Myös Sami (ja Mikko) Lassila Ruotsinkylästä on niitä korjaillu ja lupas ottaa vastakin.
    019-619579, 0500-848879.
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    :-o :-o :-o Miten halvatun hintaisia noi Hydramaticit sitte oikein on, jos remppaaminen maksaa tollasia summia? Itellä ei oo kokemusta kuin erilaisisten TH-lootasten vehkeiden kanssa, mut esim. nelisataseenkin kunnolla tehdyt rempat on maksaneet vaan murto-osan tosta.
     
  7. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

    onhan se Hydramatic jouheasti vaihtava loota, mutta huoltaminen näyttää olevan aivan käsittämättömän kallista, tuohon hintaan ei kuulema sisälly muita osia kuin tiivisteet joten en uskalla ajatella mitä maksaa jos jotain muuta menee vaihtoon.
     
  8. SamiL

    SamiL Gearhead

    Hydramaticin osat ovat hyvin kalliita (kuten Dynaflownkin). Siinä yksi syy remontin kalleuteen. Tuntihinnat ja työtahti ovat sitten juttu erikseen...
     
  9. Le Mans

    Le Mans 1st gear

    Tein itse rempan jet-awayihin. Tiivisteet + puslat n. 1000 euroa. Pikkuturbiinin kansi (tyyppivika)n. 500 euroa.
     
  10. herrakani

    herrakani 1st gear

    Kiskossa oli joku korjaamo, missä korjattiin cadillacin vaihteisto. Haki kesälomallaan rikkoutuneen momentimuuntimen tilalle uuden ranskasta..
     
  11. koni

    koni 1st gear

    Itse en Hydramaticia veisi kenellekkään muulle kun Nätkinille. Yksinkertaisemmat laatikot on sitten asia erikseen..
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jep. Kiskon korjaamo on US-Motors Oy ja "päsmärin" nimi Veikko Vainio. Kisko löytyypi noin 70 km Turusta itään, Salon seudulta. Numero liikkeseen on (02) 739 2400.

    Jenkkilootat ovat käsittääkseni liikkeen erikoisuus, ovat lisäksi laittaneet mm. ZF:n ja Mersun tomaatteja. Kävin äsken öljynvaihtoa kysymässä -- sellaiseen on viikon jono, isompaan remppaan joutuu kuulemma jonottamaan jonkin aikaa. Kannattaa kysyä, tietotaitoa on.
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    kisko(jat) ja muut epämääräiset kannattaa unohtaa jos varman päälle meinaa. Nätkin on käsittääkseni paras osaaja, paras hinta ja palvelu.. esim husso helsingissä on aina kuin patonki otsassa ja hinnatkin sen mukaiset.
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin, eihän tuo kiskolaisyritys mikään epämäärä ole, kertovat harrastajat.
    Eri asia on sitten, miten "eksoottinen" tapaus tuo Hydramatic "normaali" laatikoihin verraten on, löytyykö sen korjaajia muutenkaan samassa suhteessa kuin automaattikorjaajia muuten.

    Mainittakoon, että ko. yhtiössä pistettiin hiljan Rollsinkin laatikkoa vireeseen. Gee-ämmän lootahan se rollsissakin on, mutta oliko sentään H-Matic? Auto siis 70-lukulainen.
     
  15. MadMike

    MadMike Gearhead

    Se on 64-67 Naulapään ST400 käytännössä eli TH400.
     
  16. Perttu

    Perttu 1st gear

    Onhan se Siekkinen täällä Kuopiossa päin.
    Kaipa se sekin osaa raplata Hydromaticin kuntoon.
     
  17. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kun on lukenut noi kiskofirman kehut kahteen kertaan, voisin lyödä pikkulohkon vetoa, että niitä kirjoitteleva ei ole aivan riippumaton kyseisestä putkasta.
     
  18. Fargo

    Fargo Gearhead

    Husso osaa asiansa eikä ole halvin, ei kylläkään ole aina mukavan miehen maineessa mutta ei mulla ole ollut mitään hankaluutta sen kanssa
     
  19. TeuvoSlam

    TeuvoSlam Gearhead

    Mitäs kustantaa th-350 semmonen perus remontti, eli uusiks kaikki mikä yleensä kuluu? Ite kun en juuri ymmärrä näitten päälle muuta kun että ne on monimutkaisia.
     
  20. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ihan näin sivusta kommentoiden: etsin googlella Kiskon US-Motorsin yhteystietoja. Löytyi tältä palstalta. Firmalla ei siis ole nettisivuja... paikka on Maaseudulla, ei minkään valtatien varrella. Ei tarvi vissiin paljon mainostaa... Ajattelinpa tämän kommentoida periaatteella anna hyvän kiertää, jonka uskoisin olevan tämmöisen palstan ideana


     

Kerro tästä muillekin!