Kesä tulee ja A- kuume yltyy...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja Jimmy Dart, 13.5.2010.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Jos ei vielä Puksun tasangoilla ole yhtään, niin Pihliksen vuoristoalueella ainakin yksi a-koppa on jo kaivettu esille.
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Here over the hills ei yhtään. Tänään kruisasin Malmilla missä tiesin että tiettyyn kellonaikaan yksi ilmestyy prisman parkki helvettiin. Tulihan se! Vanha tuttu 66 minkä lupasin vuosi tai pari sitten pestä tai vahata. Kuva tulee kohta.
     
  3. duster73

    duster73 Gearhead

    on kyllä ihan epäreilua.muut kun rupee suunnittelemaan ajokautta,ni minä pääsen vasta suunnittelemaan rakennuskautta.talli kun on yhtä kylmä kuin ulkoilma :(
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tuu käymää sieltä täällä ja opeta mulle laittaa kuva nettiin. Mä otin äsken parkkihelvetissä kuvan tuosta valkoisesta Malmin Gubben Dartista mistä oon kirjoittanut ennenkin. Ja tänne on tultava A Autolla. Tuu vaikka heti niin kaffeet saat.
     
  5. Maria

    Maria 1st gear

    Simon puolesta kuva tänne keskusteluun

    [​IMG]
     
  6. Duster 440

    Duster 440 3rd gear

    Moro foorumilaiset nyt vihdoin sain hankittua ensimmäisen harraste pelin Duster -70. 8) Auto seissyt parisen vuotta ja tarkoitus olisi saada kesäksi radalle :lol:
     
  7. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Lupailee viikonlopuksi plussan puolelle lämpöjä. Täytynee laittaa Valdo tulille 8)
     
  8. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Joo, voisi kanssa käydä laittamaan Darttikin käyntiin viikonloppuna. Täytyy vaan ottaa jäähdytinnestettä mukaan, on hävinnyt jonnekin... :rotfl:
     
  9. duster73

    duster73 Gearhead

    minä taas eilen puotin jäähdytysnesteet pois.apulaitteet irrotettu,letkut irrotettu ym.lauantaina jos sais padan kammettua keulilta ylös...pitäsköhän tehä pienimuotoinen kuvallinen projekti-päiväkirja...
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Onnittelut. 8)

    Jos nimimerkkiin on uskominen, niin auton pitäis jo hieman liikahtaakin. :p
     
  11. Käkö

    Käkö Gearhead

    Toi keskimmäinen, valkonen, sopis mulle, ja juu puupäät, just toi DART!!!
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Yep, kyllä me puupäät, tajutaan, mitä tarkoitat, onhan siinä Käkö-indeksi oikea, eli täys 10! Siis ovia ja sylintereitä yhteensä. Kuvasta näkyy että Dart on aikas matala. Verratkaa viereiseen koppimopoon. Siis, koppimopo, vasemmalla! Tosin oikealla oleva ohjus on vielä matalampi.
    Täst ollu joku vuos sitten juttua että pesisin ja vahaisin tuon Gubben Dartin. Se on tosi paskainen vaikka kuvassa ei siltä näytä. Onnistuisko Käkö sun tallin edessä? Yks ilta siinä menisi. Talkoisiin saa tulla, mutta kyllä mä teen sen yksinkin. Enkä ota Gubbelta euroakaan siitä puuhasta. Ihan vaan sen takia että olisi puhdas Dart liikenteessä Malmilla minkä näen melkein joka päivä. Jos ton kilpi näyttää tutulta, niin tämä kilpifriikki hieraisi silmiä kuntuon näki. Sitten sytytti että on Duster missä samat kirjaimet ja numerot, vain pilkku välissä eri kohdassa.
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Kuulin just sedältä mahtavan stoorin poikasen liittyen tohon valluun mitä oon ostamassa. Setä kun oli ite sitä laittamassa uudestaan kilpiin n. 30v. sitten, ni siihen aikaan kilvet haettiin (ilmeisesti) ite poliisilaitokselta. Setä oli sitte sanonu että tarttee lyhyen kilven, ku normaali ei mahdu. Poliisi oli sitte sanonu, että ei niitä ny niin vaan jaeta, ja aikansa ku setä siinä intti että normikilpi ei mahdu ku puskurissa oleva kilven paikka on niin kapea, niin poliisi käski sitte setää tuomaan puskurin näytille sinne asemalle. :eek: No setähän oli tehny työtä käskettyä ja kävi irrottamassa puskurin ja raahas sen sinne näytille. :rotfl: Oli sitte poliisi mittaillu ja vihdoin uskonu että kyllä siihen se lyhyt tarttee olla. :poff:
     
  14. Duster 440

    Duster 440 3rd gear

    Liikkumisesta en tiedä, kunhan sais tuon ees ajokuntoon.

    440 cid / 727 / 8 3/4 :wink:
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No sanotaan sitten näin, et jos saat ton ajokuntoon, ni kyl sen pitäis liikahtaa tai sit on jotain vialla jos jäät jonku hondan tms. jälkoihin. :rotfl:
     
  16. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Tolla kombinaatiolla pitäisi kyllä keretä :rotfl:
     
  17. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Lähtipä helposti Dartti jälleen kerran käyntiin 8) Kyllä teki mieli ajaa ladosta ulos...
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    OL 519 käytteli -65 Valtterinsa 632 cid täysalumiinimottiaan tallinsa pihalla toissapäivänä. Saundi oli niinsanotusti pehmeän soiva :rotfl:
     
  19. 440 SIX PACK

    440 SIX PACK Gearhead

    OLEN kateellinen miekin tahtosin yli 600 sen koneen mut rahat loppu reiluun 500 seen ja kaikki kolme A-koppaa levällään talissa samoin koneet vasta koneistukseen menossa taitaa joutua ainakin alku kesän ajelemaan eurolla :oops:
     
  20. L.P.

    L.P. Gearhead

    Möitkö Aspen Coupen poijes?
     

Kerro tästä muillekin!