Kick down

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja KST2, 19.9.2002.

  1. KST2

    KST2 3rd gear

    Dartistani puuttuu kick down vivusto. Aiheutuuko laatikolle vahinkoa jos ajelen sillä ilman että kick down toimii?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

  3. KST2

    KST2 3rd gear

    Kai sellainen vivusto sit pitää hommata. En vaan oo kaikista näistä jutuista kärryillä kun tää on Darttini on mulle eka automaativaihteinen projekti. Onnistuuko sen kick down vivustohässäkän teko tavalliselta virtaselta, vai kannattaako yrittää metsästää jostakin alkuperäinen vivusto?
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Kyllä taitava poika tekee mitä vaan itse. Mutta tässä tapauksessa tarvitsisi alkuperäisen "sapluunaksi", niin eikö samalla vaivalla jo hanki ihan paikalleen sopivan laitteen.

    Ei tämä neuvo nyt iloiseksi tee. Throttle Rodia vaan ei kannata tehdä "yritän ja erehdyn"-konstilla, säästämisen hinta voi olla laatikon kypsyminen.
     
  5. KST2

    KST2 3rd gear

    Kiitoksia vinkeistä. Rupeen ettiskeleen moista osaa.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: KST2 2002-09-20 16:17 ]</font>
     
  6. Jake

    Jake Gearhead

    Ite laitoin Aspeniin Lokarin http://www.lokar.com kick-down vaijerisysteemin, toimii hyvin ja oli suht helppo asentaa itse. Miinuspuolena oli kuitenkin hinta, joka oli n. 550 vanhaa markkaa. Ja Part Cornerista tuon tilasin.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jos et vivustoa tee niin laitappa sitä vipua hiukan jäkitykselle vaikkapa nippusiteillä...vaikuttaapi laatikon öljyn kiertoon...ja ei vaihda heti kolmoselle...
     

Kerro tästä muillekin!