Kevät tekee hulluksi...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja 63impala, 6.3.2004.

  1. 63impala

    63impala 1st gear

    Joka hemmetin vuosi maalis- huhtikuussa pamahtaa järjetön autokuume! Ei auta, vaikka pihassa on ennestään ihan hyviä autoja, uusi on pakko saada. Sitä sitten perustelee itselleen nykyisten ajoneuvojen heikkouksia, vaikka talven aikana on rahaa niihinkin hakattu satasia ellei jopa tonneja. Kun yleensä lopulta saa autonsa myytyä naurettavaan alihintaan ja uuden ajoneuvon tilalle, pamahtaa päälle ostokrapula, jolloin lopulta tajuaa kuinka hyvä vanha kulkupeli olikaan ja että uusi vaatii "hieman" LTC:tä.

    Mikä ihmeen lääke auttaa tämmöiseen tautiin, meillä on kokeiltu alkoholia, valokuvia edellisistä autoista ja jopa akan nalkutusta! Mikään ei auta. Onko tämä tauti yleinen ja onko siihen lääkitystä?
     
  2. mopar freak

    mopar freak 1st gear

    Tauti on hyvin yleinen ja siihen ei ole vielä löydetty parannus keinoa.
     
  3. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Ja ihan yhtä hyvä paha tilanne on moottoripyöräilijöillä, velipoika oli lähes suicidaalinen joka kevät kun mopot ilmestyivät liikenteeseen. Pitääpä myöntää että odotanpa minäkin malttamattomana huhtikuun alkua...
     
  4. Duster

    Duster 1st gear

    Taidan itsekin olla sairas. Olen käynyt muutamaa käyttistä jo katsomassa, mut pitää vaan malttaa olla ostamatta tai sit lotota.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä taas uumoilen myyväni vanhan jenkkirautani ja ei ole aikomustakaan hankkia mitään tilalle, vaikka rahaa pursuu ovista ja ikkunoista koko ajan sisään..
     
  6. Kurko

    Kurko Double Gearhead

    Tähän ei ole rinnakkaislääkettä. Siihen on vain yksi parannuskeino.
     
  7. JKL Raggars ry

    JKL Raggars ry Gearhead

    terva viina ja sauna? eiku saunassa tulee aina hyvii ideoita ja viinalla niitä vasta saakin, terva.., no joo nyt on laitettu taas autoon sen verran euroja kiinni et ei viitti laittaa kiertoon, ja miks laittasinkaan. hähää darvin palkinto mulle, olen erottanut itseni evoluutiosta :razz:
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    no itse pikkasen parantelin tautia sillä että kävin tänään hakemassa auton pois talviteloilta...olihan mukava ajella taas pitkästä aikaa.
     
  9. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Mulla tää tauti lähti etenemään niin että valtavan vitutuksen kautta vanha auto myyntiin ja kohta pitäs uutta ettiä.
    OSTAKAA SE CAPRICE POIS! TULLOO HULLUKS VÄHEMMÄSTÄKII!
     
  10. SV-1

    SV-1 1st gear

    Sama tilanne täällä. Tosin jo rahani sijoittaneena ajattelin lähteä uhmaamaan kymmenen asteen pakkasta ja nautiskella hankinnastani tämän illan, vaikka alunperin piti vain ajaa peli suoraan talliin. Perustelin tässä ideaani vaimolle, että eihän siellä ole edes suolaa ja tiet on kuivia kuin kesällä...

    Niin, ja se tauti on osoittanut meikäläisellä vielä senkin oireen, että merkkikin vaihtui kuumehoureissa. Siis diagnoosin mukaan tässä on ihan selvästi kyseesä A-(body)-virus.
     
  11. Scartman

    Scartman 1st gear

    Meikäläinen on kanssa huomannut saman ja viime vuosina olenkin jättänyt Blazerin leimaamisen kevääksi. Vaikka olisi voinut leimata jo syksyllä. Ihan sen takia että saisi sen vehkeen leimattua ja pääsee sillä taas liikenteeseen. Sen kun saa leimattua ja mahdolliset viat taas korjattua, niin pahin autokuume onkin jo ohi. Ei Ettei oireita jo olisi ollut.....
     
  12. perkele

    perkele Gearhead

    MENKÄÄ HOITOON..... SE AUTTAA AINAKIN VÄHÄN AIKAA
     
  13. Scartman

    Scartman 1st gear

    Se hoitohan vasta maksaa, ellei sitten ole jollain kelan ilmaishoitolistalla....
     
  14. marcorolla

    marcorolla 3rd gear

    jahka tuo lähtis ensi viikolla kun huomenna suunnataan saksaan käyttiksen ostoon :grin:
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    Vähän se on ku alkoholismi: ei auta vaikkei olis varaakaan se auto on vain hommattava.
     
  16. Dewpoint

    Dewpoint 3rd gear

    isävainaa tapas sanoa, kun valitin autokuumetta, että: "Painele poika ohimoita sillä tyhjällä rahapussillas, se kyllä auttaa."

    Paskat se mitään autto... :smile:
     
  17. Lexa

    Lexa 1st gear

    Tuossa yläpuolella onkin jo mun autokuumeen toinen parannuskeino l. hautoo ottaa sillä kärpäslätkällä ( tyhjällä lompsalla).

    Ja toinen suositeltava parannuskonsti onkin sitten se vähäksi aikaa helepottava l. ostaa sitten sen kamppeen :wink:
     

Kerro tästä muillekin!