Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Weijari

    Weijari Gearhead

    Mä kyl vähän ihmettelen sitä miks pitäis ottaa nokkiinsa siitä jos joku kysyy paljonko kuluttaa tai toeaa että taitaa vähän hörpätä. Oon aina vastannnu vaan ykskantaa että "joo" tai pidemmällä versiolla "Joo viehän se." Tosta ei oo kukaan vielä tähän päivään mennessä lähteny työstämään vittuilun puolelle.
     
  2. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Sama juttu, se on varmaan joku pakkoliike... :rotfl:
     
  3. lojo80

    lojo80 Gearhead

    :rotfl: On se pakkoliike..ain jos osuu jenkki rinnalle ni nipponista aukee ikkuna.. :rotfl:
     
  4. Itse tuos toissakerral ku olin Kotkan torimiittiin menossa, niin moottoritien rampilt kurvas vierelle joku vähän vanhempi farmari ooppeli josta ikkuna aukes aivan välittömäst ja kuljettaja suunpielet korvissa vetäs pään puoliks ulos ikkunasta :rotfl: näytti lopuksi vielä peukaloa. Täytyy sanoa että oli niin hämmentävä tilanne, etten tienny yhtään miten reagoida.
     
  5. Mora

    Mora 1st gear

    Kyllä tuo on itsellä aivan vakio, kun jenkki näkyy kuuloetäisyydellä niin pakkohan se on lasia avata ja kuunnella urkumusiikit. Itsehän ajan säälittävällä kipolla niin tuon kuuntelemisen jälkeen saa vähän voimaa jaksaa taas hetken kuunnella omaa ompelukonetta.
     
  6. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    miks pitää kysellä tyhmiä,en oo ikinä ritsa kuskeilta kyselly mitään niiden vehkeistä,onko pienet päästöt,pitkäkö laina.taitaa viedä vähän,on varmaan huonoja ajaa,miksi on lasit kuurassa jne jne.ottaakohan ne nokkiinsa kun samaa virttä 30 v kuuntelee.
     
  7. Ruumis

    Ruumis 3rd gear

    Tänään kotipihaan tuotiin pari pakullista polttopuita, niin kuski kyseli pontiacista että onko v6 koneella? eikun kasilla, no sehän vie sitten ihan hirveesti bensaa!

    Ihan normikansan peruskaavaa siis noudatti...
     
  8. Jampe_

    Jampe_ Gearhead

    Tuossa viikolla tuli erään asiakasfirman työnjohtajan kanssa juttua autoista ja tietysti olin vanilla hommissa. Siinä sitten kaveri tietysti alkoi mainostamaan kuinka oli ostanut vaimolleen Aygon (vai mikä se konttiin menevä pikkujapsi nyt onkaan) kun oli ollut joku ykskutonen tomaattikorolla niin kallis ylläpitää kun vei pensaa kauheasti. Ja itellään kuulemma joku Prius. Sitten tietysti vaihtui aihe, että paljonko vani vie. Sanoin että maantiellä pääsee kympin hujakoille ja kylällä sitten karvan enemmän. Kauhisteli lukemia, itse meinasin läpsiä korville ja kehottaa laskemaan paljon noitten kiinalaisten arvo tulee vuodessa alaspäin :lol:

    Kyseessä siis 6.2D :rotfl:
     
  9. Jza

    Jza Double Gearhead

    Sepä. Näyttää se nettiautosta vilkaistuna Priuksillakin päteä, että kolme vuotta ja hinta on puolittunut. Isoilla mersuillahan siihen tosin riittää että ajaa sen liikkeestä ulos :rotfl:
     
  10. rapis

    rapis 1st gear

    tänään lähettiin pitkästä aikaa olssilla liikkeelle , tyttö sanoo takapenkiltä kyllä tämä on paljon kivempi, tänne mahtuu istumaan.
     
