Kestääkö th 700 6,5td:n vväännön?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kojo, 17.1.2006.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    Niin ois nurkissa vanissa ollut th700 lodju ja tässä talven mittaan on alkanu päätä vaivata kuinkahan pian se antautus 6,5 litrasen turbodieselin perässä.. autolla kun on kuitenkin painoa 2700kg... :-?
     
  2. weripuo

    weripuo Gearhead

    parempi vahvistaa heti ettei tarvitse vahvistaa rikkoutumisen jälkeen jolloin on varmasti paljon enemmän korjattavaa.
    tuossa koneessa on vääntöä ehkä liikaa vakio laatikolle ja turbiinikin on syytä olla hiukan vahvempi kuin esim mitä on bensakoneen perässä ollut.

    mikä loota on nyt 6.5 turbon perässä?
     
  3. kojo

    kojo Gearhead

    Siellä on nyt NV4500, pelaa kyl hyvin mutta...
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Kestää se aikansa niinkuin minkä tahansa koneen perässä. Lootan kunnosta ja käyttäjästä se on kiinni kuinka kauan kun ei se vääntökään nyt niin kova sentään ole 8) .
     

Kerro tästä muillekin!