Kolaroitu GM 1999 ei starttaa...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Mollijori, 16.2.2007.

  1. Mollijori

    Mollijori 3rd gear

    Eli onkos noissa GM tuotteissa joku ajonesto päällä,kun on kolhittu ja bägitkin ovat lauenneet? Onko jossain inertiakytkin vai pitääkö kuittaa testerillä? Auto on Holden Commodore SS 1999 ja enemmänkin näyttää tuoreelta Omegalta kuin miltään muulta...Paitsi tekniikka on hieman eksoottisempi (LS1+Aut.) Sähköosat ovat aikalailla Opelia, mutta missä sijaitsee moottorinohj. yksikkö ja mahd. inertiakytkin? Onkos kokemuksia Omegasta tms...
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Saako virtalukko tiedon että vaihde on P-asennossa (tai N:llä)?
    Joskus se tiet jää puuttumaan ilman kolarointiakin...
     
  3. J.J

    J.J Gearhead

    GM-USA autoissa ei yleensä ole inertia katkaisijaa, joissakin opeleissa on. Testerillä nollausta ei ainakaan noi usa mallit ole vaatineet. Tosta sun autostas tuskin kukaan suomessa tietää mitään joten kannattaisi hommata korjaamokirja, www.alldata.com se pitäisi löytyä sähköisessä muodossa.
     

Kerro tästä muillekin!