  11. Sammy_Q

    Sammy_Q Gearhead

    "Toi on saman värinen ku verrari, mut sen on pakko olla joku kamaro!!!"

    -Noin 13-vuotiaan poijjaan kommentti Ramblerista.
     
  12. bathory

    bathory Gearhead

    No nyt oli kaiken huippu!!!!!

    Olin kaupassa ja mulla oli auto parkissa kauppakeskuksen parkkihallin katolla ja kun tulin takaisin oli tuulilasiini ilmestynyt lappu missä luki:

    Hei!

    Et kai todella aijo jättää tätä romua Salolaisten kiusaksi ja häiriöksi

    TV. Vanh. konst.
    Helsin..... (tästä sanasta en saanut selvää olisiko ollut Helsinki?)

    Vastaavia romuja on Salossa jo liikaa. Tulevat vähenemään kuten työntekijät Nokialla.



    Siis HUH HUH :rotfl:
     
  13. Stance

    Stance Gearhead

    Katkera stalinisti tilittää :rotfl:
     
  14. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Minä sanon kulutuksen kyselijöille että kulutus kuin itänaapurin blondissa: imee satasella vähän v..sti :D

    Tai monena vuonna on voinut ikävä kyllä sanoa: ei paljon mitään, tankillisella menee koko vuosi!
     
  15. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Tuohon tulee kyllä "syyllistyttyä" usein, vaikka ajankin omilla autoilla (mutta niissä on niin hiljaiset äänet...). Pyörätiellä taas tulee hidasteltua jotta kuulisi ne äänet.
     
  16. caprice307

    caprice307 Gearhead

    Jos vastaan tulee:

    JOU-37 tai NRV-83

    niin se olen mä ja tervehdin jokaista jenkkiautoilijaa!

    -

    Alkaa vituttaa, kun tuola ollaan liikenteessä muka niin hienoilla jenkeillä, että ei enää edes tervehditä.

    PERKELE!
     
  17. MJMM

    MJMM 3rd gear

    Komppaan tätä, ei niin hienoa ookaan, etteikö voisi lapaa heilauttaa. Oli sitten kyseessä toinen vastaava hiposteltu härveli tai sitten perinteinen mattamaalattu laululintta. Tai mikä vaan muu ameriikan härveli. Täältä ainakin lapa nousee AINA. :)
     
  18. caprice307

    caprice307 Gearhead

    Oikeaa meininkiä!

    Mun mielestä ei oo mitään hienompaa autopuolella kuin se, että jenkkiautoihmiset tervehtii toisiaan. Antaa Mersu- ja Toyotakuskien kyräillä toisiaan.

    http://youtu.be/alIAAauzCBE
     
  19. misshudson

    misshudson 3rd gear

    Kulutuksen kysyjille on ollu helpoin aina sanoa että syö saman minkä sinunkin autos, kaiken minkä tankkiin laittaa. Se loppurimpsu (kyl syö paljon jne.) on melkein aina jäänytkin sitten tulematta.

    Tästä moikkailusta, valitettavan usein ainakin ittellä on autopilotti ja putkinäkö päällä joten ei sitä vaan älyä, ainakaan ajoissa, vaikka ois kuin upee kupee tulossa vastaan...
     
  20. bathory

    bathory Gearhead

    Mää olen kanssa tätä vähän ihmetellyt ja pistänyt merkille noita moikkauksia. Okei ymmärrän, että oma auto (Trans Am -88 ) on jollekkin liian uusi ja pidä sitä minään mutta olen huomannut, että ainakin Mustang-kuskit moikkailee melkein aina, mutta jos vastaan tulee F-body niin harvemmin käpälä nousee. Itte kyllä yritän moikkailla kans kaikille. Mutta jos tulee vastaan jotain 70-luvusta vanhempaa hienoa koslaa niin on vähän sellanen olo, että kehtaanko mie moikata nyy :oops:
     

Kerro tästä muillekin!